XXL Nutrition

uw zwaarste set ooit? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

munk

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
2.220
Waardering
2
Wat is jullie zwaarste set ooit?

Bij mij was dit zeker weten een setje full squat enkele maanden geleden: 10x170kg
Daarna direct 20x100kg

mijn hart sloeg over de 180/min. Ben daarna een kwart moeten bekomen ...........;)
 
als je herh. bedoel, ik doe bij squat, pull, ... nooit meer dan 6 herh.

als je sets bedoeld, dan is 15 sets Clean & Jerk mijn mijn meeste geweest.

squat : 5*130 (7sets excl. opwarmen)
 
heh... geen id...

zwaar in gewicht ? ja, elke keer dat ik over de 200kg ga in squat :D

zwaar als in het moeilijk kunnen uithouden ?

welja, ook zoiets, een aantal reps met 125 was het en dan ook 20x 100kg, heb het maar 1x of 2x in men hele carriëre gedaan.
 
owja, en daarna nog zitten gewicht afhalen terwijl ik squatten, zat op de lange duur met slechts 50kg te squatten, en het leek nog moeilijker dan die 125kg dat ik eerst had gedaan...
 
6 x 270 Kg Legpress, maar dan wel op zo'n 45 graden inclined apparaat en niet zo'n gare machine in de sportschool. Op sommige machines wel eens 50 x 200 Kg gedaan. Andere zware set ooit, 5 x 160 Squat op een Smith Machine.

Los squatten ben ik een watje in :) Bang dat ik mijn rug sloop, pak er wel 125 Kg en misschien meer, maar vind het het risico niet waard.
 
Uhhh, afgelopen zaterdag 6 x 130 kg gedeadlift. Een record voor mij. Ennuh, vorige week ook 8 x 100 kg gesquat in smith machine (losse squat was een aantal weekjes buiten gebruik :().
 
heb ook eens op het eind van de training 635kg gedubbeld op de incline leg press en zakte telkens net tot de 90°, er niet onder
 
M'n zwaarste set (gevoelsmatig) zou ik je niet kunnen vertellen.


Ik weet wel nog goed de zwwarste (opnieuw gevoelsmatig) training die ik ooit gedaan heb.

Is in 1987 geweest. Ik deed toen al een jaar of 7 aan powerbuilding en vond mezelf best wel wat, zowel in trainingsgewicht als in de spiegel.

Je had toen de EXPO in Roermond, en een aantal gaststerren trainde in de sportschool waar ik ook trainde. Ik heb toen m'n stoute schoenen aangetrokken en met Mike Quinn mee getraind. Ik was echt geloopt Ik had nog nooit iemand met zo veel intensiteit zien trainen (ook B de M niet).
Ik heb daarna wel vaker met bezoekende pro's mee getraind, maar nooit meer dat gevoel gehad wat ik toen had.
 
ik heb vandaag net men zwaarste deadlift set achter de rug :D

het was een PR van 5kg (eindelijk boven de 190 geraak, YES), en ging redelijk goed naar omhoog maar ik voelde mijn benen echt trillen. maar ik heb niet opgegeven! het was uiteindelijk een cleane deadlift. goed voor 3 witte lampen :D
 
Waarschijnlijk deadlift 5 x 215 supersetted met BB rows 95 x 8
hartslag vrij hoog en ff in de kleedkamer moeten bekomen :)
 
Vorig jaar toen ik 1 rm max voor bankdrukken deed (als dit een set te noemen is:D )

Ik had een bonkende hartslag achter in mijn hoofd en werd harstikke misselijk. Daarna moest ik bijna kotsen)
 
Ik heb een keer 3 hele zware squat sets achter elkaar gedaan waarna ik heel misselijk werd en mijn oren gingen suizen :/
 
Originally posted by admin
Waarschijnlijk deadlift 5 x 215 supersetted met BB rows 95 x 8
hartslag vrij hoog en ff in de kleedkamer moeten bekomen :)

Damnnnnnnnnn

Admin hoe krijg je dat voor elkaar

die enorme hoge deadlift van je?
 
trainen jong , trainen, qua deadlift is mijn zwaarste set 240 x 3
 
Originally posted by munk
trainen jong , trainen, qua deadlift is mijn zwaarste set 240 x 3

Ja maar ja admin is een bodybuilder he... en jij een powerlifter..

Ehm hoelang train jij trouwens al?

Hoelang ben je en wat is je vet % op die 108,5?
 
Ja ik weet het, vergelijk me ook niet met Admin.....
Op die 108,5kg heb ik ongeveer 16% vet
 
Ik train nu sinds februari 5 jaar en doe in de zomer 2 jaar aan powerlifting...........
 
Originally posted by munk
Ik train nu sinds februari 5 jaar en doe in de zomer 2 jaar aan powerlifting...........

Hmm hoelang ben je?

5 jaar serieus of?
 
awel, vorig jaar 1m90 maar zou kunnen dat ik nu 1m92 ben want heb de indruk dat ik de laatste tijd iets gegroeid ben omdat het steeds moeilijker word om onder die 110 t e blijven.

De eerste 3 jaar waren wat poweren, tot voor 2 jaar had ik nog nooit gesquat of gedeadlift......
duwde wel al 155kg na die 3 jaar
 
Back
Naar boven