MuscleMeat

Vaarwel zonnebank??

Bezoekers in dit topic

De foto's geven wel een goed resultaat, alleen die laatste foto is binnen gemaakt wat hem donkerder maakt. Verder zou ik even afwachten, je weet niet wat eventuele bijwerkingen kunnen zijn.
 
Is zoiets niks om op te pakken voor een UG lab?
 
denk niet dat t succesvol is voor mensen die al moeite hebben om bruin te worden, zoals die diehard nederlandse boeren
 
Had begrepen dat het juist voor die mensen bedoeld was.
 
Kijk maar eens goed naar de geposte foto,s , beide zijn type I
 
Al enig nieuws over deze uitvinding? Zit er wel op te wachten eigenlijk.
 
Word je nu ook een afro-neger als je overdoseert ? :o
 
hehe :roflol: , zie het al voor me. allemaal afro-negers met blond haar enz.
 
iemand hier op het board al ervaringen?
 
Ik heb het gebruikt en ben goed bruin geworden. 50 mg verdeeld over zo'n 4 weken. Topspul!
 
Hoe kom je daaraan Tongpo?
 
Hmm zou wel handig zijn, mijn Albanezenbloed mag dan in de zomer wel voor het meestaanlokkend kleurtje zorgen waardoor de vrouwen amper weg te slaan zijn. in de winter lijd ik precies aan geelzucht.
 
TongPo zei:
Van Theotan, die woont bij mij in de buurt.
en hoelang houdt je die kleur dan.. anders is het wel erg duur spul
 
Daster zei:
en hoelang houdt je die kleur dan.. anders is het wel erg duur spul

Ik kan niet uit ervaring spreken omdat ik net een cycle achter de rug heb, maar ik dacht dat melanotan zo'n 3 maanden in je systeem blijft. De meeste gebruikers nemen na een cycle een onderhoudsdosis om de kleur te behouden en daar zijn verschillende manieren voor, bijv. 3 weken niets, 1 week 10 mg, 3 weken niets, 1 week 10 mg, etc. Of elke week een hele kleine dosis. Er wordt nog een hoop mee geëxperimenteerd.
 
tongpo, kan je eens wat voor-na foto's plaatsen of mailen?

Ben wel geïnteresseerd maar moet eerst zeker zijn dat het werkt want het kost toch behoorlijk veel. Zeker als je 100kg weegt...
 
gymnasia zei:
tongpo, kan je eens wat voor-na foto's plaatsen of mailen?

Ben wel geïnteresseerd maar moet eerst zeker zijn dat het werkt want het kost toch behoorlijk veel. Zeker als je 100kg weegt...

Ik heb geen foto's gemaakt, daar heb ik altijd een hekel aan. Als je voor en na pics wilt zien, moet je rondkijken op het forum van melanotan.org in de sectie 'Melanotan II Usage and Experimentation'. Daar is genoeg te vinden. Er zijn daar ook een aantal members van rond de 100 kg.
 
Back
Naar boven