MuscleMeat

Kutleven

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
-
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik de link niet omdat ik niet zo handig ben in excel. Dat ik dit documentje aan de praat heb gekregen vind ik al een wereldwonder en ik vind het ook geen probleem om het met de hand uit te rekenen.

Bekijk bijlage 470741

Ik ga morgen verder met het voedingsschema. Ik zit nu zonder avondeten al bijna op 2500 cal maar zit nog lang niet op het gewenste niveau vetten per dag. Ik word er een beetje radeloos van
Beetje noten eten, dat was vgm goed voor wat goeie vetten
 
  • Like
Waarderingen: BB_
-
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Een betere slaap zal je herstel, en daarmee je progressie, zeker ten goede komen. Hoe zit het met voeding? Je doel was om genoeg vet te verliezen om deze maand een bulk te starten. Is dat gelukt, of moet er nog meer af?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Hallo vrienden! Ik heb al een hele tijd niet meer gepost. Dit is er de afgelopen tijd gebeurt:

Voor de kerstperiode had ik 87,7 KG op de weegschaal aangetikt. Inmiddels zit ik op zo'n 88,5 KG, dus ik ben inmiddels een beetje aangekomen.

Verder heb ik mijn trainingsschema omgegooid. Nu train ik push pull legs rust en dan weer push pull legs rust en ga zo maar door. Dit kon ik eerst niet doen omdat ik een dag in de week bokste maar daar heb ik voor nu een pauze mee genomen om mij te kunnen focussen op mijn krachttraining.

Ook ben ik begonnen met creatine in mijn post workout proteïneshake en pre workout voor de training. Tijdens de training neem ik nog steeds BCAA's.

Maar het allergrootste verschil is dat ik nu in de namiddag train. Misschien een gekke toevoeging, maar ik trainde eerst 's avond tot sluitingstijd (tot 23:00 uur) en sliep vervolgens laat (pas om 01:00 uur). Nu train ik in de namiddag, neem ik mijn postworkout shake, ga ik naar huis en neem een douche om vervolgens het avondeten te nuttigen. Ik ga om 22:30 al op bed nu, dus slaap ik ook langzamerhand meer.

Ik merk wel echt verschil in mijn lichaam in vergelijking met een paar maanden terug. Zoals ik al eerder heb gezegd, liggen mijn prioriteiten bij het verbranden van mijn love handles (vanaf welk vetpercentage kan ik dit verwachten?) en het maken van een brede rug.
Dat je love handels weg gaan op een bepaald bf % kan je nooit zeggen dat is puur genetica. De eene houdt veel vet vast op zijn benen anderen buik. Bij mij gaan ze ook als laaste weg dus no worries gwn door zetten en cutten tot je tevreden bent.
 
Dat je love handels weg gaan op een bepaald bf % kan je nooit zeggen dat is puur genetica. De eene houdt veel vet vast op zijn benen anderen buik. Bij mij gaan ze ook als laaste weg dus no worries gwn door zetten en cutten tot je tevreden bent.

Dat is goed om te weten. Thanks voor de informatie.

Zoals ik er nu over denk, blijf ik cutten tot ik tevreden ben. Daarna ga ik lean bulken, zodat ik alleen in spiermassa aankom. Maar dat zie ik dan wel, eerst moeten die love handles weg!
 
Ook in een lean bulk zet je vet aan, alleen wat minder als een normale bulk.
Maar je zet ook gewoon vet aan aangezien je teveel aan calorieën inneemt lijkt mij
 
  • Like
Waarderingen: BB_
-
 
Laatst bewerkt:
Naar welke gym ga je in Leeuwarden?
 
Waarom train je je rug zo weinig als je een v shape wenst te hebben? ik zie de pulldown staan, is een tricky exercise omdat je em perfect dient uit te voeren wil je alle spanning op je lats hebben.
 
Ik denk niet dat ik op dit moment in vet aankom.

Allereerst val ik in gewicht al een tijdje af. Nou zou je kunnen zeggen dat dat spieren zijn en ik in vet aankom, maar ik zie voor de spiegel dat mijn spieren groter worden.

Verder neem ik veel minder dan 2500 calorieën per dag, terwijl ik een stuk meer verbrand op dagen dat ik sport. Ik heb ook (bijna) de hele dag hongergevoel.

Ik zal aan het einde van de maand januari mijn vet weer laten opmeten door de fitnessinstructeur.
Vergeet niet elke x maand of met vet meten een foto van jezelf te maken. Is het beste vergelijkingsmateriaal en een goede motivator :rolleyes:
 
Vergeet niet elke x maand of met vet meten een foto van jezelf te maken. Is het beste vergelijkingsmateriaal en een goede motivator :rolleyes:
Vooral de foto's maken. Als je de huidplooi meting door iemand laat doen die er niks van bakt ken je het beter bij de fotos laten :knipoog:
 
Boksen is uitstekend voor je conditie, zou dat wel erin laten, de dagen dat je niet aan kg doet is boksen jouw cardio.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven