Fitness Seller

Gestopt (v) Sweatdaily

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
11 Juni 2019
RDL: 72.5x9, 8, 8, 8, 8, 8, 8
Leg curl: 37.5x7, 6, 6, 6, 6, 5, 5
Leg extension (1): 15x15, 13, 13, 13, 13, 12
Front squat: 20x8
Calves: 145x10, 10, 10, 10, 9, 9
Dead Hangs: 30, 20, 25

Lies speelt weer op :( Ik ga wat meer adductor werk doen, misschien helpt dat. Sprong van 35 naar 37.5 op leg curls was goed te merken, :)

Quads waren niet helemaal hersteld.

1924 cals/163P
2737 cals out
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Uiteraard IN!!:) Mijn logje maak ik vandaag ergens aan:)
 
12 Juni 2019
Chest supported row: 20x12, 12, 12, 11, 10, 10, 10
Se DB shoulder press: 9x15, 14, 14, 14, 14, 13, 13
Narrow pull-down: 45x10, 10, 9, 9, 8, 8
Push-up: 10, 10, 10, 10, 10, 10
Dips: 12, 10, 10, 10, 10, 10, 9
Hammer curls: 8x15, 15, 14, 13, 13, 10, 10
Cable side lateral raise: 3x8, 8, 8, 8, 8, 8

Vermoeidheid begint nu wel toe te slaan. Was niet volledig hersteld van de vorige training (rug, schouders). Gelukkig heb ik morgen een rustdag.

1840 cals/189P
2866 cals out
 
Laatst bewerkt:
Ik ben klaar mee voor vandaag. Heb vanmorgen foto's genomen, vervolgens getraind, gekookt voor morgen, en ga nu een dutje doen, :) Morgen heeft de gym wederom aangepaste openingsuren, maar het is toch een rust dag dus het maakt niet zoveel uit.

Bekijk bijlage 457325

Zoals ik al eerder aangaf ; een mooie basis om uiteindelijk een topshape neer te zetten :)
 
Succes, je hebt echt behoorlijk veel kracht.
 
Zoals ik al eerder aangaf ; een mooie basis om uiteindelijk een topshape neer te zetten :)
Ik hoop dat het lukt! Cutten is niet mn sterkste kant, :D

Succes, je hebt echt behoorlijk veel kracht.
Dank je. maar hoeveelheid kracht valt wel mee als ik naar de andere dames hier kijk, :)
 
Het is maar wat de referentie is, als je de gewichten met die van bijvoorbeeld mijn vriendin vergelijkt, pak je toch op de meeste oefeningen royaal de helft meer.
 
Het is maar wat de referentie is, als je de gewichten met die van bijvoorbeeld mijn vriendin vergelijkt, pak je toch op de meeste oefeningen royaal de helft meer.
Dat is inderdaad waar - in mn gym zijn er ook geen vrouwen die echt gericht trainen dus het is een beetje ‘in het land der blinden, is een-oog koning’. Daarom vind Ik dit forum leuk, hier zijn veel ontzettend sterke vrouwen en dat is erg inspirerend.
 
Dat is inderdaad waar - in mn gym zijn er ook geen vrouwen die echt gericht trainen dus het is een beetje ‘in het land der blinden, is een-oog koning’. Daarom vind Ik dit forum leuk, hier zijn veel ontzettend sterke vrouwen en dat is erg inspirerend.

Klopt, in mijn "homegym" zijn we ook met slechts twee vrouwen die serieus trainen.
Anderen pakken wel eens een halter ofzo op, maar niets bewonderenswaardig.
In Gym2 (waar ik op zon- en feestdagen heen ga) daarentegen zijn er een stuk meer ladies met serieuze kracht.
Ik hoop altijd dat mijn jaloerse blik op hun kracht en looks dan niet teveel opvalt :p
 
Dat is inderdaad waar - in mn gym zijn er ook geen vrouwen die echt gericht trainen dus het is een beetje ‘in het land der blinden, is een-oog koning’. Daarom vind Ik dit forum leuk, hier zijn veel ontzettend sterke vrouwen en dat is erg inspirerend.
Ja jammer vind ik dat. Er is 1 andere jonge meid die serieus traint, maar dan puur op powerlifting. Voor de rest lijkt het wel alsof de meeste vrouwen niet durven. Gelukkig is er nog dit forum inderdaad:p
 
Bij ons hetzelfde, de dames doen meestal groepslessen en cardio en af en toe is er een verdwaald in het krachthonk. Ik laat mij ook hier inspireren.
 
Ik moet zeggen dat ik vrouwen die aan krachttraining doen over het algemeen vele malen serieuzer vind dan de meeste mannen. Bij de Fit-4-Free lopen de meeste kerels maar een beetje aan te klooien en zijn de dames in de 'kracht-sectie' serieus bezig. Zelfs ik een hardcoregym vind ik veel kerels niet echt dedicated. Opgeblazen anabolenfiguren lopen er genoeg rond, maar uit hun training valt nog zoveel meer te halen.
 
Ja jammer vind ik dat. Er is 1 andere jonge meid die serieus traint, maar dan puur op powerlifting. Voor de rest lijkt het wel alsof de meeste vrouwen niet durven. Gelukkig is er nog dit forum inderdaad:p

Is ook gewoon zo denk ik...
De blikken die ik kreeg toen ik voor het eerst onder de BP lag, je zou voor minder nooit nog een BB of DB durven aanraken :haar:
Zelfs de begeleiding in de gym keek raar op toen ik vroeg om een serieus KT-schema op te stellen, en zo ben ik ook hier beland en doe ik het maar met jullie hulp :)
 
Is ook gewoon zo denk ik...
De blikken die ik kreeg toen ik voor het eerst onder de BP lag, je zou voor minder nooit nog een BB of DB durven aanraken :haar:
Zelfs de begeleiding in de gym keek raar op toen ik vroeg om een serieus KT-schema op te stellen, en zo ben ik ook hier beland en doe ik het maar met jullie hulp :)
Dit idd!
Vrouwen die in de fitness (serieus) aan KT willen doen, worden vaak bekeken alsof het men het hoort donderen in Keulen :(
Vandaar idd de grote meerwaarde (voor mij persoonlijk althans) van dit forum
 
Andere gym zoeken dan ladies! In de gyms waar ik kom wordt er zeker niet raar aangekeken tegen vrouwen die serieus KT doen.

En wat betreft de begeleiding in de gemiddelde gym ; die gasten zijn zelf vaak nog niet eens in staat om hun eigen gulp dicht te doen, laat staan een schema in elkaar te flansen.
 
14 Juni 2019

Rust dag. Het is eindelijk lekker weer dus ik kan na het werk gaan SUPPEN (stand-up paddling). Leuke manier om NEAT hoog te houden. Ik moet alleen zorgen dat ik niet in het water val, want de temperatuur van het meer is nog veel te laag.

Voor 403 cals cardio gedaan.

Vervolgens een fuck-up met gedroogd fruit. Het is een wonder dat het geen totale binge is geworden, maar er zitten wel erg veel cals in gedroogd fruit.

Ga daarom vanavond Marvinnen met strafcardio. Heb 360 active cals gedaan

2164 cals/189 P
2888 cals out
 
Laatst bewerkt:
Zo, jij bent vroeg op, of ook nacht dienst?
 
14 Juni 2019

Bench press: 45x8, 6, 6, 6, 5, 6, 5
DB flyes: 8x17, 15, 15, 13, 12, 10, 10
St DB shoulder press: 9x16, 15, 12, 12, 10, 10, 10, 8
Tricep push-down: 17.5x18, 15, 15, 14, 14, 14, 13, 13
DB rear lateral raise: 5x15, 12, 12, 12, 12, 10
Abs: 4x (niet gedaan)

1850 cals, 186P
2646 cals out


Dit is m'n laatste week van high volume training, daarna deload, :) Zal me vandaag keurig aan m'n deficit houden, zodat ik niet weer cardio hoef te doen.

Sterke vent vroeg of ik hem kon spotten op bench. How cool is that, :)

En het is Flex Friday!

1.png
 
Laatst bewerkt:
Don't fuck it up Saturday

15 June 2019

Split squats: 30x15, 14, 14, 13, 10, 10
Leg extension (1): 17.5x10, 10, 9, 8, 8, 8
Back extensions: 30x 12, 11, 11, 10, 10, 9, 9
BB hip thrust: 85x10, 9, 9, 9, 9, 8, 8, 8
Calves: 150x10, 10, 8, 8, 8, 7, 7, 7, 7, 6

Moest eigenlijk 7 sets op split squats maar kreeg kramp op de laatste set dus snel gestopt.

Zo zeg, dat was een goede training, ben moe!

1895 cals, 203P
2893 cals out
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven