AndroidHealthClinic

Gestopt (v) Sweatdaily

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi! Het is een RDL - volgens mij worden die meestal niet van de vloer gedaan. Sumo DLs doe ik uiteraard wel van de vloer maar ik doe deze zomer uitsluitend RDLs, :)

Ah ha, ik zag "deadlift" staan, vandaar dat ik bovenstaande reageerde :)
 
8 Juli 2019

Pull-down: 50.5x7, 7, 7, 7
BB Bent-over row: 30x8, 8, 8
Face pull: 17.5x10, 9, 9, 9
EZ bar curls: 20x12, 10, 10, 9, 9
Abs: 3x
Chin up hold on top: 5x
Cable side lateral raise: 3x12, 10
Tricep push-down: 18x15, 12
St Shoulder press: 10x15, 12
 
Laatst bewerkt:
9 Juli 2019

RDL: 77.5x8, 8, 8, 8, 7
St Shoulder press: 10x15, 14
Cable side lateral: 3x12, 12
Leg curl: 32.5x12, 12, 10, 10
Tricep push-down: 18x15, 13
Leg extension: 18x11, 11, 10, 10
Lat prayers: 17.5x15, 13, 13
Adductor: 2x15
Split squats: 10, 8x8 (kreeg last)

Combi van trainingen van gisteren en vandaag. Heb nog een paar kleine oefeningen over die ik morgen inhaal.
 
Laatst bewerkt:
10 Juli 2019

Chest-supported row: 22.5x4
Pull-ups: 4x
DB Hammer curls: 10x5
Calves: 145x4
Push-ups: 4x
 
Je stoomt lekker door he! Erg benieuwd naar de uiteindelijke progressie!
 
Wordt hier nog gelogd en deelgenomen of heb ik iets gemist?
 
Laatst bewerkt:
Niets vervelends gebeurd hoop ik....
 
Ik vind het ook vreemd dat we al even niets van Sweatdaily hebben gehoord.
Normaal logt ze netjes elke dag.
Alles goed sweat??
 
Ik dacht een update te lezen, maar helaas... :(
 
Hey gang! Ik was gecrasht met mn fiets. Ben vandaag weer begonnen met upper body training, maar het was zo’n mietjes training dat ik het de moeite van het loggen niet waard vond. Heb nog teveel last van mn knie om lower body te doen.

De komende weken zie ik als een mini-cut bij wijze van damage control. Heb me nog niet durven wegen.
 
Laatst bewerkt:
Hey gang! Ik was gecrasht met mn fiets. Ben vandaag weer begonnen met upper body training, maar het was zo’n mietjes training dat ik het de moeite van het loggen niet waard vond. Heb nog teveel last van mn knie om lower body te doen.

De komende weken zie ik als een mini-cut bij wijze van damage control. Heb me nog niet durven wegen.
Oei, dat is minder. Zo te lezen heb je dan echt wel een lelijke val gemaakt met de fiets. Is al van een tijdje terug, toch?
In ieder geval, veel beterschap en laat je niet ontmoedigen. Rustig aan doen, komt wel goed!
 
Hey gang! Ik was gecrasht met mn fiets. Ben vandaag weer begonnen met upper body training, maar het was zo’n mietjes training dat ik het de moeite van het loggen niet waard vond. Heb nog teveel last van mn knie om lower body te doen.

De komende weken zie ik als een mini-cut bij wijze van damage control. Heb me nog niet durven wegen.

Ai Sweat, das minder!
Hopelijk snel terug op de been en in de gym.
Spoedig herstel, en veel courage met de mini-cut..
 
Oei oei beterschap!! Rustig aan:)
 
beterschap!! Hopelijk herstel je snel en kun je weer lekker door!
 
Hey gang! Ik was gecrasht met mn fiets. Ben vandaag weer begonnen met upper body training, maar het was zo’n mietjes training dat ik het de moeite van het loggen niet waard vond. Heb nog teveel last van mn knie om lower body te doen.

De komende weken zie ik als een mini-cut bij wijze van damage control. Heb me nog niet durven wegen.
Deze contest loopt voor best wel wat deelnemers niet zo vlot.
You are not alone :p
Goed herstel!
 
Hey gang! Ik was gecrasht met mn fiets. Ben vandaag weer begonnen met upper body training, maar het was zo’n mietjes training dat ik het de moeite van het loggen niet waard vond. Heb nog teveel last van mn knie om lower body te doen.

De komende weken zie ik als een mini-cut bij wijze van damage control. Heb me nog niet durven wegen.
Ai dat is mooi klote zeg!
 
Hoe gaat het intussen met je Sweatdaily ?
Al volledig hersteld en de trainingen opnieuw kunnen oppikken?
Eerste week van september breng ik weer een bezoekje aan het mooie Zwitserland, is er ziekenbezoek nodig? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven