MuscleMeat

Vader vriendin tegen onze relatie :s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu wel een wijze les geleerd uit deze miserie: Onvoorwaardelijke liefde heeft 2 kanten, de kant dat je de ander graag ziet no matter what, en de kant dat je de ander zijn/haar gevoelens vooropsteld op die van anderen. Als die twee kanten er niet zijn verword onvoorwaardelijke liefde tot een chantagemiddel en een vrijgeleide om de ander als voetveeg te behandelen.

Onvoorwaardelijke liefde bestaat niet... in een idealistische wereld misschien. Als jij jezelf opzij schuift voor "onvoorwaardelijke" liefde, ben je gewoonweg naief.

In een relatie zijn het beide partijen die elkaar hebben te respecteren. Is daar geen sprake meer van en kan die liefde nou nog zo "onvoorwaardelijke" zijn, dan werkt het gewoon niet meer en is de balans ver te zoeken...
 
Onvoorwaardelijke liefde bestaat niet... in een idealistische wereld misschien. Als jij jezelf opzij schuift voor "onvoorwaardelijke" liefde, ben je gewoonweg naief.

In een relatie zijn het beide partijen die elkaar hebben te respecteren. Is daar geen sprake meer van en kan die liefde nou nog zo "onvoorwaardelijke" zijn, dan werkt het gewoon niet meer en is de balans ver te zoeken...

Inderdaad, vandaar mijn toevoeging aan die onvoorwaardelijke liefde.
 
Tja dat zou ik nou tohc ook niet graag hebben dat men vriendin in principe tesamen woont met een goede vriend.
En als ik jouw laatste update hoor klinkt het in mijn horen de handelswijzen van een echte achttienjarige..
Ik denk dat je idd beteraf zonder haar bent. Kijk het positief, er zijn nu ook redenen dat de relatie beter stopt die nix met haar vader te maken hebben. Leuke gevoelens hou je er uiteraard niet aan over..

Inderdaad niet, ik herken haar niet meer... tis juist alsof het meisje dat ik leuk vond gestorven is.
 
Tja dat zou ik nou tohc ook niet graag hebben dat men vriendin in principe tesamen woont met een goede vriend.
En als ik jouw laatste update hoor klinkt het in mijn horen de handelswijzen van een echte achttienjarige..
Ik denk dat je idd beteraf zonder haar bent. Kijk het positief, er zijn nu ook redenen dat de relatie beter stopt die nix met haar vader te maken hebben. Leuke gevoelens hou je er uiteraard niet aan over..

Ja officieel zit ze er samen mee op kot... ma wacht maar tot je dat kot ziet. Er is maar plaats voor 2 studenten + ja het feit dat eten, kakken, plassen en wassen in dezelfde ruimte gebeurt + dat de deuren van de kamers niet op slot kunnen (n_n). Ik zou het niet erg vinden moest ze op een echt deftig kot met meerdere mensen zitten.
 
Echt jammer voor jullie, Sid.
Wat ik niet goed begrijp, is dat ze iemand anders is geworden in jouw ogen. In mijn ogen heeft ze gewoon één keer niet volledig aan je verwachtingen voldaan en dat is (voor zover ik de situatie ken) volledig nieuw.
Maar goed: als jullie echt niet bij elkaar passen, is het beter dat jullie wegen scheiden. Mij leek het gewoon of jullie wel bij elkaar pasten, vandaar ook dat ik je zo steunde toen je haar niet wou opgeven. Enkel en alleen al het feit dat je het niet moeilijk vindt de relatie te beëindigen bewijst nu dat ik daar flink fout in zat. :) Ik heb mij dus schromelijk vergist, want in mijn ogen pasten jullie wel goed samen en moest er gewoon wat gewerkt worden. :s En dan was opgeven zowat het idiootste dat je kon doen.
Anyway, ik hoop dat je geen spijt zult krijgen van de beslissing die je genomen hebt. Er zijn vast nog wel meisjes die altijd zullen doen wat jij van ze verwacht ;) en die je dan hopelijk ook nog graag zullen zien. :D
Sterkte. (al lijk je haar al compleet vergeten te zijn, dus misschien moet ik dat tegen je ex-meid zeggen?! :d)
 
Echt jammer voor jullie, Sid.
Wat ik niet goed begrijp, is dat ze iemand anders is geworden in jouw ogen. In mijn ogen heeft ze gewoon één keer niet volledig aan je verwachtingen voldaan en dat is (voor zover ik de situatie ken) volledig nieuw.
Maar goed: als jullie echt niet bij elkaar passen, is het beter dat jullie wegen scheiden. Mij leek het gewoon of jullie wel bij elkaar pasten, vandaar ook dat ik je zo steunde toen je haar niet wou opgeven. Enkel en alleen al het feit dat je het niet moeilijk vindt de relatie te beëindigen bewijst nu dat ik daar flink fout in zat. :) Ik heb mij dus schromelijk vergist, want in mijn ogen pasten jullie wel goed samen en moest er gewoon wat gewerkt worden. :s En dan was opgeven zowat het idiootste dat je kon doen.
Anyway, ik hoop dat je geen spijt zult krijgen van de beslissing die je genomen hebt. Er zijn vast nog wel meisjes die altijd zullen doen wat jij van ze verwacht ;) en die je dan hopelijk ook nog graag zullen zien. :D
Sterkte. (al lijk je haar al compleet vergeten te zijn, dus misschien moet ik dat tegen je ex-meid zeggen?! :d)

Ik heb het niet gemakkelijk geloof me.

Sorry, maar iedereen anders zijn/haar gevoelens voor de mijne zetten is inderdaad niet wat ik van ze verwacht, maar dat duldt niemand. Eens je zoiets toelaat zit je in een straatje zonder eind.

Ik weet dat ik mezelf in coma wenste zolang het komende jaar zou duren, en dat ze geen rekening hield met mij. Ze zei van wel maar ze deed alles zodat het voor haar de gemakkelijke weg werd. En alle pijn die zij zou moeten hebben door de probs thuis heeft ze zo op mijn schouders doorgeschoven, mooi hoor.
 
Laatst bewerkt:
Heb me vorige week moeten realiseren dat ze mij niet de vrijheden kan geven die ze wel eist van mij. Zelf onder één dak met een goede vriend een jaar lang, maar ik mag niet met een meisje dat haar niet zint naar de kermis terwijl ik haar de keuze gaf om mee te gaan en een oogje int zeil te houden! Kijk, ik vind dat niet erg dat ze mij dat niet toelaat, maar dan moet ze ook mijn gevoelens respecteren en dan doet ze zelf ook geen dingen die ik niet graag heb, en daar plaats ik een groot vraagteken bij.
 
Laatst bewerkt:
Dumpen en vergeten, mss later nog eens terugnemen en opnieuw dumpen omdat ze je tijd verspild heeft.
 
Dumpen en vergeten, mss later nog eens terugnemen en opnieuw dumpen omdat ze je tijd verspild heeft.

kga ze wel ni opnieuw terug opnemen om ze terug te dumpen... daarvoor zie ik ze te graag en ik heb geen wraakgevoelens. Gwoon de feiten zoals ze zijn: het is uit, punt. Het heeft zowel mezelf als haar genoeg pijn gekost. Spijtig dat er een relatie moet stuklopen wegens de tegenwerking van palief op zijn dochter, die blijkbaar zelf nog niet helemaal in staat was om te beslissen.
 
