Wat een gestoord wijf

Ik kan echt niet tegen zo'n mensen! Maar het is ook typisch vrouwengedrag, hun eigen fouten zien ze niet in, maar als jij gewoon iets doet dat normaal is doen ze alsof je een grove fout hebt gemaakt!
Ik zou ze niet gestoord noemen. Ik denk dat ik en zij elkaar niet meer begrepen op het laatste... Veel mensen hebben haar ook gekke ideëen aangereikt. Die mensen zou ik ook niets kwalijk nemen. Ik kon ze nooit bewijzen, wat ik ook deed, dat ik ze graag zag. Ze had voortdurend schrik dat ik ze ging laten zitten of bedriegen. Ze vertelt dat natuurlijk verder dat ze bang had en waarom ze bang had. Mensen interpreteren dat dan en geven haar weer feedback waardoor het de angst vaak nog versterkte. Ze vond alleszins dat de oplossing voor ons probleem geen rekening meer houden was met mijn gevoelens,terwijl ze niet besefte hoeveel zeer dat ze me deed. Ze had immers het idee dat ik ze altijd als dweil behandeld had (wat niet waar is, ik gaf altijd toe aan haar gevoelens op den duur) terwijl ze niet besefte hoeveel zeer dat ze me deed. En als ze dat niet beseft dat ze me pijn deed, ja dan moet ik toch een klootzak zijn om te reageren hoe ik reageerde.
En inderdaad wat ik doe gaat nooit door de beugel, wat zij doet wel. Als ik met een vriendin omga die ze niet kan uitstaan omdat die vriendin een oogje op me heeft, dan is dat volgens haar en al haar vrienden fout van mij. Nochtans moet je met 2 zijn om iets te misdoen, ik had geen oogje op dat meisje. Als zij gaat samenhokken met een gast ipv met mij in een kot dat wij gekozen hadden om in samen te hokken, dan vinden zij en al haar vrienden dat het kan en begrijpen ze niet wat daar mis aan is.