AndroidHealthClinic

Contest Log Vaarwel 30%

Bezoekers in dit topic

Kat wil overal bij zijn :) Gaat dat goed? Die van mij zijn zo idioot dat ze al eens in mijn kruis zijn gesprongen bij bench press, wilden op schoot. En op schoot bij squats in the hole.
 
Kat wil overal bij zijn :) Gaat dat goed? Die van mij zijn zo idioot dat ze al eens in mijn kruis zijn gesprongen bij bench press, wilden op schoot. En op schoot bij squats in the hole.
Prima!

Maar dat is niet mijn kat...
 
Zo te zien istie wel verlieft op je :)
 
Hometrainer

25 minuten

Crunches

10 x 20 x Bw*10kg
1 x 50 x bw*10kg
1 x 100 x bw
6 x 25 x bw*10kg
1 x 100 x bw

Foto's pré workout, workout op nuchtere maag, nu Brinta, 2 scheppen whey, 2 bananen, sinaasappel en melk in de blender.

20190715_104928.jpg
20190715_104852.jpg
 
Ik begin me toch steeds meer af te vragen. Welke oefening moet ik me nu voorstellen qua uitvoering bij die 99999000 crunches?

Je fitboy shape gaat goed, benieuwd wat er onder het vachtje vandaan komt:windup:
 
Begrijp sowieso de meerwaarde niet van zoveel reps abs? Wat is het beoogde doel? Een melding in het Guinness Book of World Records?
 
Speaking of doing it wrong, it seems like lot of us are doing it wrong when it comes to abs. As I mentioned, Zabo never lost a “Best Abs” award. Interestingly, his ab routine was developed out of necessity- when doctors told him only surgery would repair a hernia, he said fuck that and just started training abs like his life depended on it. Perhaps his life didn’t but his guts seemed to depend on it if he didn’t want his insides outside his body.

“I knew that it would be wise for me to “make haste slowly” so my first ab routine consisted of just two exercises: Situps and Leg Raises. Although I could only manage a few reps that first training day, I soon had worked up to the point where 500 Situps and 500 Leg Raises were just warmups for my more advanced training routines every day.”

https://plagueofstrength.com/zabo-koszewski-would-like-to-remind-you/

Re-repost :rolleyes:
Dit bevestigde voor mij alleen maar wat ik al een tijdje mee bezig was en de resultaten liegen er niet om, dus ja.
 
Re-repost :rolleyes:
Dit bevestigde voor mij alleen maar wat ik al een tijdje mee bezig was en de resultaten liegen er niet om, dus ja.

Heb je een abdominal hernia dan?

Wat bedoel je met resultaten die er niet om liegen?
 
Heb je een abdominal hernia dan?

Wat bedoel je met resultaten die er niet om liegen?
Ik had 2 hernia's ja maar dat is niet de kern van het artikel, heb je het überhaupt wel gelezen?

De abs die eruit poppen :rolleyes:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Okay :D

Nou het is natuurlijk wel een leuk experiment, maar het gaat natuurlijk wel een beetje in tegen de kennis die we vandaag de dag bezitten :)
 
Okay :D

Nou het is natuurlijk wel een leuk experiment, maar het gaat natuurlijk wel een beetje in tegen de kennis die we vandaag de dag bezitten :)
Het is al wel langer bekend dat ik graag experimenteer en niet de plat gelopen wegen bewandel :)
Ik kan me heel erg goed vinden in de visie van Jamie Lewis (Chaos and pain, Plague of strenght), erg onconventioneel dus daar moet je wel voor open staan.
 
Het is al wel langer bekend dat ik graag experimenteer en niet de plat gelopen wegen bewandel :)
Ik kan me heel erg goed vinden in de visie van Jamie Lewis (Chaos and pain, Plague of strenght), erg onconventioneel dus daar moet je wel voor open staan.

Ja dat is zo en daarnaast kan het natuurlijk ook gewoon heel erg leuk zijn om zulke dingen te proberen, helemaal als die in jouw persoonlijke straatje liggen.
Zou er zelf niet aan moeten denken :eek: 2x500 reps :emo:
 
Ja dat is zo en daarnaast kan het natuurlijk ook gewoon heel erg leuk zijn om zulke dingen te proberen, helemaal als die in jouw persoonlijke straatje liggen.
Zou er zelf niet aan moeten denken :eek: 2x500 reps :emo:
Het begon allemaal met als doel 100 total reps te doen :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Structureel heel hoog reppen zou ik niet doen, maar af en toe een repout is niemand slechter van geworden volgens mij. Geeft je ook een heel ander perspectief. Ik squatte nooit meer dan 5 reps nadat ik door dbb aan 5x5 of 3x5 was begonnen. Na een onderrug blessure kreeg ik een opbouw protocol waarbij ik de eerste training 3 sets 20 reps met een lege bar moest doen, terwijl mijn 1rm op dat moment 140 was. Redde geen 3 sets vanwege de burn in de quads, dagen spierpijn. Kijk naar g-men, die doet ook af en toe insane reps op squats bijvoorbeeld.
 
Structureel heel hoog reppen zou ik niet doen, maar af en toe een repout is niemand slechter van geworden volgens mij. Geeft je ook een heel ander perspectief. Ik squatte nooit meer dan 5 reps nadat ik door dbb aan 5x5 of 3x5 was begonnen. Na een onderrug blessure kreeg ik een opbouw protocol waarbij ik de eerste training 3 sets 20 reps met een lege bar moest doen, terwijl mijn 1rm op dat moment 140 was. Redde geen 3 sets vanwege de burn in de quads, dagen spierpijn. Kijk naar g-men, die doet ook af en toe insane reps op squats bijvoorbeeld.

Klopt in dat opzicht heeft het zeker zijn plaats. Maar onze piraat vind de uitdaging leuk en vind dat hij er resultaat mee behaalt. Wie zijn wij om dan de DBB betweters uit te hangen :p
 
Crunches

12 x 30 x bw*10

Swiss bar strict press

6x 24/34/44/49/49/44/39/34/29/24

EZ-bar triceps extensions + EZ-bar curls

5 x 8*8 x 24

Chins

1 x 8 x bw
1 x 7 x bw*5
1 x 5 x bw*10
1 x 3 x bw*15

Hanging leg raise tussendoor

15 x 10 x bw



 
Je moet er maar zin in hebben! Wel tof dat je het even hebt gefilmd!:thumbs:
 
Je moet er maar zin in hebben! Wel tof dat je het even hebt gefilmd!:thumbs:
Uit behoud(t?) van zelfrespect wilde ik ze niet filmen maar speciaal voor jou wel gedaan, ik ga ze straks ook weer eraf gooien :P
 
Back
Naar boven