Fitness Seller

V for Victory! JBC 2016 Classic BB wedstrijdlog! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ad victoriam

Cool Novice
Lid geworden
1 jul 2014
Berichten
108
Waardering
25
Lengte
1m75
Hey mensen! Ik heb besloten om een poging te wagen om mee te doen aan de Juliëtte Bergmann Cup in maart 2016. Ik heb al langer de ambitie om een keer een wedstrijd te doen en heb er ook al een aantal bezocht, maar het leek me tijd om nu zelf is te shinen op dat podium :D. Ik wil gaan voor classic bodybuilding en met mijn stats mag ik dan niet meer wegen dan 79kg volgens het reglement. Dus dat is waar ik voor ga wat betreft gewicht.

Momenteel zit ik in de bulk en ik ga dit proberen vol te houden tot aan december. De gehele bulk wil ik niet hoger uitkomen dan 10-12% vetpercentage. Over de begeleiding ben ik waarschijnlijk al wel uit, maar daar komt later meer informatie over. :cool:

En natuurlijk mogen de foto's niet ontbreken, want daar doet iedereen het tenslotte voor! (Ik ben overigens ook te volgen op instagram @nicksteinvoort)

29qlgzq.jpg

2dlk8dl.jpg

qx0yg6.jpg

k3apw8.jpg

2m3msxw.jpg

4g59p4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit kerel, de aders staan er ook lekker op! Als je straks goed droog bent en de strepen komen eruit; dan ga je wel een goeie kans maken!

Succes met je voorbereiding!:thumb:
 
hoi concurrent ik ga je natuurlijk wel even volgen haha :P maar wat is je gewicht nu als ik vragen mag? en succes :D
 
heel mooie shape!!
Veel succes!!!!
 
Ziet er goed uit kerel, de aders staan er ook lekker op! Als je straks goed droog bent en de strepen komen eruit; dan ga je wel een goeie kans maken! Succes met je voorbereiding!:thumb:

Thanks man :D. Ja aders blijven eigenlijk altijd wel goed zichtbaar bij mij, daar heb ik geluk mee denk ik wat dit betreft. Ik hoop alleen dat alles wel een beetje mooi vol kan blijven als ik eenmaal kurkdroog ben.

hoi concurrent ik ga je natuurlijk wel even volgen haha :P maar wat is je gewicht nu als ik vragen mag? en succes :D

Haha nice dat je ook meedoet :D Welk gewicht moet jij op uitkomen? Ik ben momenteel 75kg. Dat klinkt echt ecto, maar mensen schatten mij altijd op 80-85kg als ze mij zien. Dus gewicht zegt mij niet zo heel veel, ik ga liever af op de spiegel. Alleen voor de wedstrijd moet het natuurlijk niet meer dan 79kg worden :p.

heel mooie shape!! Veel succes!!!!

Thanks! Ik ga mijn best doen :D
 
Thanks man :D. Ja aders blijven eigenlijk altijd wel goed zichtbaar bij mij, daar heb ik geluk mee denk ik wat dit betreft. Ik hoop alleen dat alles wel een beetje mooi vol kan blijven als ik eenmaal kurkdroog ben.



Haha nice dat je ook meedoet :D Welk gewicht moet jij op uitkomen? Ik ben momenteel 75kg. Dat klinkt echt ecto, maar mensen schatten mij altijd op 80-85kg als ze mij zien. Dus gewicht zegt mij niet zo heel veel, ik ga liever af op de spiegel. Alleen voor de wedstrijd moet het natuurlijk niet meer dan 79kg worden :p.



Thanks! Ik ga mijn best doen :D


ik ga niet voor een bepaald gewicht gewicht wat ik mag halen ga ik toch nooit halen als natty zijnde :P
maar ik hoop rond de 73 te staan op het podium stond afgelopen december op 69,9. weeg op dit moment 78 en VP durf ik niet te zeggen maar rond de 7-8 denk ik. (cutten voor de zomer daarna clean bulk tot eind november)
 
nette shape bro.
 
Nice
 
Laatst bewerkt:
ik ga niet voor een bepaald gewicht gewicht wat ik mag halen ga ik toch nooit halen als natty zijnde maar ik hoop rond de 73 te staan op het podium stond afgelopen december op 69,9. weeg op dit moment 78 en VP durf ik niet te zeggen maar rond de 7-8 denk ik. (cutten voor de zomer daarna clean bulk tot eind november)

Maar welk gewicht zou je maximaal mogen wegen met jouw lengte? (volgens de regels van classic bodybuilding). Maar met een aantal kg meer erbij zal wel wat schelen denk ik! Toch blijft het spiegel werk vind ik zelf. Ik heb wel is gehad dat ik een jaar later ongeveer hetzelfde woog, maar dat ik er 10x beter bij stond. Heeft natuurlijk ook te maken met meer spiermassa, minder vetmassa etc maar toch. Wel handig als je al redelijk laag staat, hoop voor je dat je het goed kan combineren om massa te bouwen en niet te hoog in vetpercentage te komen.

nette shape bro.

Bedankt! Ben ook heel benieuwd hoe m'n shape over een aantal maanden zal zijn, vooral wanneer alles wat droger wordt.
 
Even een update! Momenteel zit ik op dit voedingsschema. Niet zo heel hoog boven onderhoud, maar ik ga nog steeds wel lekker wat betreft massa bouwen. Ik zit er wel aan te denken om het iets op te hogen tot 500kcal boven onderhoud. Scheelt niet veel aan wat ik meer moet eten, en ben benieuwd wat dat gaat doen.

