XXL Nutrition

Uw oordeel graag

Bezoekers in dit topic

ronald.ot

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
382
Waardering
0
Nou moet er dan toch maar is van komen zat is te kijken hoe lang het alweer geleden was dat ik dit forum ondekte en er een wereld voor me open ging 11 December 2002 wtf dat houd in dat ik in 2005 gestopt ben met trainen :S terwijl me stats zo mooi waren 1.79 80 kg 10%

And today 31 jaren oud 179 79kg en wel een hele dikke 21% :janken:

Nou hier is me voolopige eetschema (exel bestand ) voor de eerste 3 maanden ik ga langzaam aan beginnen met gewichten opbouwen en weer ff het gevoel krijgen hoe fijn het ook alweer was en weer leren eten.

doel volgend jaar zomer 80kg en tussen de 8 en 12% vet leg de lat nie gelijk al te hoog voor mezelf.

Oordeel en verbeter graag

Alfast bedankt voor uw mening
 
Laatst bewerkt:
an apple a day
 
beetje weinig eiwitten volgens mij, maar kan me vergissenm
 
tja ik weet niet zo goed waar ik nog meer eiwit weg moet halen anders moet ik maar ff poeders erbij halen en die door de melk knikkeren ?
 
kan je doen natuurlijk,
maar je kan s'morgens magere kwark nemen,
een eitje tussendoor,
extra magere melk drinken,
blikje tonijn eten

er zijn zoveel dingen die je kan eten.
 
Wat is je doel op korte termijn?

Lange termijn is duidelijk, maar wil je op korte termijn eerst wat massa opbouwen of meteen cutten.
Ik kan me voorstellen dat je met 21% vp toch eerst wat vet wil kwijtraken, ook al zal je dan misschien vrij ' klein' gaan ogen.
 
ik wil gewoon op onderhoud verder gaan dan train ik altijd het lekkerst ongeveen 15% gezien ik altijd zeer goed reageer op goede voeding denk ik dat ik hard ga met onder houd had me eerste jaar er ook 14kg bij dus het moet lukken op onderhouds niveau
 
Ik kan niet zien wat je precies eet in je excel, maar op basis van je grammen kev zou ik wat koolhydraten inruilen voor vetten.
Met 57g vind ik dat wat aan de lage kant.
 
test
 
Laatst bewerkt:
Heb je excell 2010 of 2013? Even opslaan in 97 format en dan uploaden.
 
Zo even een update

Heb mijn voeding schema aangepast omdat ik toch iets van me buikvet af wil
Vorige maand zat ik op 21% nu op 19%

graag even wat feedback op mijn voedingsschema
heb er een rar bestand van gemaakt als het niet te openen is graag even zeggen dan pas ik hem aan in ander formaat

om 15 uur zit er trouwens een scope gainer bij stond niet in de lijst
 

Bijlagen

  • cut schema 1.1 augustus 2013.rar
    47,4 KB · Weergaven: 25
Back
Naar boven