MuscleMeat

Contest Log Vaarwel 30%

Bezoekers in dit topic

Crunches

1 x 1000 x bw

Hanging leg raise tussendoor

12 x 10 x bw

Power clean

2x 50/60/70/80

Incline bench

8 x 6 x 60

Pendlay row

6 x 6 x 80

Oly bar curls

3 x 6 x 50

Standing flyes

2 x 50 x super mini's

3kg aangekomen en wovano merkte op dat ik er 2 weken geleden scherper bijstond :o
Extra tandje bijsteken de laatste 2 weken nu en de creatine weer even aan de kant laten staan.
 
Crunches

1 x 1000 x bw

Hanging leg raise tussendoor

12 x 10 x bw

Power clean

2x 50/60/70/80

Incline bench

8 x 6 x 60

Pendlay row

6 x 6 x 80

Oly bar curls

3 x 6 x 50

Standing flyes

2 x 50 x super mini's

3kg aangekomen en wovano merkte op dat ik er 2 weken geleden scherper bijstond :o
Extra tandje bijsteken de laatste 2 weken nu en de creatine weer even aan de kant laten staan.
Of fotos van 2 weken geleden gebruiken;)
 
Ik kan je fotos van mij met baard lenen:hello:
 
Kan ik ook van iemand een baard lenen? #babyface
(Schaamhaar niet welkom)
 
Prijs inclusief verzendingskosten?
9.95€
IMG-20181113-WA0001.jpg
 
Ik verwacht toch wel snoeiharde abs op die contest foto's inmiddels!:eek!:
 
Ik verwacht toch wel snoeiharde abs op die contest foto's inmiddels!:eek!:
Ik stond knetterhard maar onderweg is er iets fout gegaan en ben ik weer paar kilo zwaarder...

Zaterdag heeft nog een SMTK'er aan mijn buik gevoeld en die was wel verbaasd over de hardheid, ze dachten ook allemaal dat ik veel minder massa zou hebben nog :)
 
Ik stond knetterhard maar onderweg is er iets fout gegaan en ben ik weer paar kilo zwaarder...

Zaterdag heeft nog een SMTK'er aan mijn buik gevoeld en die was wel verbaasd over de hardheid, ze dachten ook allemaal dat ik veel minder massa zou hebben nog :)
Goed bezig..op dat klein kcals-ongelukje na dan:roflol:
 
Ik stond knetterhard maar onderweg is er iets fout gegaan en ben ik weer paar kilo zwaarder...

Zaterdag heeft nog een SMTK'er aan mijn buik gevoeld en die was wel verbaasd over de hardheid, ze dachten ook allemaal dat ik veel minder massa zou hebben nog :)

Huh what happened? ???

Op een paar weken kan je je fysiek toch niet zo hard verpesten? Weet je zeker dat je geen vocht vasthoudt ofzo :dunno: 1-2 weekjes op je voeding letten en je staat er allicht weer bij zoals je stond. Nog even doorbijten en dan foto's nemen voor de contest ;)
 
Crunches

1 x 500 x bw

Squat

6 x 6 x 80

Incline bench

5 x 7 x 60
1 x 6 x 60

Upright row

8 x 3 x 60

Pose curl

4 x 8*8 x super mini

Standing flyes

1 x 70 x super mini's

Hanging knee raise

1 x 37 x bw
 
Back
Naar boven