Fitness Seller

Vaarwel zonnebank?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik snap die tabel niet helemaal? stel dat je 83 kg weegt, dan moet je 6 injecties van 1,667 mg doen verdeeld over hoe lange tijd?
 
oh.. met die dosering krijg je dus die bepaalde concentratie van 0,02mg/kg in je lichaam.. Hmm dus die dosering moet je zo'n twee weken volhouden, en dan als onderhoudsdosis 2mg per week?
 
Welk persoon is nou dezelfde op die foto's?
 
de linker op de linkse foto is dezelfde als die op de andere foto's als ik t goed zie. hij heeft zelfs een chick gescoord dankzij zijn melanotan gebruinde huid.
 
Het bruint wel super goed als het die middelste gast dezelfde is als die rechter.
 
klopt de middelste persoon komt op alle foto,s voor , en idd die chick krijg je erbij, hij is zelfs bruiner maar daar heeft hij wel de nodige uurtjes in de hete zon doorgebracht, en Martinus dan komt die harde .... toch nog van pas
 
Het ziet er in iedergeval heel veelbelovend uit moet ik zeggen.
Het valt mij trouwens wel op dat er in het begin van dit topic werd gepraat over een onderhuidse aanbrenging van iets en dat er nu alleen nog maar gepraat word over injecties? Betekend dat dat er eigenlijk aleen maar injecties zijn en dat dat andere nooit ontwikkeld is?
 
Ik vraag me af voor hoeveel geld je klaar bent.
 
Sust zei:
Het ziet er in iedergeval heel veelbelovend uit moet ik zeggen.
Het valt mij trouwens wel op dat er in het begin van dit topic werd gepraat over een onderhuidse aanbrenging van iets en dat er nu alleen nog maar gepraat word over injecties? Betekend dat dat er eigenlijk aleen maar injecties zijn en dat dat andere nooit ontwikkeld is?
Epitan ontwikkelt een implantaat, maar dat kan nog wel even duren voor die uitkomt.
Injecteerbare vorm is al wel te verkrijgen.
 
Sust zei:
Het ziet er in iedergeval heel veelbelovend uit moet ik zeggen.
Het valt mij trouwens wel op dat er in het begin van dit topic werd gepraat over een onderhuidse aanbrenging van iets en dat er nu alleen nog maar gepraat word over injecties? Betekend dat dat er eigenlijk aleen maar injecties zijn en dat dat andere nooit ontwikkeld is?

De stof is voor wetenschappelijke doeleinden gevriesdroogd te verkrijgen via het internet. Je kunt het dan zelf oplossen en injecteren. Er zelf een implantaat van maken is natuurlijk not done, vandaar dat er alleen over injecties wordt gesproken. Als het middel op de markt komt is dat in eerste instantie in de vorm van een implantaat. Daarna zullen n.a.w. andere delivery methods verschijnen. Zo lopen er bijv. al trials met neussprays waarvan we binnenkort resultaten mogen verwachten.
 
Ik zit er ook aan te denken om het te gaan gebruiken. Ik ben wel nog erg jong, maar of dat nou een probleem is? Zelf heb ik ook een sproeterige huid die moeilijk/niet bruin word, alleen mijn buik is getint!! ??? Verder donker haar en bruine ogen, dus een mooi bruin tintje staat zeker niet verkeerd.
Ik ga in ieder geval nog wat rondkijken op verschillende sites over dit 'wondermiddel' :cool:
 
Laatst bewerkt:
:cool: ;) :p :p

BEN SUPER TEVREDEN..
NA LANG WIKKEN EN WEGEN .EN HET VOLGEN VAN DE FORUMS HEB IK OOK MT II
BIJ THEOTHAN BESTELD--GEWELDIGE SERVICE--

EN NU NA 2 WEKEN EN EEN PAAR KEER ZONNEBANK ZIJN DE REACTIE'S NIET VAN DE LUCHT..

GEWELDIG NOOIT GEDACHT DAT IK INDERDAAD DAT GEWENSTE KLEURTJE ZOU KRIJGEN.

MOET WEL ZEGGEN DAT ER TOCH WEL VEEL MENSEN SCEPTISCH TEGENOVER STAAN,MAAR DIT GEVOEL NEMEN ZE MIJ NIET MEER AF..

