XXL Nutrition

Contest Log Vaarwel 30%

Bezoekers in dit topic

Is nog in progressie, hier alvast een foto van deze ochtend 05u30, nu moet ik vooral zien om van het laatste restje vocht (en vetjes) af te komen, ik ben benieuwd wat het gaat opleveren, erg jamer wel dat ik dus helemaal niet kan poseren maar ik heb gelukkig een stok achter de deur ;)

Bekijk bijlage 464064
Ziet beter uit. Als je de rest gedaan hebt, wil je niet meer terug
 
giphy.gif
 
Zagen je abs er vroeger ook zo uit?

Je bent al aardig droog aan het worden, maar definitie heb je niet op je abs. Ondanks al je situps. Je obiliques daarentegen zijn wel goed afgelijnd al.
 
Zagen je abs er vroeger ook zo uit?

Je bent al aardig droog aan het worden, maar definitie heb je niet op je abs. Ondanks al je situps. Je obiliques daarentegen zijn wel goed afgelijnd al.
Geen idee omdat ze vroeger amper zichtbaar zijn geweest. Volgens mij hangt er een laagje loshangend vel over nog.
 
Geen idee omdat ze vroeger amper zichtbaar zijn geweest. Volgens mij hangt er een laagje loshangend vel over nog.

In je Muay Thai periode toch ook? Niet?
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Mind = blown :eek:
 
Zagen je abs er vroeger ook zo uit?

Je bent al aardig droog aan het worden, maar definitie heb je niet op je abs. Ondanks al je situps. Je obiliques daarentegen zijn wel goed afgelijnd al.

Zijkant ziet er idd al aardig afgelijnd uit. Weinig vet daar.

Rond navel en aan borstspieren is er in verhouding wat meer vetmassa.

Sowieso enorm positief verschil zonder dat haar :D
 
En dan vragen ze zich komende weken op het werk af waarom hij constant als een aapje zit te krabben :roflol:.

Ziet er goed uit hoor Sanca Saxon!
Of helemaal onder de rode uitslag..terwijl er gister nog is gezegd dat we dergelijke zaken niet mogen photoshoppen..
 
Of helemaal onder de rode uitslag..terwijl er gister nog is gezegd dat we dergelijke zaken niet mogen photoshoppen..

Smeert die toch een laagje concealer of fond de teint over hem :p
 
Back
Naar boven