Echt jammer voor jullie, Sid.
Wat ik niet goed begrijp, is dat ze iemand anders is geworden in jouw ogen. In mijn ogen heeft ze gewoon één keer niet volledig aan je verwachtingen voldaan en dat is (voor zover ik de situatie ken) volledig nieuw.
Maar goed: als jullie echt niet bij elkaar passen, is het beter dat jullie wegen scheiden. Mij leek het gewoon of jullie wel bij elkaar pasten, vandaar ook dat ik je zo steunde toen je haar niet wou opgeven. Enkel en alleen al het feit dat je het niet moeilijk vindt de relatie te beëindigen bewijst nu dat ik daar flink fout in zat. :) Ik heb mij dus schromelijk vergist, want in mijn ogen pasten jullie wel goed samen en moest er gewoon wat gewerkt worden. :s En dan was opgeven zowat het idiootste dat je kon doen.
Anyway, ik hoop dat je geen spijt zult krijgen van de beslissing die je genomen hebt. Er zijn vast nog wel meisjes die altijd zullen doen wat jij van ze verwacht ;) en die je dan hopelijk ook nog graag zullen zien. :D
Sterkte. (al lijk je haar al compleet vergeten te zijn, dus misschien moet ik dat tegen je ex-meid zeggen?! :d)


Nu ik je post nog es lees: jij leeft zeker in fantasia? Ik vind het niet erg als ze opeens een nieuwe hobby heeft, hoor. In die zin kan ze dingen doen die ik niet verwacht van haar. Maar in het voordeel van gevoelens van anderen beslissen = niet op haar kunnen rekenen = onmogelijke relatie.

Ten andere wat is je plan...? ik weet dat je tegen haar zei dat ze met mij moest kappen en tegen mij zeg je dat ik dat niet moet doen.
 
Laatst bewerkt:
hahaha wat denk je zelf sid???? die zit te stoken tussen jullie die wil er met je meisje vandoor dat zie je toch zo ........
 
al lijk je haar al compleet vergeten te zijn, dus misschien moet ik dat tegen je ex-meid zeggen?! :d)

:rolleyes: Die staat ook pecies te springen om uw vriendin over te nemen

Sid, zoek u gewoon een ander lief jong. Als ze u echt graag ziet laat ze daar niks tussen komen. Daarbij, zo'n onzin hoef je in een normale relatie niet mee te maken.
 
hoe was haar reactie toen je het uitmaakte?
ik weet hoe je je voelt heb het zelf al 2 keer meegemaakt.
sterkte !!
 
Goedzo! En ik mag hopen dat dit meteen de laatste maal geweest is dat je mijn suggesties in vraag gesteld hebt he :D
Vraag me dan zowaar af of die Steven er gewoon van houdt om onder de plak te zitten. Waar hij het vandaan haalt, god knows... Idealistisch gezever.
 
hoe was haar reactie toen je het uitmaakte?
ik weet hoe je je voelt heb het zelf al 2 keer meegemaakt.
sterkte !!

Ik ben er kapot van, ik weet niet hoe zij er van onder de voet is... ik denk minder kapot dan ik. Ze vond me toch een misdadiger, heel dit topic was laster tegen haar vader in haar ogen... ze vindt me een misdadiger.
 
dumpen en vlug geen contact meer met haar anders ga je er aan onder door
ga dit weekend met je maten op stap de beest uithangen zuipen een ander versieren
.........ook al wil je dit niet toch doen je bent nog jong genoeg....en ik heb ergens het
idee dat ze met je voeten speelt
 
Ik ben er kapot van, ik weet niet hoe zij er van onder de voet is... ik denk minder kapot dan ik. Ze vond me toch een misdadiger, heel dit topic was laster tegen haar vader in haar ogen... ze vindt me een misdadiger.

Later, wanneer je de situatie nuchter kan overzien, zal je ten volle beseffen wat voor een kreng ze echt is en hoe vernuftig ze je bespeelt. Het zal een wijze les zijn die je sterk maakt en bijna immuun voor dergelijke machtsspelletjes, maar tegelijk zal je nooit meer vergeten dat je ook wel degelijk kwetsbaar bent.

Dit soort chicks wachten op het moment dat je jezelf verloochent voor haar om dan elke zekerheid waarvan je ooit dacht dat je ze bezat te onderbouwen. Ze controleren je en doen dat niet zelden zonder dat ze zich ervan bewust zijn wat ze nog gevaarlijker maakt en wat jou nog onzekerder maakt mbt haar intenties.

Bekijk over een tijdje de situatie nog eens rustig en kijk ook waar jij begonnen bent met jezelf weg te cijferen. Het mag dan wel een bitch zijn maar ze is bezig met je een shitload aan zelfkennis bij te brengen omdat ze instinctief je zwakke punten aanvoelt en bespeelt. Er is nog leven zat na deze klap, en een beter leven dan dit ook.
 
Later, wanneer je de situatie nuchter kan overzien, zal je ten volle beseffen wat voor een kreng ze echt is en hoe vernuftig ze je bespeelt. Het zal een wijze les zijn die je sterk maakt en bijna immuun voor dergelijke machtsspelletjes, maar tegelijk zal je nooit meer vergeten dat je ook wel degelijk kwetsbaar bent.

Dit soort chicks wachten op het moment dat je jezelf verloochent voor haar om dan elke zekerheid waarvan je ooit dacht dat je ze bezat te onderbouwen. Ze controleren je en doen dat niet zelden zonder dat ze zich ervan bewust zijn wat ze nog gevaarlijker maakt en wat jou nog onzekerder maakt mbt haar intenties.

Bekijk over een tijdje de situatie nog eens rustig en kijk ook waar jij begonnen bent met jezelf weg te cijferen. Het mag dan wel een bitch zijn maar ze is bezig met je een shitload aan zelfkennis bij te brengen omdat ze instinctief je zwakke punten aanvoelt en bespeelt. Er is nog leven zat na deze klap, en een beter leven dan dit ook.

Is de nagel op de kop. Vroeger was ik onvermurwbaar wat betreft mijn vrijheid ten opzichte van haar, en ze begon meer en meer en meer te bleiten... totdat ik me schaamde voor iedereen, en me een rotzak voelde voor iedereen. En dan gaf ik toe... hek was van de dam. Zij alle vrijheden en dezelfde vrijheden kon ze niet aan mij geven, want mijn vriendin was marginaal en haar vriend was neig en daarom mocht zij met die vriend uit maar ik niet met die vriendin.

Khou zo veel van haar, ze is zo mooi vanbuiten en toen ik ze leerde kennen ook vanbinnen. Ergens hoopte ik dat ze terug als dat meisje kon worden en ik zoals de jongen die haar leerde kennen. Ik offerde mezelf op in de gedachte dat ze me fair ging behandelen... en ze bleef maar wenen, want als ik meer en meer opofferde vroeg ik ook offers van haar en die wou ze bijna niet geven of het ging gepaard met het nodige geween.
 
Als ik er nog zo over nadenk was het haar vader die er nog voor zorgde dat ik mijzelf begon te verloochenen. Hij had mij is staan uitschelden aan de telefoon dat ik een ploert was, en mij dingen gevraagd waarom ik tegen zijn dochter altijd zei dat ze niet mocht wenen. Volgens hem was dat smerig dat ik tegen haar zei dat mij dat schuldgevoelens gaf en dat was egoïstisch. Hij heeft me zoveel dingen verweten die dag. Alles is op een definitief fout spoortje gezet door papa zelf al een paar maand terug in de relatie. Die zag dat zijn dominante dochter nogal onderdanig was bij mij, en dat zinde hem niet. Ik beschermde mij tegen de dominantie van dat meisje door altijd wat afstand te laten en door bijvoorbeeld te zeggen dat ik het niet graag had dat ze weende omdat dit schuldgevoelens geeft.

Relaties waar anderen het voor het zeggen hebben zijn dus gedoemd om te mislukken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven