MuscleMeat

V for Victory! JBC 2016 Classic BB wedstrijdlog!

Bezoekers in dit topic

ja precies en opkomst weet je niet ik stond vorig jaar in een line up van 16 man haha dus zie wel wat het word.
Ga je morgen ook naar de poseer clinic van de NFBB?

Ja dat is altijd maar afwachten en ook hoe iedereen er die dag zelf bijstaat natuurlijk. Maar jij deed eerst toch MAP? Daar zijn de aanmeldingen altijd wel best hoog. Ik ga waarschijnlijk wel naar die van 14-2 dat is de 2e keer.
 
Ja dat is altijd maar afwachten en ook hoe iedereen er die dag zelf bijstaat natuurlijk. Maar jij deed eerst toch MAP? Daar zijn de aanmeldingen altijd wel best hoog. Ik ga waarschijnlijk wel naar die van 14-2 dat is de 2e keer.

Ja was de bedoeling vorig jaar flexcup maar me coach zei al gelijk vanaf het begin classic dus dat werd het meteen haha
 
ziet er goed uit man . Wat is je gewicht en lengte ?
 
Ja was de bedoeling vorig jaar flexcup maar me coach zei al gelijk vanaf het begin classic dus dat werd het meteen haha

Haha dat heb je wel goed, classic is ook leuker ivm de poses. Er zijn hele goede MAP atleten, zeker in amerika enzo, maar die poses blijven gewoon verschrikkelijk....

ziet er goed uit man . Wat is je gewicht en lengte ?

Thanks! :D Op het moment 78,5kg op 1.75m. Maar het gewicht zal nog wel aardig gaan zakken, ik hoop op 73-74kg uit te komen maar uiteindelijk moet het er gewoon in de spiegel goed uitzien.
 
je mag dus 79 kg op podium zijn ?
nog wat ruimte om te groeien :) maar ziet er goed uit man ! Succes !
 
je mag dus 79 kg op podium zijn ?
nog wat ruimte om te groeien :) maar ziet er goed uit man ! Succes !

Ja dat is het max gewicht idd, maar daar ga ik niet op uitkomen haha. Na deze wedstrijd ga ik ook een tijdje bouwen en hoop ik bij mijn volgende wedstrijd wel op 79 droog uit te komen. De vraag is dan of ik tegen die tijd weer classic doe of de tot 80kg klasse.
 
Weer even een kleine update maar nu van de voorkant. Ik heb in mijn training nog niets veranderd en ook mijn kracht is nog steeds goed, ondanks dat ik veel minder kcal eet dan ik gewend ben. Het is alleen hopen dat het vocht een beetje weg gaat trekken.

2akfrc7.jpg
 
Ik volg.
Vind ik best een indrukkende shape.
WOW al 7 jaar training, succes met je eerste Wedstrijd hopelijk valt de voorbereiding wat mee want dat zal wel hard zijn wss.
Nu al 45 min cardio per dag Respect:bow2:
 
Ik volg.
Vind ik best een indrukkende shape.
WOW al 7 jaar training, succes met je eerste Wedstrijd hopelijk valt de voorbereiding wat mee want dat zal wel hard zijn wss.
Nu al 45 min cardio per dag Respect:bow2:

Thanks man :D! Opzich valt het nog wel mee, ik had het zwaarder verwacht. Maar de vermoeidheid begint nu wel een beetje te komen en soms ook honger. Ik mag nu nog een cheatmeal hebben 1 dag in de week en daar leef ik echt naar toe :D

Ik krijg alleen de laatste tijd van sommige mensen ook negatieve feedback, dat ik te klein zou zijn en dat deze wedstrijd niet mijn plek zou zijn. Ik zal denk ik geen nummer 1 worden, maar het gaat me ook meer om de ervaring deze keer. De tweede wedstrijd ga ik wel voor de nummer 1 plek en dan ga ik ook eerst een tijd flink wat massa bouwen.

Even een shape update van vandaag, nu op 5-6%:

vxf5g9.jpg

nvp302.jpg
 
Gelukkig gaat classic niet om massa keep it up tot op het podium
 
Gelukkig gaat classic niet om massa keep it up tot op het podium

Nee dat niet, dat zeg ik ook altijd tegen mensen. Maarja iedereen wil altijd massa zien en staart zich daar blind op. Ik wil in de toekomst denk ik in de tot 80kg klasse meedoen, alleen kan ik daar nog niet in meekomen vind ik zelf.
 
Even weer een update! Ik heb samen met mijn coach besloten, om toch te gaan voor de Enercup 2016. Het wordt dus oktober.

Ik heb nu gewoon nog te weinig massa, om goed mee te komen met de rest. En het is natuurlijk zonde om daar voor niks te staan haha :D. Maar ik blijf gewoon goed doorgaan, en probeer semi in shape te blijven tot oktober.

De 1e foto zit 7 weken tijd tussen. Links (recent) en rechts (7 weken geleden).

15wiija.jpg

ie2nhu.jpg
 
Ga je twee weken voor je contest opgeven? Zonde...
 
Ga je twee weken voor je contest opgeven? Zonde...

Ja ik vind het persoonlijk ook heel zonde, maar er moet nog steeds wat vet af en op de dag zelf ook nog vocht en dan blijft er te weinig van me over. Het is ook niet leuk als je tussen de rest staat en je bent de kleinste. Dus daarom wil ik liever iets langer doorgaan met bouwen (kwaliteit).
 
Doe het dan voor de ervaring?
 
Vind je achterkant dr best bruut uitzien man :thumb:
 
Zonde van je voorbereiding tot zo ver man.
 
Ja ik vind het persoonlijk ook heel zonde, maar er moet nog steeds wat vet af en op de dag zelf ook nog vocht en dan blijft er te weinig van me over. Het is ook niet leuk als je tussen de rest staat en je bent de kleinste. Dus daarom wil ik liever iets langer doorgaan met bouwen (kwaliteit).

Als bb puur om grootte ging won big ramy elk jaar de olympia.

Ramy vs Heath

0Uz3alz.jpg


gewoon mee doen.
 
Gewoon mee doen man ik deed vorig jaar ook mee voor de ervaring doe dit jaar wel een gooi voor de top 3 maar moet ik ook maar zien te behalen. Je weet nooit wie je tegenstanders zijn en waar de jury op let etc etc
 
Back
Naar boven