XXL Nutrition

V-12 Turbo - SAN (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer energie, grotere vasculariteit, snellere groei
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 8 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Veel te zoet (ik had lemon lime)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? 1fast400.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $37,99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Deze creatine heeft bij mij erg goed gewerkt! Ik heb me niet aan de aanbevolen dosering gehouden, maar slechts 1 schepje per dag, zodat ik er dus twee keer zo lang mee deed. Na de training en eerst een eiwitshake met dextrose.
Vanaf de tweede dag dat ik het gebruikte had ik erg goede pomps, vooral in mijn borst en armen. Als ik 's ochtends een beetje vlug na school fietste waren mn benen helemaal opgezwollen!
Ik had behoorlijke tijd op een bankdrukplateau gezeten, maar met dit spul kon ik elke week meer drukken.

Ik heb ongeveer 3,5 kg massawinst geboekt, en mijn arm is 1,5 centimeter gegroeid. Mijn Benchpress was van 80 naar 90 kg gegaan en mijn Squat van 140 naar 160 kg.

Lost wel redelijk goed op, maar het spul is wel veel te zoet (ik had lemon lime)

san_v12_turbo.jpg


san-v12-grape-3-large.jpg
 
Laatst bewerkt:
zijn er meer mensen die hier goede ervaring mee hebben??

mvg marcel
 
Jah hoor.. het ging wel lekker.. Redelijk goede Pomp enzo..Wel wat meer kracht door gekregen
 
Hoeveel kost het per potje??
 
In Nederland 55 €. Bij 1fast400.com 31 €.
 
Ik heb het ook een keer gebruikt.Maar ik had het in combinatie met nox3 van univeral.Echt wrde pomps indd en tot met heel veel oefeningen vooruitgegaan.Echt een lekker spulletje.Alleen de smaak is niet om naar huis over te schrijven. :p
 
ik heb mijn pot indertijd doorverkocht aan een maat, het is imho niet te zuipen!!
 
JollyJumper zei:
ik heb mijn pot indertijd doorverkocht aan een maat, het is imho niet te zuipen!!

Klinkt allemaal wel heel leuk, maar wie zegt dat je die resultaten niet gewoon met gewone creatine kan behalen. €55 euro voor een pot? :rolleyes: In mijn ogen geldverspilling eerste klas.
 
Ik heb het ook eens geprobeerd. 0,0 resultaat
 
ik heb het nu ook, alleen ik heb de Orange smaak maar die is ook VEELS TE ZOET... gadverdamme.... maar goed. ik vind het wel goed werken... ben er nu nog steeds mee bezig... 57,50 euro voor gedokt...

@ DASTER: waar kost het 55€???
 
ExTe zei:
ik heb het nu ook, alleen ik heb de Orange smaak maar die is ook VEELS TE ZOET... gadverdamme.... maar goed. ik vind het wel goed werken... ben er nu nog steeds mee bezig... 57,50 euro voor gedokt...

@ DASTER: waar kost het 55€???

Goed werken in de zin van ''Beter dan Gewone Creatine''? (wat de helft goedkoper is!) Ik denk het niet...
 
Back
Naar boven