Voor de geïnteresseerden, mijn voedingsschema wat ik nu volg:

el9xr5.jpg


Ook meteen even een foto update er bij :D Huidige shape:

r870ur.jpg


2wheeyb.jpg
 
Laatst bewerkt:
ziet er strak uit, heel veel succes gewenst.
 
Even een update! Momenteel zit ik op dit voedingsschema. Niet zo heel hoog boven onderhoud, maar ik ga nog steeds wel lekker wat betreft massa bouwen. Ik zit er wel aan te denken om het iets op te hogen tot 500kcal boven onderhoud. Scheelt niet veel aan wat ik meer moet eten, en ben benieuwd wat dat gaat doen.

Goed bezig kerel!!

Wissel je de rijst ook wel eens af voor volkoren pasta of iets? En wisselen met je groentes en dergelijke? Lijkt me eentonig om dag in dag uit hetzelfde te eten.:p
 
ziet er strak uit, heel veel succes gewenst.

Thanks! Hoop dat ik er goed bij sta straks.

Goed bezig kerel!! Wissel je de rijst ook wel eens af voor volkoren pasta of iets? En wisselen met je groentes en dergelijke? Lijkt me eentonig om dag in dag uit hetzelfde te eten.:p

De eerste twee rijstmaaltijden eet ik eigenlijk altijd wel, maar in de avond wissel ik het om de dag af met zoete aardappel. En verder varieer ik met kruiden om de smaak af te wisselen. Maar in principe is het elke dag hetzelfde haha. De groentes wissel ik wel elke dag. Ik neem broccoli als basis voor het maken van m'n schema's, maar eigenlijk wissel ik elke dag wel af met een andere groente.
 
Halloooooo! Even een kleine foto update van m'n huidige shape :D Ik ben inmiddels 2 weken bezig met mijn nieuwe voedingsschema en (push/pull) trainingsschema van mijn coach. Zit nu op 8-9% vet en gewicht gaat nog omhoog, dus het cleanbulken gaat goed! Ik zal van de week mijn voedingsschema is posten.

8ycldt.jpg
 
Het is inmiddels weer een tijd stil geweest hier. De JBC nadert (8 weken) en momenteel ben ik nog wat vochtig. Ik heb er onwijs veel zin in en dit wordt ook mijn eerste wedstrijd namelijk. Kcal zit nu op 2.700 en daarnaast doe ik 3 kwartier cardio elke dag sinds deze week. De aankomende weken wordt alles dus een struk droger en het vocht zal ook meer gaan wegtrekken.

Een kleine shape update hoe ik er nu bij sta:

34oblgp.jpg

2hz73t3.jpg
 
Gaat goed hoor concurrent ghehe
 
Ja gaat momenteel wel goed haha, bij jou ook als ik je log zo zie. Ik weet nu van twee anderen die in dezelfde klasse meedoen, dus wordt spannend. Maar het is natuurlijk altijd even zien op de dag zelf wat iedereen brengt.
 
Ja gaat momenteel wel goed haha, bij jou ook als ik je log zo zie. Ik weet nu van twee anderen die in dezelfde klasse meedoen, dus wordt spannend. Maar het is natuurlijk altijd even zien op de dag zelf wat iedereen brengt.

Haha ik weet er al 3 dus we staan minimaal met 4 man en ja mag diegene die het best bij de jury in de smaak valt winnen. Ben al blij als ik me shape kan overklasse winnen hoeft van mij niet maar voor de top 3 ga ik toch wel
 
Haha ik weet er al 3 dus we staan minimaal met 4 man en ja mag diegene die het best bij de jury in de smaak valt winnen. Ben al blij als ik me shape kan overklasse winnen hoeft van mij niet maar voor de top 3 ga ik toch wel

Ik denk eerlijk gezegd dat het ook niet een al te grote opkomst is, maar je weet het nooit natuurlijk. Ik weet nu van jou en nog 1, maar verder eigenlijk niet. Maar je hebt gelijk, het is heel erg gebonden aan de jury wat ze willen die dag. Dus mochten er grotere gasten meedoen, dan wil dat nog niet eens zeggen dat ze ook meer kans maken. Massa is geen vereiste om te winnen gelukkig in deze klasse.

Ik sta er ook niet voor de 1e plek, maar meer voor de ervaring van een eerste wedstrijd en kijken hoe alles is. Mocht ik hoog eindigen dan is dat mooi meegenomen, maar ik zou mezelf geen verliezer voelen als het niet zo is. Na deze wedstrijd ga ik iig een lange tijd even flink bouwen, zodat ik een betere basis heb voor de volgende wedstrijd. Eventueel sta ik dan in de gewichtsklasse, maar dat is nog even zien.
 
Ik denk eerlijk gezegd dat het ook niet een al te grote opkomst is, maar je weet het nooit natuurlijk. Ik weet nu van jou en nog 1, maar verder eigenlijk niet. Maar je hebt gelijk, het is heel erg gebonden aan de jury wat ze willen die dag. Dus mochten er grotere gasten meedoen, dan wil dat nog niet eens zeggen dat ze ook meer kans maken. Massa is geen vereiste om te winnen gelukkig in deze klasse.

Ik sta er ook niet voor de 1e plek, maar meer voor de ervaring van een eerste wedstrijd en kijken hoe alles is. Mocht ik hoog eindigen dan is dat mooi meegenomen, maar ik zou mezelf geen verliezer voelen als het niet zo is. Na deze wedstrijd ga ik iig een lange tijd even flink bouwen, zodat ik een betere basis heb voor de volgende wedstrijd. Eventueel sta ik dan in de gewichtsklasse, maar dat is nog even zien.


ja precies en opkomst weet je niet ik stond vorig jaar in een line up van 16 man haha dus zie wel wat het word.
Ga je morgen ook naar de poseer clinic van de NFBB?
 
Back
Naar boven