Fitness Seller

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen last van stim dick na gebruik van zware PWO?
Ik gebruik niet vaak PWO's, maar zal komende periode wellicht hier wat vaker naar gaan grijpen.
Bert je kunt beter eerlijk zijn en zeggen dat 18 oefeningen nergens goed voor is. Eerlijkheid duurt het langst.
Daar heb ik dit forum niet voor nodig. Als we samen trainen, doe ik maar 7-8 oefeningen in dezelfde tijd (dus ik ben traag). :P
Dat jullie in België alles later ontdekken kunnen wij ook niks aan doen. Ik gok dat ik een jaar of 12 was toen MSN de ding was.
Ik lees dat het tot 2004 populair was, dus zou kunnen kloppen.
 
Daar heb ik dit forum niet voor nodig. Als we samen trainen, doe ik maar 7-8 oefeningen in dezelfde tijd (dus ik ben traag). :P

Dus 28taP neemt ook nog eens te weinig rust.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Busted. :D
 
  • Like
Waarderingen: BB_
giphy.gif
 
Off van de pwo :dunno: . Heb zoveel gelezen over AAS de afgelopen tijd dat ik AAStaal begin te gebruiken.
 
Ik zit mezelf flink voor de gek te houden. Ben eigenlijk al een tijdje terug aan het vallen in eetgestoord gedrag. Gek word ik er van en ook verdrietig. Stomme strijd in mijn hoofd. :treuren:Zie weer een piglet in de spiegel, dat was echt tijden weg. Ik weet even niet hoe ik de cirkel kan doorbreken.
 
Ik zit mezelf flink voor de gek te houden. Ben eigenlijk al een tijdje terug aan het vallen in eetgestoord gedrag. Gek word ik er van en ook verdrietig. Stomme strijd in mijn hoofd. :treuren:Zie weer een piglet in de spiegel, dat was echt tijden weg. Ik weet even niet hoe ik de cirkel kan doorbreken.

Hoe komt het? Probeer de achterliggende gedachte te achterhalen, zodat je daar aan kunt werken.

Eetgestoord gedrag is not done chicka. Je ziet er hartstikke goed uit, dus is alles behalve terecht dat je negatief denkt over jezelf.

Is de contest wel een goed idee? Misschien drukt dat te zwaar?
 
Hoe komt het? Probeer de achterliggende gedachte te achterhalen, zodat je daar aan kunt werken.

Eetgestoord gedrag is not done chicka. Je ziet er hartstikke goed uit, dus is alles behalve terecht dat je negatief denkt over jezelf.

Is de contest wel een goed idee? Misschien drukt dat te zwaar?

Dit... Ik doe bewust niet mee omdat ik weet dat bepaalde commentaren me helemaal van mijn melk zouden brengen en negatief eetgedrag (als in veel te weinig) met zich mee zouden brengen.
Je ziet er inderdaad fantastisch uit, laat je niet gek maken door onterechte hersensspinsels! :aai:
 
Hoe komt het? Probeer de achterliggende gedachte te achterhalen, zodat je daar aan kunt werken.

Eetgestoord gedrag is not done chicka. Je ziet er hartstikke goed uit, dus is alles behalve terecht dat je negatief denkt over jezelf.

Is de contest wel een goed idee? Misschien drukt dat te zwaar?

Dat is een lastige.. Ik dacht dat de contest wel prima zou gaan, als ik maar sterk genoeg zou zijn. Je zou toch ook denken is toch makkelijk, even cutten en klaar. Waarom kan ik dat niet gewoon?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven