MuscleMeat

Vail

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

twizzle2711

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2005
Berichten
1.376
Waardering
11
Mensen even een vraagie???

ik he hier een vail van 10ml , als ik het bovenkantje omvouw zie ik zeg maar een rubbertje.

Moet ik daar gewoon doorheen prikken met de naald, of moet je dat rubbertje eruit halen en zit er dan zeg maar nog wat onder ofzo ? Help!

Groeten;)
 
doorheen prikken
 
en even ontsmetten met alcohol
 
verder iemand nog tips, wil zo de eerste gaan zetten... Ben toch wel een beetje aan het stressen.... haha
 
verder iemand nog tips, wil zo de eerste gaan zetten... Ben toch wel een beetje aan het stressen.... haha

door de rubber,in de spuit,naald in de poep,olie in de poep,terugtrekken en laat maar groeien ;)
 
je laten zetten vind ik zelf stukken fijner... als je iemand hebt die dat wilt doen zou ik er zeker gebruik van maken!
 
heb ik ook en die staat hier naast me maar die heeft het ook nog nooit gedaan.... :eek:
 
succes dan :D

serieus; ik neem aan dat je de stickies gelezen hebt... volg die en alles komt goed!
 
mensen net de eerste gezet, begint nou wel een beetje stijf te worden , dat gevoel in mijn bil zeg maar dat is normaal ?
 
monster writing skills Vail??? AHHAHHHHHHHA

ff zonder dollen gewoon naaldje door de rubber heen prikken.

nieuwe naald pakken, en spuiten

wel even de rubber ontsmetten met alcohol ofzo
 
wij zijn belgen, tegen kont zeggen wij poep!
de karmaknop vind je naast mijn naam :cool:
 
Ik leer ook iedere dag wat van jullie!
 
monster writing skills Vail??? AHHAHHHHHHHA

ff zonder dollen gewoon naaldje door de rubber heen prikken.

nieuwe naald pakken, en spuiten

wel even de rubber ontsmetten met alcohol ofzo


Zo schrijf je het ook gewoon hoor !? HHAHAHAHAHA
 
{o,o}
|)__)
-"-"-
O RLY???


Ik dacht dat het vial was....stom van me.
 
je laten zetten vind ik zelf stukken fijner... als je iemand hebt die dat wilt doen zou ik er zeker gebruik van maken!

Yo R! Kom jij dan maar hier met die billetjes van je :D Jij wilde alleen maar 3,2x70mm in je reet toch? ;)

OT: Lijkt mij niet dat die gozer genoeg heeft gelezen en/of heeft opgezocht..
Er staan zat filmpjes en 'handleidingen' online over het zetten. Als je niet eens weet dat er een rubbertje onder het sluitstukje zit waar je doorheen moet prikken.. My god.. Dat is net zoiets als dat je niet weet dat je pindakaas op je brood moet smeren.. En dat je bij wijze van, stap-voor-stap via DBB© je eerste zetting gaat doen, met een onervaren iemand... Mmmmkay it's your life..
 
Yo R! Kom jij dan maar hier met die billetjes van je :D Jij wilde alleen maar 3,2x70mm in je reet toch? ;)

het gaat nog wel even duren voordat jij mn geile reet mag bewonderen :D
ik wist trouwens niet dat je AAS ook via de anus kon inbrengen, kom maar op animal!

alhoewel ik nog IGF overweeg... misschien moet ik mn eerste opmerking binnenkort herzien! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven