AndroidHealthClinic

Vaccin mexicaanse griep 'de grootste misdaad uit de menselijke geschiedenis'

Bezoekers in dit topic

die hele WHO zit ook vol mensen die enorm veel banden met de farmaceutische industrie hebben, maar ze zijn wel objectief hoor!
 
Ik ben volgende week al aan de beurt :thumb:
Had liever vaccinatie tegen de normale griep gehad, maar goed als het maar gratis is hehe.

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Ik ben volgende week al aan de beurt :thumb:
Had liever vaccinatie tegen de normale griep gehad, maar goed als het maar gratis is hehe.

Verkapt ik-krijg-vaccin-en-jullie-niet topic.... Rot op wimmos!!
 
Kleurrijke tekst TS, zie veel NEE, NIET en VERPLICHT voorbijkomen. Is het een anarchie-****-de-overheid-wil-ons-kapotmaken tekst? :roflol:

Pas maar op als je roept geen vaccin te halen, want ze traceren je toch wel met de microchip onder je huid!
 

"De vaccins tegen de Mexicaanse griep bevatten kwik en aluminiumverbindingen." Dat beweert de Stichting StralingsArm Nederland, die er tegelijkertijd voor waarschuwt dat de Wereldgezondheidsorganisatie "van plan is om de hele wereldbevolking te chippen".

het zit er in of het zit er niet in,waarom "beweren" ze dat dan...dat kan toch makkelijk middels simpel onderzoek worden aangetoond
 
"De vaccins tegen de Mexicaanse griep bevatten kwik en aluminiumverbindingen." Dat beweert de Stichting StralingsArm Nederland, die er tegelijkertijd voor waarschuwt dat de Wereldgezondheidsorganisatie "van plan is om de hele wereldbevolking te chippen".

het zit er in of het zit er niet in,waarom "beweren" ze dat dan...dat kan toch makkelijk middels simpel onderzoek worden aangetoond

In elk vaccin zitten zware metalen, echter is dat niet schadelijk;)
 
In elk vaccin zitten zware metalen, echter is dat niet schadelijk;)

het gaat om specifieke stoffen, en of dat schadelijk is of niet en wat onder schadelijk wordt verstaan is nog maar allemaal de vraag
 
Back
Naar boven