XXL Nutrition

Vaarwel veilig winkelen :(

Bezoekers in dit topic

SPADE VI

Ripped Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
26 okt 2008
Berichten
4.363
Waardering
392
Lengte
1m71
Massa
83kg
Verdomme toch, moet je nu wat weten. Ging ik laatst naar de winkel, ik bekijk wat artikelen, koop waarvoor ik eigenlijk in de eerste plaats kwam, en ga aanschuiven inde rij. Ineens merk ik een indringende maar ook walgelijke zure geur op. Een licht geluidje dat klinkt als "dveep" komt van de dame voor me. Ineens draait de dame voor me haar om (kaken zo rood als tomaten) en loopt uit de rij terug weg. De mens achter me bekijkt me alsof ik achter de geur zit en ook de mensen achter hem:mad::mad:


Dan bij de slager hetzelfde, maar ditmaal greep ik in en zei ik: "fijn mevrouw, heel fijn :mad:".... en liep de winkel meteen uit zonder m'n vlees, ben dan naar een andere slager gereden die eigenlijk veel beter is.

my point being, hebben jullie dit ook al meegemaakt. Dat iemand het laat lijken alsof jullie in het openbaar ruften terwijl het die persoon zelf is :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: aaaarrgghh can't stand it:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

En dan nogwel tweemaal door vrouwen eh, een jonge en een oud wijf:mad:
 
ik vind het meestal wel lekker.
 
Ja prima toch? Ik zet altijd mijn lippen rond om de anus van een dame, en beveel haar een toch niet onbescheiden wind te laten.
 
Hahaha goed topic dit.
 
Zoiets doe je gewoon niet, dat getuigt van geen fatsoen
 
if you have it flaunt it. of in dit geval laat het gaan.. :D
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zal wel weer zeer onfatsoenlijk genoemd worden maar als ik moet ruften dan zorg ik er altijd voor dat ik vrij dicht naast iemand sta, als ik dan ga blazen lijkt het tenminste of diegene het gedaan heeft en niet ik.:p
 
:roflol:

Ik zou er een topic over aanmaken.
 
haha :roflol: moet je juist om kunnen lachen toch
 
Ja nu zie ik er de joke wel van in, maar at first,,,,man that's nasty
 
ik zou gewoon vragen of dat alles is wat ze kan, en dan een hardere laten
 
Ik doe er meestal nog eentje bovenop gewoon. Double the dose, double the pleasure.

maw: ruften is zalig :p
 
Ik doe er meestal nog eentje bovenop gewoon. Double the dose, double the pleasure.

maw: ruften is zalig :p

tis in bed juist lekker om er een paar te laten...en dan heel langzaam met je deken wapperen:D
 
Verdomme toch, moet je nu wat weten. Ging ik laatst naar de winkel, ik bekijk wat artikelen, koop waarvoor ik eigenlijk in de eerste plaats kwam, en ga aanschuiven inde rij. Ineens merk ik een indringende maar ook walgelijke zure geur op. Een licht geluidje dat klinkt als "dveep" komt van de dame voor me. Ineens draait de dame voor me haar om (kaken zo rood als tomaten) en loopt uit de rij terug weg. De mens achter me bekijkt me alsof ik achter de geur zit en ook de mensen achter hem:mad::mad:


Dan bij de slager hetzelfde, maar ditmaal greep ik in en zei ik: "fijn mevrouw, heel fijn :mad:".... en liep de winkel meteen uit zonder m'n vlees, ben dan naar een andere slager gereden die eigenlijk veel beter is.

my point being, hebben jullie dit ook al meegemaakt. Dat iemand het laat lijken alsof jullie in het openbaar ruften terwijl het die persoon zelf is :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: aaaarrgghh can't stand it:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

En dan nogwel tweemaal door vrouwen eh, een jonge en een oud wijf:mad:
dan moet je er niet bijlopen als een zwerver ;)
 
Ach allemaal een neusje vol, dan is ie zo weg!! :roflol:
 
Back
Naar boven