MuscleMeat

Kutleven

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik denk dat het tijd wordt om die grasmatten te trimmen/scheren.
product-image-981973379.jpg
 
Na de corona workout van donderdag paar keer opgedrukt voor de gein. Na afloop daarvan begon mijn rechterhand, tussen mijn duim en pols, pijn te doen. Vandaar dat ik vrijdag en zaterdag niet getraind heb. Hardlopen gaat nog steeds niet, rechtervoet doet nog steeds erg pijn.

Vandaag deed mijn hand minder pijn, dus wilde ik weer een workout proberen. Echter begon de pijn tijdens het opdrukken al. Wel een beetje seated rows gedaan.

Voorlopig minder trainen dus. Ik ga wel proberen te wandelen en zal meer op mijn voeding letten. Maar het corona leven is KUT
 
Hoe ziet je voeding er nu uit?
 
Hoe ziet je voeding er nu uit?

Sorry voor het late antwoord. Deze week had een gemiddelde dag de volgende voedingswaarden:
1976 cal
246 gram koolhydraten
40 gram vetten
156 gram proteïne
 
Ik heb deze week niet gelogd. Hoewel het al een stuk beter gaat met mijn voet, heb ik nog steeds erg veel last van mijn rechterhand en -pols. Het valt me op dat ik op werkdagen meer last heb dan op niet-werkdagen. Ik heb sterk het vermoeden dat het om een muisarm gaat. Als het morgen weer pijn gaat doen, zal ik ff contact opnemen met de huisarts.

Ik probeer iedere dag te hardlopen en/of een aantal bodyweight oefeningen te doen. Het lijkt me niet nodig dat uitgebreid te loggen, toch?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze week niet gelogd. Hoewel het al een stuk beter gaat met mijn voet, heb ik nog steeds erg veel last van mijn rechterhand en -pols. Het valt me op dat ik op werkdagen meer last heb dan op niet-werkdagen. Ik heb sterk het vermoeden dat het om een muisarm gaat. Als het morgen weer pijn gaat doen, zal ik ff contact opnemen met de huisarts.

Ik probeer iedere dag te hardlopen en/of een aantal bodyweight oefeningen te doen. Het lijkt me niet nodig dat uitgebreid te loggen, toch?
Je voeding is wel in orde om te cutten kwa kcal. Al mogen de vetten wel wat omhoog.
aanslepende blessures zeker na laten kijken, want dit kan heel demotiverend werken op de duur
 
Deze week ik goed begonnen. Weinig last aan mijn voet, dus gisteren en vandaag hardgelopen. De tijden: gisteren 27:30 minuten en vandaag 22:45. Over vandaag ben ik erg tevreden: aan een stuk doorgelopen. Weliswaar niet altijd even snel, dat komt later wel.

Zo nu en dan druk ik een paar keer op. Ik probeer clap push ups onder de knie te krijgen, misschien dat dat me lukt tot de sportscholen opengaan
 
Woensdag rustdag gehad. Gisteren hardgelopen 2,88km in 18:45. Zojuist 3,68km hardgelopen in 24:45.

Deze week vrij weinig bodyweight oefeningen gedaan. Motivatie is erg ver te zoeken op dit moment. Hopelijk gaan de gyms zo snel mogelijk open.

Over ongeveer twee weken begint de ramadan. Hardlopen zal dan niet lukken, dus zal ik dan maar wandelen en fietsen om op die manier toch een beetje actief te blijven
 
Wanneer nog eens een nieuw stel foto's? Ben ook wel eens benieuwd naar de voorkant en evt. benen.
 
Vandaag 3,72km gelopen in 24:10. Langzamerhand begin ik verschil te merken.

Ik denk dat de pijn aan mijn rechterpols een muisarm is. Zal dinsdag bellen met de huisarts. Opdrukken (decline) deed te veel pijn om voort te kunnen zetten zojuist.

Tsja, wat te doen dan? Sticky's lezen :D
 
Vandaag 3,72km gelopen in 24:10. Langzamerhand begin ik verschil te merken.

Ik denk dat de pijn aan mijn rechterpols een muisarm is. Zal dinsdag bellen met de huisarts. Opdrukken (decline) deed te veel pijn om voort te kunnen zetten zojuist.

Tsja, wat te doen dan? Sticky's lezen :D
Al eens geprobeerd met wraps te training tot de blessure over is? Heeft mij vroeger wel eens wat verlichting in pijn gebracht :) top dat je wel blijft sporten!
 
Al eens geprobeerd met wraps te training tot de blessure over is? Heeft mij vroeger wel eens wat verlichting in pijn gebracht :) top dat je wel blijft sporten!

Thanks! Heb nooit getraind met straps of handschoenen, maar zal er naar kijken. Ben benieuwd wat de huisarts zal zeggen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven