MuscleMeat

vage mensen

Bezoekers in dit topic

Gorilla-Man

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 feb 2004
Maleisische theepotvereerders gearresteerd

In Maleisië heeft de politie vandaag 58 leden gearresteerd van een bizarre sekte. De communeleden hadden op hun terrein een gigantische theepot gebouwd, die ze vereerden vanwege geneeskundige krachten. De lokale moslimbevolking vond echter dat de sekte met de verering van een theepot ver van de leer van de islam is afgedwaald, en viel het terrein afgelopen maandag aan.

De 65-jarige sekteleider Ayah Pin, die zich 'de baas van alle religies' noemt, was na de aanvallen van maandag al gevlucht en houdt zich schuil. Bij de aanval werd de theepot in brand gestoken, en raakte daardoor licht beschadigd. Maleisië, waar vooral moslims wonen, is normaalgesproken tolerant tegen minderheidsgroeperingen met andere religies. De sekte, die illegaal is verklaard, ligt echter al enige tijd onder vuur van de autoriteiten. Eerder deze maand werden al 21 volgelingen van Pin opgepakt.

De opgepakte personen, waaronder in ieder geval één vrouw uit Nieuw-Zeeland, zijn tussen de 20 en 60 jaar oud. Ze moeten zich binnenkort voor een plaatselijke shariarechtbank verantwoorden.

050720_519_Theepotsekte.jpg

bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/56099

Peppino

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 feb 2005
juist!!! aanpakken dat tuig!!!

de koffiepot sekte is toch stukken beter.
Ik ga elke avond voordat ik naar bed ga even op mn matje bidden in de richting van de senseo.

Douwe is my savior.

:D

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 apr 2005
Lijkt wel een foto uit Disneyworld.

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
27 mei 2004
Gaat ver, laatste tijd...

BramHoogkamer

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 jul 2003
Peppino zei:
juist!!! aanpakken dat tuig!!!

de koffiepot sekte is toch stukken beter.
Ik ga elke avond voordat ik naar bed ga even op mn matje bidden in de richting van de senseo.

Douwe is my savior.

:D

Yep,also proud member of the senseo sekte

Sport2000

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 nov 2004
BramHoogkamer zei:
Yep,also proud member of the senseo sekte
zet het in je sign:D

wanneer komt de cup-a-soup-clan weer tot leven?:o

willem 2

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 sep 2004
Bij de aanval werd de theepot in brand gestoken, haha, een strakke actie van de vijand.
Willem 2.

OP
Gorilla-Man

Gorilla-Man

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 feb 2004
Ik zou me maar al te graag bij die gasten aansluiten, zou me nix verbazen als elke dag bij hun feest is, ik bedoel, ze aanbidden theepotten man

Diabolic

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 jul 2005
Ik ben ook sekteleider, elke ochtend verzamelen we en aanbidden we een gigantische emmer whey opdat onze spieren zouden groeien.

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 feb 2003
The rebel zei:
Ik ben ook sekteleider, elke ochtend verzamelen we en aanbidden we een gigantische emmer whey opdat onze spieren zouden groeien.

Jammer dat het tot nu toe nog nooit iets heeft geholpen :D

Jordees

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
18%
Goed voorbeeld van hoe tolerant de islam is. Niets, maar dan ook niets wat afwijkt van de islam wordt getolereerd. Of je nu christen bent of een theepot vereerd (hoe gevaarlijk kan dat zijn?), alles wat niet islam is is slecht.

Wij hebben er ook dagelijks mee te maken door mishandelingen, berovingen, groepsverkrachtingen, enz.

wat een verrijking toch!

justlooking

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
4 apr 2005
Ik begrijp niet waarom the topicstarter the theepot-vereerders vage mensen noemt, maar niets zegt over de intolorantie van de Islam.
Ik durf te wedden dat van meer dan de helft van de mensen die dit lezen de reactie is: "Wat een rare kwiebussen toch die theepot-vereerders"

Jordees

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
18%
justlooking zei:
Ik begrijp niet waarom the topicstarter the theepot-vereerders vage mensen noemt, maar niets zegt over de intolorantie van de Islam.
Ik durf te wedden dat van meer dan de helft van de mensen die dit lezen de reactie is: "Wat een rare kwiebussen toch die theepot-vereerders"

Iedereen mag van mij vereren wat ie wil, zonder dat ze tot overlast zijn van anderen natuurlijk.

Wat is vager, theepotten vereren of het vereren van een profeet die eigenlijk een terroriserende monopolistische kinderneuker was?

MrJ

10 year + member
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2003
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
"Ze moeten zich binnenkort voor een plaatselijke shariarechtbank verantwoorden."

Ai... :(

Lauw

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
27 jan 2004
Gorilla-Man zei:
Maleisië, waar vooral moslims wonen, is normaalgesproken tolerant tegen minderheidsgroeperingen met andere religies.
Nee, dat is niet waar.
Een neef van me heeft een duikschool op Maleisië. Hij wil daar weg vanwege het intolerante klimaat veroorzaakt door moslims, hij denk dat het binnen nu en 5 jaar flink uit de klauwen gaat lopen daar. :(

Testo

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 nov 2004
Wat heb je toch veel idioten in deze wereld.

delguy

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 feb 2004
Jordees zei:
het vereren van een profeet die eigenlijk een terroriserende monopolistische kinderneuker was?

De enige die zich hier als een intolerante zak gedraagt ben jij.

Voor mensen zoals jij hebben ze het woordje hypocriet uitgevonden.

Grijpwijk

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 feb 2004
Lengte
1m93
Massa
100kg
Jeetje wat bekrompen allemaal...

Zeker nooit zelf iemand iets vaags zien vereren, zoals een flyer van een onbeduidend bandje genaamd 'unforgettable' bijvoorbeeld.

bur

Mr. Millionaire
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
24 sep 2004
delguy zei:
De enige die zich hier als een intolerante zak gedraagt ben jij.

Voor mensen zoals jij hebben ze het woordje hypocriet uitgevonden.

kern van waarheid zit er wel in ;)

Maar ontopic : laat die mensen lekker met rust.

Naar boven