MuscleMeat

Gestopt (v) Sp's summer shred 2018

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
LB
Schema B

BOXDEADS 20+15KG beltless
6x135
6x135
6x135
6x135

GLUTEBRIDGE
10X120
10X120
10X120
10X120
+10KG
laatste rep 5 sec holds

GHR SS BANDED HIPTHRUST BLAUW/ZWART
14X / 13X
14X / 13X
14X / 13X

Helaas weer een kortere train ivm andere afspraken

Training van gisteren

UPPER B
BENCH
12X40
12X40
12X40
15X40 @8
volgende x ff verhogen

PULLUPS WIDEGRIP GROEN BW NUCHTER 70.6
9X
9X
9X
10X

HAMMERSTRENGTH PLATELOADED SH. PRESS
10X35
10X35
10X35

CLOSEGRIP PULLDOWN VBAR
10X57
10X57
10X57
8X57

CROSSBODY DB CURL SS TRICEP OVERHEAD EXTENSION
9X2X10 / 14X35
9X2X10 / 14X35
9X2X10 / 14X35

laatste dagen waren heel hectisch. Prive is er nogal veel gaande en merk dat ik nog niet de juiste focus had. Mijn dochter ging ook nog voor het eerst op kamp.

Ik heb hierdoor besloten om de cut later te starten dan gepland.
Foto's heb ik net gemaakt dus ik ga morgen starten en dan ook weer met avatar (vond dat toch prettiger!).

Ik probeer vanaf nu ook even alles uitvoerig te loggen (incl dieetrecepten:))
 
Laatst bewerkt:
Succes, ik zal ook regelmatige hier komen kijken.
Ik heb diepe respect voor je wat je allemaal bewerkstelligd, er zijn er maar weinig
van dat kaliber, harde tante :thumb:
Dankjewel, lief!!:)
 
Startshape. Ik hou nog steeds veel vocht vast dus nu mega fluffy:p

Screenshot_20180607-120903_Instagram.jpg
 
Startshape. Ik hou nog steeds veel vocht vast dus nu mega fluffy:p

Ziet er nu al erg goed uit vind ik :thumbs: Ben erg benieuwd wat het resultaat gaat zijn tijdens de contest ;)
 
Megafluffy :roflol:

Zelfbeeld is een dingetje op dit forum, dat is gewoon een gegeven.. Ik heb er zelf ook last van. Je staat er al super bij :thumbs:
 
Nette training:thumbup:

Dochters voor het eerst alleen weg?
Die van mij is dit jaar voor het eerst met school op wintersport vakantie geweest:D
24 uur per dag telefoon in handbereik hahaha
 
Zelfbeeld is een dingetje op dit forum, dat is gewoon een gegeven.. Ik heb er zelf ook last van. Je staat er al super bij :thumbs:

Ik ben dus geen uitzondering merk ik :engel:
 
Ik ben dus geen uitzondering merk ik :engel:

Nope, inherent aan de verslaving van de sport denk ik; het koste wat het kost een betere versie van jezelf neer willen zetten. Je zou me eens moeten horen als HillR foto's moet maken in de gym en het dan niet zo eruit ziet als in de spiegel :roflol:
 
Shape is echt top!
Ben benieuwd naar het eindresultaat :)
 
Top shape idd!
 
Fluffy? :roflol: :emo::emo:

Wat ben ik dan?! :angstig: Het monster van Loch Ness met overgewicht?!?! :haha::haha:
 
Ziet er nu al erg goed uit vind ik :thumbs: Ben erg benieuwd wat het resultaat gaat zijn tijdens de contest ;)
Dankje, ik ben ook benieuwd!
Megafluffy :roflol:

Zelfbeeld is een dingetje op dit forum, dat is gewoon een gegeven.. Ik heb er zelf ook last van. Je staat er al super bij :thumbs:
Haha klopt. De sport maakt je heel erg zelfbewust en merk het direct als ik vocht vast hou of iig minder droog sta dan anders. Ben ook nog perfectionistisch, dat helpt niet bepaald mee:p

Dankjewel iig!

Nette training:thumbup:

Dochters voor het eerst alleen weg?
Die van mij is dit jaar voor het eerst met school op wintersport vakantie geweest:D
24 uur per dag telefoon in handbereik hahaha
Thnx!!

Js voor het eerst. Voelde mij super onrustig, helemaal omdat ze geen telefoon mee mocht. Alles is goed gegaan gelukkig, alleen heeft ze nauwelijks slaap ge had:p

Ik ben dus geen uitzondering merk ik :engel:
Denk dat heel mensen hier daar last van hebben:p

Nope, inherent aan de verslaving van de sport denk ik; het koste wat het kost een betere versie van jezelf neer willen zetten. Je zou me eens moeten horen als HillR foto's moet maken in de gym en het dan niet zo eruit ziet als in de spiegel :roflol:
Ook herkenbaar:p

Shape is echt top!
Ben benieuwd naar het eindresultaat :)
Dankje PP! Hopelijk een stukje beter dan mijn voorjaarscut:)

Top shape idd!
Thnx:)

Dankje!!

Fluffy? :roflol: :emo::emo:

Wat ben ik dan?! :angstig: Het monster van Loch Ness met overgewicht?!?! :haha::haha:
Haha mafkees, je ziet er top uit hill!! Ik bedoelde vochtig XD Of iig vetter dan ik was dus voor mijn gevoel zacht en fluffy:D

Hier nog een bewijs dat een deftig zelfbeeld op deze website non-existent is :roflol:
Yup:p
 
Training vandaag
F@#%cking warm dus echt dodelijk.. maar goed, ik had beloofd samen met mn kiddoo te shoppen vanavond en ik kon in de ochtend niet trainen.

BOXSQUATS
10X100
10X100
10X100
13X100 AMRAP
Volgende x 110 kg om in de 6-8 reps zone te blijven

LEGPRESS
10X175
10X175
13X175 AMRAP

BANDED HIP THRUSTS BLAUW/ZWART
15x
15X
15X

LEGEXT SS HIPADD.
12X75 / 14X82
12X75 / 14X82
12X75 / 14X82
12X75 / 14X82

GHR SS KNEE RAISE (UNASS.)
15X / 9X
15X / 9X
15X / 9X

SISSY SQ SS CALVE RAISE ONE LEG
10X / 10X
10X / 10X
10X / 10X
 
Laatst bewerkt:
Goed, dit zijn de macro's van week 1. Ik kan zelf ook heel goed mijn macro's inschatten, maar ik ben dan minder strict.

Screenshot_20180607-170604_Samsung Internet.jpg


Zoals altijd vul ik alles netjes in op mfp. Geen cheatdagen of vrije dagen.

Wat ik wel doe is op verjaardagen etc inschatten wat ik eet. Niet helemaal precies, maar beter dan niks.
 
Met dit weer voelt iedereen zich fluffy geloof ik. Waar is je huidige schema eigenlijk op gebaseerd? Uiteraard nieuwsgierig omdat ik weet hoe dol je bent op slim programmeren.

Wow respect hoor, wat een fysiek nu.
Voorbeeld voor velen.

In
Wil jij nou SP's fysiek? :scratch: :clown:
 
Doe mij maar zo'n startfysiek aub:bow:
 
Sterk zeg! Ook heel goed startfysiek al.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven