MuscleMeat

Vacuums trainen

Bezoekers in dit topic

Simsalabimmusclesforsewin

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Berichten
3.089
Waardering
2.508
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Weet iemand de beste manier om vacuums te oefenen en zo goed mogelijk te krijgen. Gewoon sochtends paar setjes 30 seconden vacuums op nuchtere maag of weet iemand nog een paar andere goede oefeningen?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
vacuums trainen is gewoon meer vacuums doen imo. paar setjes 30 sec op een lege maag zou al moeten helpen maar je kan er ook aan denken om steeds iets langere setjes te doen of kortere pauzes. Ik zelf doe ze (als ik ze doe) na mijn training dus niet op een lege maag.
 
Moet ik ook eens mee starten.
Volgens mij deed vntl dit ook, maar ik kan mij vergissen.
 
Ik heb tijdje geleden ook vacuums gedaan maar niet lang genoeg voor resultaat ivm ploegen kon ik dit niet meer ED plannen en ben ik gestopt. Ik had toen er tijd een goede vid van een competitor van mr Olympia die dit uitlegde uiteraard ben ik deze vid kwijt. Ik heb de versie van die mr Olympia gecombineerd met hoe atlean x hem deed

Ik begon met 10x10 seconden wat voor mij de eerste keren al heavy was. Als je klaar bent en weer beetje op adem herhaalde ik dit weer.

 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb tijdje geleden ook vacuums gedaan maar niet lang genoeg voor resultaat ivm ploegen kon ik dit niet meer ED plannen en ben ik gestopt. Ik had toen er tijd een goede vid van een competitor van mr Olympia die dit uitlegde uiteraard ben ik deze vid kwijt. Ik heb de versie van die mr Olympia gecombineerd met hoe atlean x hem deed

Ik begon met 10x10 seconden wat voor mij de eerste keren al heavy was. Als je klaar bent en weer beetje op adem herhaalde ik dit weer.

Chris Bumstead toevallig? heeft een erg goede vacuum en een video over hoe hij hem doet
 
Ochtend op lege maag is het makkelijkst (wat ook logisch is natuurlijk) voor de rest is het gewoon oefenen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb tijdje geleden ook vacuums gedaan maar niet lang genoeg voor resultaat ivm ploegen kon ik dit niet meer ED plannen en ben ik gestopt. Ik had toen er tijd een goede vid van een competitor van mr Olympia die dit uitlegde uiteraard ben ik deze vid kwijt. Ik heb de versie van die mr Olympia gecombineerd met hoe atlean x hem deed

Ik begon met 10x10 seconden wat voor mij de eerste keren al heavy was. Als je klaar bent en weer beetje op adem herhaalde ik dit weer.

Thanks dan ga ik dit proberen
 
Rich Piana had er ook een video van :rolleyes:
Die deed het vgm ook sochtends op een lege maag.
Ja die video ken ik haha. Hij had wel nog een goede vacuum toen. Zag er heel raar uit qua verhouding
 
Chris Bumstead toevallig? heeft een erg goede vacuum en een video over hoe hij hem doet
Ik heb de naam toevallig gevonden hij doet niet mee aan mr Olympia tho. fouad abiad alleen hij gaf deze uitleg in een q&a maar dan zou ik al zijn vids moeten door spitten om het te vinden.....
 
Back
Naar boven