Fitness Seller

vage buikspier...Iemand anders hier ook last van?

Bezoekers in dit topic

Slowfellow

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
21
Waardering
0
Nadat ik mijn buikspieren getrained heb en als ik dan voorover ga buigen om te stretchen glijd er vaak een buikspier (steeds dezelfde) van zijn normale plaats over of een andere buikspier of een rib heen en daar blijft ie dan zitten... ook als ik weer rechtop ga staan dus :D ...'t doet best pijn en ik moet 'em dan weer terugduwen op zijn juiste positie:p

iemand anders hier last van..of weet wat er mis met me is?
 
Ik heb zoiets ook, een soort enorme kramp alsof m'n hele buik maximaal samentrekt zonder enige reden....
Pijn is idd enorm, ik weet niet of het gaat over wat jij zegt, kan ook een opeenstapeling zijn van lactaat welke niet weg kan en voor een sterke kramp zorgt. Het beste is een stretch oef te doen zodat de spier terug 'opentrekt'.
 
Als ik jullie symptonen bekijk denk ik dat jullie het niet over hetzelfde hebben :D Maar een buikspier die ergens overheen glijdt ??? daar heb ik nog niet van gehoord en kan me er ook niets bij voorstellen. Ik zou even langs de fysio gaan, maar just MHO
 
hmm...Volgens mij bedoelt Admin 'tzelfde als ik.... en wel vooral vanwege de manier waarop ie die pijn beschrijft dan :) Maar ik zie dus echt een vette bobbel op mijn buik op dat moment van die spier... heb jij dat ook admin?
 
De buikspier is 1 lange spier en bestaat dus niet uit verschillende delen, ik zie dus niet in hoe die dan over elkaar kunnen komen.
Ik houd het op lactaat kramp...
Een bult heb ik niet, eerder een holte in het midden.
 
Back
Naar boven