MuscleMeat

Vaarwel zonnebank?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen zei:
Jij slegt prate.

Hij voor 100 euro kunnen krijge die implantaat met taal Nederland erop :rolleyes:
 
er waren togh al zalfjes om bruin te worden
 
Oeeehh nice, kan ik eindelijk ook es een mooi bruin kleurtje krijgen! :)
 
Je moet wel gek zijn als je zoiets laat inplanten
 
maar dat zijn we hier ook allemaal :D
 
LammeTak zei:
Ik geloof niet zo in dit soort dingen, voor het zelfde geld zit er 3 maanden later een jetser van een tumor op die plek.

:D :D

Je kan me nu toch echt opdweilen...
 
eey intereseert me nie wat jullie ervan vinden
maar in laat me dat ding inpluggen desnoods in mijn anus als het moet
mensen vragen me zelfs of ik in de vakantie in de koeltunnel ben geweest
wat sterker nog was ff in katwijk aan zee en mensen begonnen spontaan engels tegen me te lullen :P
ik moet en zal dat ding hebben en als jullie echt nie geloven dat ik zo wit ben kijk maar bij post foto's
 
Rebel_x zei:
Je moet wel gek zijn als je zoiets laat inplanten

Ja.. AS spuiten ze hier als neusspray. Een gezond implantaat dat natuurlijke stoffen vrijlaat en getest is tot in het oneindige, moet je zeker laten :D
 
Gisteren naar de zonnebank juf geweest (voor de wijsneuzen, idd, ik ga er voor haar heen) en haar gevraagd of ze hier iets meer van wist. Ze vertelde me dat ze er nog niet over geinformeerd was en dat er op de zonnebankbeurs (??) ook niks over werd verteld. Ik vroeg haar wat ze ging doen als het op de markt kwam. Haar antwoord was: Niks, ik blijf gewoon bij mijn zonnebank. Lol, eens zien hoe lang ze het volhoudt :)
 
Yzord zei:
Gisteren naar de zonnebank juf geweest (voor de wijsneuzen, idd, ik ga er voor haar heen) en haar gevraagd of ze hier iets meer van wist. Ze vertelde me dat ze er nog niet over geinformeerd was en dat er op de zonnebankbeurs (??) ook niks over werd verteld. Ik vroeg haar wat ze ging doen als het op de markt kwam. Haar antwoord was: Niks, ik blijf gewoon bij mijn zonnebank. Lol, eens zien hoe lang ze het volhoudt :)
ja ze kan er moeilijk er reclame over gaan maken , niet ?

zo'n staafje doet niks ergs , leuk kleurtje en extra libido

trouwens bij vrouwen pluggen ze die staven er al zolang in maar dan geven ze hormoon af zoals de pil

no sweat , great color :cool:
 
Ik volg deze ontwikkeling al een poosje en ben erg benieuwd naar het uiteindelijke product!
 
Er zijn al een hoop mensen die dit spul getest hebben in een vroege fase van ontwikkeling dmv dagelijkse injecties en de resultaten zijn veelbelovend.
Zal ff wat bronnen en links opzoeken.
 
DutchVince zei:
Waar komt die libido onzin eigenlijk vandaan ???

"To date, Epitan's clinical trials have not shown effects such as weight loss or increased libido."

Zie: [Link niet meer beschikbaar]
staat inderdaad daar zo geschreven maar blijkbaar zou het wel degelijk het libido verhogen

kan natuurlijk ook zijn omdat je door je lekker bruin kleurtje je beter gaat voelen ?
:cool:
 
houd ons op de hoogte van wanneer en waar verkr :D :cool: ijgbaar
 
Little Me zei:
ja ze kan er moeilijk er reclame over gaan maken , niet ?

Als ze slim is doet ze dat juist wel. Wie is er niet in geintresseerd? Als jeje als zonnebank eigenaar meteen aangeeft dat je ervan op de hoogte bent, dan komen je klanten ook sneller naar jou toe voor het laatste nieuws en komen het zelfs eerst bij jou proberen als het eenmaal op de markt is.

Nu doet ze net alsof har neus bloedt, maar uiteindelijk bloedt haar zaak. Want wie gaat er nog zonnebanken met dit produkt?
 
Ik vindt het wel een goede uitvinding, Ik ga nooit onder de zonnebank, ik heb al een hele gevoelige huid, ben bang voor huidkanker. En aangezien ik dit jaar in mijn vakantie geen zonnestraaltje gezien heb is mijn lichaam net zo wit als mijn kont. Het is gewoon zelfs erger dan een engelse hahahaha. Dus zou dit product voor mij uitkomst bieden
 
Dat schreeuwt om een foto natuurlijk :)
 
Big_T zei:
Eerst maar even afwachten of er geen neveneffecten zijn ;)
Melanotan 2: bijwerkingen

Milde misselijkheid, gapen, bruinverkleuring op billen, bovenlichaam en gezicht.(1) Verlies van eetlust.(3)
 
Back
Naar boven