AndroidHealthClinic

Vaag!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

avg

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.172
Waardering
64
Hoi

Deze kreeg ik van iemand anders. Normaal gesproken geloof ik niet in deze dingen, maar deze is echt interessant. Het kostte mij ongeveer een minuut om het te zien, maar als je het éénmaal ontdekt hebt, is het er ook! Het geluid is nogal zacht, dus zorg dat je het geluid van je pc duidelijk aan hebt staan en zorg ervoor dat je het scherm maximaliseert zodat je de foto in z'n geheel kunt zien. Lees de text hieronder en klik op de link.

De eigenaars van deze woning hadden naar hun zeggen al gedurende enige tijd onverklaarbare beelden en stemmen gehoord in dit historische huis. Ze deden wat onderzoek en ontdekten dat er ten tijde van de Amerikaanse Burgeroorlog een vrouw had gewoond, die haar man tijdens de oorlog had verloren. Volgens de overleveringen zat ze vaak aan de tafel en keek door het raam uit over de velden in verwachting uit naar de terugkeer van haar geliefde.... die echter nooit kwam. Maar ze bleef maar
wachten op de wederkomst van haar man, vele jaren lang. De huidige bewoners maakten deze foto en beweren dat zij op deze foto te zien is. Als je eenmaal de geestverschijning op de foto hebt gevonden, is het inderdaad een beetje eng. Het kostte me even om het te vinden, maar als je het eenmaal ziet, dan is het ook heel opvallend. Net als zo'n optische illusie.

Om je wat tijd te besparen, concentreer je rondom de tafel. Het is het beste om niet te veel op één punt te focussen. Kijk rondom de tafel en naar het raam.

De pagina is

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik heb gehoord dat als je het geluid iets harder zet ,dat het dan door de trillingen beter te zien is...Ik weet het ook niet, maar het werkt wel ???
 
erg raar hoor als je het eenmaal ziet. zoals je zegt je moet echt goed focussen op het beeld
 
wahahah........schrok me kapot!:D :D
 
Kheb een tijdje zitten focussen en wat blijkt ??? mijn notebook staat daar op tafel ??? ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Echt, smalluser? Ik dacht dat het die van mij was?! ??? :D
 
vette hartverzakking :D
 
hahaha, dit soort dingen kende ik al... :D
damn, ben vergeten wat de URL was van die andere, die was veel enger omdat er dan iemand echt op je afkwam, krijg je echt een hartaanval van.. :D
 
Ik heb hier niet eens durven kijken (wel even, om te zien of het dezelfdesite was .. was niet zo). Die ik ken, komt er ineens zo'n schreeuwend horrorfilmgezicht tevoorschijn. Was dat hier ook zo? (en nee, ik ga niet kijken :D)

(nu mocht het toch wel he, avg? het was toch al verklapt! ;))
 
net ffe n geintje uitgehaald met m n ma die zakte helemaal in mekaar :D :D :D
heb je nog meer van die vage dingen altijd wel leuk
:roflol: :lol: :evil2:
 
DAMN! Ik heb ineens een goed idee! Is er hier iemand die virussen kan schrijven? LOL, een popup in IE met dit gedoe en dan in combinatie met het zichzelf forwarden via Outlook. Dat geneest iedereen voorgoed van het gebruik van Internet Exploder en Foutloek en misschien zelfs van Windhoos! :D
 
Originally posted by BIGTANK
net ffe n geintje uitgehaald met m n ma die zakte helemaal in mekaar :D :D :D
heb je nog meer van die vage dingen altijd wel leuk
:roflol: :lol: :evil2:
Ik zou tot na de jaarwisseling ruzie hebben met mijn moederals ik haar zoiets flikte :rolleyes: :( ;)
 
ze trok wel gelijk d r slipper uit om me te slaan
goede reactie :D
 
G..ver!!Ik ken deze inderdaad ook in een andere versie,maar ik tuinde hier weer heerlijk in.Direct weer wakker met een adrenaline kick die zowat mijn neus uitkomt!
 
Gelukkig zijn de mensen hier in een lichamelijk goede conditie zodat ze niet zogauw een hartverlamming of iets dergelijks krijgen. :p
 
Originally posted by avg
Gelukkig zijn de mensen hier in een lichamelijk goede conditie zodat ze niet zogauw een hartverlamming of iets dergelijks krijgen. :p
Huh, ik snap 'm niet hoor, ik zag namelijk helemaal niets.. waar moet ik nou naar kijken? Misschien doet ie het niet in Opera? Ik had al problemen met www.exrx.net, de oefeningen werden niet vertoond.
 
Zou kunnen maar heb je lang genoeg gekeken om het te kunnen zien?
 
Originally posted by avg
Zou kunnen maar heb je lang genoeg gekeken om het te kunnen zien?
Nu wel, gotverdorie.. ik schrok me kapot!
Ik had mijn hartslagmeter om moet hebben, mijn haren op de armen stonden recht overeind en de rillingen liepen over de rug.
 
Back
Naar boven