AndroidHealthClinic

vage mensen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gorilla-Man

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2004
Berichten
1.743
Waardering
0
Maleisische theepotvereerders gearresteerd

In Maleisië heeft de politie vandaag 58 leden gearresteerd van een bizarre sekte. De communeleden hadden op hun terrein een gigantische theepot gebouwd, die ze vereerden vanwege geneeskundige krachten. De lokale moslimbevolking vond echter dat de sekte met de verering van een theepot ver van de leer van de islam is afgedwaald, en viel het terrein afgelopen maandag aan.

De 65-jarige sekteleider Ayah Pin, die zich 'de baas van alle religies' noemt, was na de aanvallen van maandag al gevlucht en houdt zich schuil. Bij de aanval werd de theepot in brand gestoken, en raakte daardoor licht beschadigd. Maleisië, waar vooral moslims wonen, is normaalgesproken tolerant tegen minderheidsgroeperingen met andere religies. De sekte, die illegaal is verklaard, ligt echter al enige tijd onder vuur van de autoriteiten. Eerder deze maand werden al 21 volgelingen van Pin opgepakt.

De opgepakte personen, waaronder in ieder geval één vrouw uit Nieuw-Zeeland, zijn tussen de 20 en 60 jaar oud. Ze moeten zich binnenkort voor een plaatselijke shariarechtbank verantwoorden.

050720_519_Theepotsekte.jpg


bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/56099
 
juist!!! aanpakken dat tuig!!!

de koffiepot sekte is toch stukken beter.
Ik ga elke avond voordat ik naar bed ga even op mn matje bidden in de richting van de senseo.

Douwe is my savior.

:D
 
Lijkt wel een foto uit Disneyworld.
 
Gaat ver, laatste tijd...
 
Peppino zei:
juist!!! aanpakken dat tuig!!!

de koffiepot sekte is toch stukken beter.
Ik ga elke avond voordat ik naar bed ga even op mn matje bidden in de richting van de senseo.

Douwe is my savior.

:D


Yep,also proud member of the senseo sekte
 
BramHoogkamer zei:
Yep,also proud member of the senseo sekte
zet het in je sign:D

wanneer komt de cup-a-soup-clan weer tot leven?:o
 
Bij de aanval werd de theepot in brand gestoken, haha, een strakke actie van de vijand.
Willem 2.
 
Ik zou me maar al te graag bij die gasten aansluiten, zou me nix verbazen als elke dag bij hun feest is, ik bedoel, ze aanbidden theepotten man
 
Ik ben ook sekteleider, elke ochtend verzamelen we en aanbidden we een gigantische emmer whey opdat onze spieren zouden groeien.
 
The rebel zei:
Ik ben ook sekteleider, elke ochtend verzamelen we en aanbidden we een gigantische emmer whey opdat onze spieren zouden groeien.

Jammer dat het tot nu toe nog nooit iets heeft geholpen :D
 
Goed voorbeeld van hoe tolerant de islam is. Niets, maar dan ook niets wat afwijkt van de islam wordt getolereerd. Of je nu christen bent of een theepot vereerd (hoe gevaarlijk kan dat zijn?), alles wat niet islam is is slecht.

Wij hebben er ook dagelijks mee te maken door mishandelingen, berovingen, groepsverkrachtingen, enz.

wat een verrijking toch!
 
Ik begrijp niet waarom the topicstarter the theepot-vereerders vage mensen noemt, maar niets zegt over de intolorantie van de Islam.
Ik durf te wedden dat van meer dan de helft van de mensen die dit lezen de reactie is: "Wat een rare kwiebussen toch die theepot-vereerders"
 
justlooking zei:
Ik begrijp niet waarom the topicstarter the theepot-vereerders vage mensen noemt, maar niets zegt over de intolorantie van de Islam.
Ik durf te wedden dat van meer dan de helft van de mensen die dit lezen de reactie is: "Wat een rare kwiebussen toch die theepot-vereerders"

Iedereen mag van mij vereren wat ie wil, zonder dat ze tot overlast zijn van anderen natuurlijk.

Wat is vager, theepotten vereren of het vereren van een profeet die eigenlijk een terroriserende monopolistische kinderneuker was?
 
"Ze moeten zich binnenkort voor een plaatselijke shariarechtbank verantwoorden."

Ai... :(
 
Gorilla-Man zei:
Maleisië, waar vooral moslims wonen, is normaalgesproken tolerant tegen minderheidsgroeperingen met andere religies.
Nee, dat is niet waar.
Een neef van me heeft een duikschool op Maleisië. Hij wil daar weg vanwege het intolerante klimaat veroorzaakt door moslims, hij denk dat het binnen nu en 5 jaar flink uit de klauwen gaat lopen daar. :(
 
Wat heb je toch veel idioten in deze wereld.
 
Jordees zei:
het vereren van een profeet die eigenlijk een terroriserende monopolistische kinderneuker was?

De enige die zich hier als een intolerante zak gedraagt ben jij.

Voor mensen zoals jij hebben ze het woordje hypocriet uitgevonden.
 
Jeetje wat bekrompen allemaal...

Zeker nooit zelf iemand iets vaags zien vereren, zoals een flyer van een onbeduidend bandje genaamd 'unforgettable' bijvoorbeeld.
 
delguy zei:
De enige die zich hier als een intolerante zak gedraagt ben jij.

Voor mensen zoals jij hebben ze het woordje hypocriet uitgevonden.


kern van waarheid zit er wel in ;)

Maar ontopic : laat die mensen lekker met rust.
 
Back
Naar boven