AndroidHealthClinic

Vaarwel veilig winkelen :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha jij werd wel hard genaaid lees ik zo :roflol:
291ksqs.jpg
 
je was in een beenhouwerij, kon je geen worst kopen om het gat te dichten? en bij een knap ding, geen worst kopen en toch het gat dichten.
 
Als je dan toch ten onder gaat, kan je het beter goed doen;

Je omdraaien, eens heel diep onder je oksels snuiven en tevreden en voldaan een zucht slaken!

Gaat het eindelijk eens goed vooruit aan de kassa, begin je te klagen...
 
Nog nooit gehad, ik zou er vragen of er iets aan de hand is?:rolleyes:
 
wahaha, gewoon terugblazen :D

ik had zeker iets teruggezegd. wanneer bijv. aan de kassa in de supermarkt achter mij iemand staat aan te schuiven die ranzig stinkt naar het zweet zeg ik die persoon gewoon dat hij of zij stinkt en dat ze zich dringend eens moeten wassen. meestal staan ze dan stom te kijken, maar daar heb ik lak aan. zij zijn tenslotte diegene die sterk onbeleefd zijn door anderen verplicht hun walgelijke lijfgeur te laten opsnuiven en vind het niet meer dan normaal dat ze er eens op gewezen worden. als niemand het hen ooit verteld gaan ze er nooit iets aan doen en mij zien ze daarna wellicht toch niet terug.
 
Eddie Murphy's Delirous

"deep down inside people want to smell other people's farts"
:D
 
Lol dit heb ik nog nooit meegemaakt, wel dat ik ineens een strontlucht ruik, maar niet dat ik als de dader word aangewezen, ik zie het al voor me :roflol:
 
ik laat altijd ruften waar ik ook ben...
weet je hoe ongezond het is om die gifgassen in je maag te laten zitten?
het wil er niet voorniks uit.

denk eens aan de uitlaat van je auto, stop er maar eens een tennisbal in en ga dan rijden.
no way dat ie dat lang vollhoud!

gewoon de schurft aan hebben als jij of een ander een ruft laat
het is puur menselijk!!
 
ik laat altijd ruften waar ik ook ben...
weet je hoe ongezond het is om die gifgassen in je maag te laten zitten?
het wil er niet voorniks uit.

denk eens aan de uitlaat van je auto, stop er maar eens een tennisbal in en ga dan rijden.
no way dat ie dat lang vollhoud!

gewoon de schurft aan hebben als jij of een ander een ruft laat
het is puur menselijk!!

+1 , net als niezen . Ik ken veel mensen die hun nies inhouden , het doet pijn en gezond kan ik het niet noemen
 
Back
Naar boven