MuscleMeat

Vaarwel London (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JackRipper

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 dec 2009
Berichten
3.673
Waardering
195
Lengte
1m75
Massa
82kg
De Britse hoofdstad is sinds zaterdag het toneel van plunderingen, branden en vernielingen. Ook keren jongeren zich tegen agenten die worden ingezet om een einde te maken aan de rellen.
Roep om waterkanon

De druk op de Britse regering neemt toe om waterkanonnen in te zetten. Die worden weleens gebruikt bij rellen in Noord-Ierland, maar is nog nooit elders in Groot-Brittannië ingezet.
Voorbereid op vierde nacht

Dinsdagavond gaan 16.000 agenten de straat op. De Britse premier David Cameron zet duizenden agenten extra in te zetten om de rellen in de hoofdstad de kop in te drukken. De avond ervoor waren dat er nog 6000.
Cellen overvol

De afgelopen drie nachten zijn meer dan 450 mensen opgepakt. Daardoor zitten alle cellen in de stad vol. Minister Theresa May van Binnenlandse Zaken noemde het geweld 'totaal onacceptabel' en 'pure criminaliteit'.
'Gerechtigheid'

De rellen begonnen nadat een agent donderdag een 29-jarige man had doodgeschoten. Honderden betogers kwamen zaterdag voor een politiebureau 'gerechtigheid' eisen.
Plunderingen

Groepen jongeren plunderden winkels en zetten gebouwen in brand. Op zeker acht plaatsen - onder meer in Hackney, Ealing, Peckham en Croydon - zochten relschoppers maandag de confrontatie met de politie.
qs1fjzh2ggma2l2ppzo5mb5a2cz96ue.jpg
RTL-verslaggever Hans Schutte:

"Mensen zijn verbijsterd over enorme vernielingen en bang om vanavond te gaan slapen."
Volg Hans Schutte op Twitter

Ravage

De ravage is enorm in Londen, meldt ook Wessel van der Meulen die in de stad woont. "Ik zag de bendes rondlopen toen ik op weg naar huis was. Veel winkels in de buurt sloten uit voorzorg vroeger hun deuren. Het is nu rustig, maar iedereen verwacht dat er vanavond weer rellen zijn."
Verdriet

Er is verbijstering, woede (video) en verdriet onder de inwoners van Londen. De eigenaar van een winkel zag elf jaar werk in twee minuten vernield worden. Het zorgt ook voor saamhorigheid in de stad.
Opruimen

Op Twitter kreeg het schoonmaakinitiatief @Riotcleanup in enkele uren ruim 45.000 volgers. De Twitteraars komen bij elkaar om samen de troep van de relschoppers op te ruimen.

1 .Deze


2 . http://www.youtube.com/watch?v=pc6_ov6GK68&feature=player_embedded

3. http://www.youtube.com/watch?v=Gqj1N9qeWXI&feature=player_embedded

4. http://www.youtube.com/watch?v=XYuMPw6Yi3k&feature=player_embedded

5. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=gDgxEYTQk50

en meer op RussiaToday.
 
Laatst bewerkt:
Zielig voor de onschuldige mensen.
 
dit gaat toch allang niet meer over die gozer die is neer geknalt
 
mwa vind 't triest dat een groep van 6 jongere zo'n gast inelkaar slaat en berooft
 
pff **** 2012, t gebeurt al 2011 zo te zien :o

ben benieuwd of nl ook nog aan de beurt komt
 
schiet ze dood, gevaar voor de maatschappij.
 
Wat een bende daar...
 
Niets aan de hand hoor, dat is de culturele verrijking die links ons beloofd had. :thumbs:

De ogen zullen nog wel opengaan, ik had dit 15j geleden al voorspelt en men lachte mij toen uit.
 
zometeen breken ze nog in bij een wapenwinkel, dan zijn de rapen gaar.
 
Niets aan de hand hoor, dat is de culturele verrijking die links ons beloofd had :thumbs:

De ogen zullen nog wel opengaan, ik had dit 15j geleden al voorspelt en men lachte mij toen uit.

Leuk voor de linkse supporters die iedereen met open armen wilt ontvangen, zie hier het resultaat. Nu nog maar wachten tot dit in Nederland gebeurt. Moeten ze hier komen flikken, ik verdedig me huis met wat ik heb, dan is het een strijd voor leven en dood.
 
Leuk voor de linkse supporters die iedereen met open armen wilt ontvangen, zie hier het resultaat. Nu nog maar wachten tot dit in Nederland gebeurt. Moeten ze hier komen flikken, ik verdedig me huis met wat ik heb, dan is het een strijd voor leven en dood.

schij toch uit man
 
Back
Naar boven