IK RAAD HET MENSEN ECHT AAN,MAAR JE MOET ECHT ZELF DE BESLISSING NEMEN..

IK KAN NU UIT ERVARING ALLEEN MAAR ZEGGEN DAT HET TOPSPUL IS EN DAT IK HET BLIJF GEBRUIKEN.

NOOIT GEDACHT ,MAAR VOOR ONS BLEEKSCHETEN IS ER DAADWERKELIJK HOOP..
 
KlaasG zei:
Ik zit er ook aan te denken om het te gaan gebruiken. Ik ben wel nog erg jong, maar of dat nou een probleem is? Zelf heb ik ook een sproeterige huid die moeilijk/niet bruin word, alleen mijn buik is getint!! ??? Verder donker haar en bruine ogen, dus een mooi bruin tintje staat zeker niet verkeerd.
Ik ga in ieder geval nog wat rondkijken op verschillende sites over dit 'wondermiddel' :cool:


het is echt een WONDERMIDDEL


het kost wat,maar je hebt er ook wat voor..
 
lovebody75 zei:
:cool: ;) :p :p

BEN SUPER TEVREDEN..
NA LANG WIKKEN EN WEGEN .EN HET VOLGEN VAN DE FORUMS HEB IK OOK MT II
BIJ THEOTHAN BESTELD--GEWELDIGE SERVICE--

EN NU NA 2 WEKEN EN EEN PAAR KEER ZONNEBANK ZIJN DE REACTIE'S NIET VAN DE LUCHT..

GEWELDIG NOOIT GEDACHT DAT IK INDERDAAD DAT GEWENSTE KLEURTJE ZOU KRIJGEN.

MOET WEL ZEGGEN DAT ER TOCH WEL VEEL MENSEN SCEPTISCH TEGENOVER STAAN,MAAR DIT GEVOEL NEMEN ZE MIJ NIET MEER AF..

IK RAAD HET MENSEN ECHT AAN,MAAR JE MOET ECHT ZELF DE BESLISSING NEMEN..

IK KAN NU UIT ERVARING ALLEEN MAAR ZEGGEN DAT HET TOPSPUL IS EN DAT IK HET BLIJF GEBRUIKEN.

NOOIT GEDACHT ,MAAR VOOR ONS BLEEKSCHETEN IS ER DAADWERKELIJK HOOP..

Hoi Theotan.
 
lovebody75 zei:
het is echt een WONDERMIDDEL


het kost wat,maar je hebt er ook wat voor..

hey lovebody, post je trainingschema eens:D
 
Ik heb afgelopen dinsdag ook bij Theotan 50 gram MTII gekocht. Er zat 10,6 gram in een flesje met een zuiverheid van 99,71%. Het lijkt wel echt bijna niks, maar ja, wel beschouwd is 10 gram natuurlijk ook wel heel weinig. Ik heb besloten de 1e 10 gram in 7 dagen te verdelen (dat is dus gemiddeld 1,5 gr/dag) omdat ik hoopte dat daardoor de bijwerkingen (mn de misselijkheid) mee zouden vallen. Het ging niet heel gemakkelijk, maar uiteindelijk is het toch gelukt.
Ik heb iedere dag een injectie genomen, behalve gisteren (toen was ik de hele dag ergens anders en ging het dus echt niet). Ik moet zeggen dat ik eigenlijk iets te ongeduldig ben en daardoor niet zo goed ben in het voorkomen dat er lucht meegespoten wordt. Ik tik de luchtbelletjes wel omhoog, maar druk de spuit vervolgens gewoon helemaal leeg. Maar ik heb verder nog nergens last van gehad. De komende week zal ik jullie wel op de hoogte houden als er iets verandert.
 
Allesandro, ik denk dat je 50mg cq 10.6mg/vial bedoel

hmm ik vraag i.d.d wel is aan mensen die het zijn gaan gebruiken of ze mischien wat willen posten omdat het nog onbekend is en dat mijn resultaat niet echt waarde heeft, maar zo,n tell sell reaktie is misschien wat overdreven.
 
Back
Naar boven