AndroidHealthClinic

Shocking News Vader tienermoeder (12) is ook vader baby

Bezoekers in dit topic

Tymen

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2009
Berichten
15.553
Waardering
1.077
Lengte
1m78
Vader tienermoeder (12) is ook vader baby
Uitgegeven: 5 april 2011 13:57
Laatst gewijzigd: 5 april 2011 14:23
GRONINGEN - De vader van het 12-jarige meisje dat onlangs beviel van een dochter, is zo goed als zeker ook de vader van de baby.



Dat blijkt uit DNA-onderzoek, zo meldt het Openbaar Ministerie dinsdag. De man is aangehouden.
De basisschoolleerlinge uit de Groningse wijk Beijum beviel dinsdag 22 maart tijdens een excursie van haar school van een dochter. Ze zei dat ze niet wist dat ze zwanger was.

Coïtusueel misbruik
Volgens het OM zijn er ernstige vermoedens dat de 52-jarige man het meisje seksueelmisbruikt heeft. De vader van het meisje heeft vorige week op verzoek van de politie vrijwillig DNA afgestaan.
Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Den Haag heeft daarop het DNA-profiel van de man vergeleken met dat van de baby. Daaruit bleek dat de kans dat de 52-jarige man de vader van de baby is, aanzienlijk is, zo meldt het OM.

De man wordt nog door de politie gehoord. Omdat de zaak voor grote onrust zorgde bij directe bekenden van het meisje, hebben burgemeester Peter Rehwinkel, de politie en het OM vlak na de aanhouding het nieuws naar buiten gebracht.

Onderduiken
De vader en zijn zoontje moesten vorige week nog onderduiken omdat ze door media in hun eigen huis werden belaagd. Ze werden daarop door de politie naar een geheim adres gebracht.
De Raad voor Kinderbescherming had eerder al aangifte gedaan van een zedenmisdrijf. Op verzoek van de raad worden de tienermoeder en haar dochter opgevangen in een pleeggezin zodat ze in een ''rustige, veilige en neutrale omgeving” kan bijkomen van de bevalling. De rechter beslist binnenkort wat er definitief met de jonge moeder en haar baby moet gebeuren.


http://www.nu.nl/binnenland/2484754/vader-tienermoeder-12-vader-baby.html




Nekschot!
 
Laatst bewerkt:
... We hadden het kunnen verwachten. Vuile gore zieke klootzak.
 
Je moet als cp-dad toch weten wanneer je dochter zwanger kan raken.
 
Gaat lekker met al dat pedofiel-nieuws de laatste tijd. :o
 
Ik duim maar op geen inteelt handicaps voor de arme baby.
 
:no: 12 jaar...
 
ik vraag me af hoe die 12 jarige eruit ziet, waarschijnlijk dik, dikke meisjes zijn sneller volwassen dan normale meisjs van die leeftijd. zoals ongesteld worden op jonge leeftijd.
 
Ik duim maar op geen inteelt handicaps voor de arme baby.
Om het niet te hebben over de psychische gevolgen. Je zal maar de moeder zijn, of erger het kind. Wetende dat je je bestaan te danken hebt aan het ongewenst resultaat van incest tussen je grootvader en moeder. Meer ****ed up kan het niet worden.
 
neersteken die teringlijert!!
 
Maar is hij nu opa, of is hij nu gewoon vader van 2 kinderen?
beide,

arm meiske
Om het niet te hebben over de psychische gevolgen. Je zal maar de moeder zijn, of erger het kind. Wetende dat je je bestaan te danken hebt aan het ongewenst resultaat van incest tussen je grootvader en moeder. Meer ****ed up kan het niet worden.
idd, ik denk het beter is om dat kind gewoon te laten addopteren en er verder niet over praten. De grootste kans op een normaal leven.


Dat meisje zal hier wel voor altijd last van blijven hebben
 
Waarom verbaast mij dit niet..
 
toch jammer dat dit soort dingen in de media moeten komen.
Tuurlijk is het vreselijk,maar haar naam werd genoemd in de telegraaf haar vader naam was ook al vrij gegeven.
dat die man geen leven heeft daar kan ik mee leven,maar dat meisje zou de rest van haar leven door de achtervolgt blijven door dit incident.
over 10jaar kijk ik zo'n dramashow en dan interviewen ze haar over ''Het incident dat Nederland schokte''.
 
De enige oplossing is het hele gezin euthenasie laten plegen, triest maar wel DE oplossing.
 
Verassend

ik vraag me af hoe die 12 jarige eruit ziet, waarschijnlijk dik, dikke meisjes zijn sneller volwassen dan normale meisjs van die leeftijd. zoals ongesteld worden op jonge leeftijd.

Klikken op eigen wil blabla

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven