AndroidHealthClinic

V-12 vs SWOLE

Bezoekers in dit topic

ENERGY

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2002
Berichten
448
Waardering
64
Welk product is beter de V-12 van S.A.N of de vernieuwde SWOLE van Syntrax ?

V-12:

Tricreatine Malate (Tri-Creatine Salt)
N.A.G(N-Acetyl L-Glutamine)
Betaine (Trimethylglycine)
Glycocyamine
NitroArginine(Arginine Alpha-Ketoglutarate)
Taurine


SWOLE:

Bardolino.nl introduceert met trots SWOLE in een nieuwe en nog betere formule!!! ???

1 serving bevat:
Glycocyamine - 1,5 gram
Glucuronolactone - 2,5 gram
Tricreatine Citrate - 2 gram
Dimethylglycine HCl - 500 mg
 
Laatst bewerkt:
Die nieuwere betere formule zal wel straight zijn dan. Geen topper tot nu toe. Veel verhalen, maar verder niet veel bijz.

V-12 en Swole...beide geen toppers. Zeker V-12 niet....
 
Nee Robin de nieuwe formule is geen straight,...volgensmij hebben ze de ingredienten wat aangepast van SWOLE.
 
Ok, ik dacht even dat je straight bedoelde.
Maar de tijd zal het leren wat er met de veranderde swole gebeurd. Het zal mij benieuwen...
 
Een bevriend student geneeskunde die ook in de supplementenhandel zit vertelde me dat het enigste wat syntrax qua degelijk product in huis heeft syntrabol is.Maar die student "beweert" ook dat er een verschil zit tussen de amerikaanse versie en de europese (niet alleen van syntrabol, maar van alle producten zowat, van alle amerikaanse merken)
 
Dat is dus niet waar...de producten zijn weldegelijk hetzelfde, tenzij er een speciale versie is, maar die zal dan ook in de VS gevoerd worden. De spullen worden nu eenmaal rechtstreeks uit de VS geimporteerd... Dat het hier andere producten zijn als daar...dat is fabel!!

Syntrabol is naar mijn mening ook niet super. Te laag gedoseerd... Neem je meerdere caps dan aangegeven, dan werkt het inderdaad goed. Maar ja, wordt wel wat kostbaar. Terwijl er alternatieven zijn...
 
Idd syntrax is hoop hype en hoop geld. Toen hun producten net uitkwamen vroeg iedereen er naar. Laatste tijd stuk minder.
 
Back
Naar boven