MuscleMeat

Vakantie Egypte!!!

Bezoekers in dit topic

teddy

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2003
Berichten
26
Waardering
0
Ik ben nu op vakantie in Egypte en tref hier in de apotheek de nodige spullen aan. Deze zou ik graag naar Hollanda willen 'verhuizen'. Hoe kan ik dit het beste doen omtrent de customs? Heeft iemand hier ervaring mee? Is het misschien een mogelijkheid om dit per post te versturen? Zelf heb ik nog nooit zoiets dergelijks ondernomen. Er stond wel een breed geschouderde duitser een ampul of 2000 af te rekenen en ben hem uit het oog verloren en heb hem de niet de nodige info kunnen vragen.
De man bij de apotheek vertelde mij dat hij iemand bij de customs kende en mij verzekerde dat het geen probleem zou zijn.. maarja... Ik zit hier in Sharm El Sheik en heb dringend hier advies nodig en hoop op iemand zijn ervaring en/of wijsheid te kunnen rekenen.
Aangezien het verleden op dit super forum heeft uitgewezen dat je hier een goed advies kan verwachten..
Zal ik elke checken of iemand gereageerd heeft....

Blijf het ijzer sjouwen tot je er bij neer valt en groei!!!
Vergeet niet te eten en de rust.. haha

Teddy from Sharm El Sheik EGYPTE
 
Um, gewoon bij je bagage pleuren als het niet te veel is... niet je handbagage, die wordt strenger gecontroleerd.

bij de post kan het wel heel makkelijk verdwijnen... ook door diefstal.

Espi, alleen ervaring met ephedrine (legaal in de VS)
 
Originally posted by Esperantisto
Um, gewoon bij je bagage pleuren als het niet te veel is... niet je handbagage, die wordt strenger gecontroleerd.
(legaal in de VS)


Vind ik een beetje een dom antwoord. In een gewoon ander land zou ik het ook zo doen, maar niet in een moslimland waar de drugswetgeving middeleeuws zwaar is.
Maar ja, je doet natuurlijk wat je zelf wil.... Je kan ook zeggen, ach ik heb het al zo dikwijls gesmokkeld vandaar en nooit problemen gehad. Ik moet zelf wel zeggen dat ik in Caïro een keer een zware controle gehad heb en niet enkel bij de handbagage. (had toen niks illegaals bij)

Ok, je kan dit een stomme watjesraad vinden en stoer zijn en het toch gaan smokkelen, maar hou er wel rekening mee dat je je in de gevangenis heel wat minder stoer zal voelen! :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag is of ze uitvoer van middelen die gewoon netjes otc gekocht zijn in 'hun' land als misdaad beschouwen.
Dat de Nederlandse douane dit niet leuk vindt is duidelijk maar misschien hechten de Egyptenaren meer aan invoer vanuit het buitenland.

Ik weet biojvoorbeeld wel dat de Thaise douane er geen zier om geeft of je je anabolen netjes otc hebt gekocht bij de apotheek aldaar. De lul ben je zeker als ze je aanhouden en ja, ze letten op breedgeschouderde typjes.
Een pot Dianabol met wat ampullen zal niet erg zijn maar een halve winkel...

Ik zou een persoonlijke voorraad netjes in een medicijnkistje stoppen en dat in je koffer.
De rest misschien versturen.

Ik weet van mensen die rechtsreeks pakketten ontvangen uit Thailand dus het kán!
 
Originally posted by teddy
Ik ben nu op vakantie in Egypte en tref hier in de apotheek de nodige spullen aan. Deze zou ik graag naar Hollanda willen 'verhuizen'. Hoe kan ik dit het beste doen omtrent de customs? Heeft iemand hier ervaring mee? Is het misschien een mogelijkheid om dit per post te versturen? Zelf heb ik nog nooit zoiets dergelijks ondernomen. Er stond wel een breed geschouderde duitser een ampul of 2000 af te rekenen en ben hem uit het oog verloren en heb hem de niet de nodige info kunnen vragen.
De man bij de apotheek vertelde mij dat hij iemand bij de customs kende en mij verzekerde dat het geen probleem zou zijn.. maarja... Ik zit hier in Sharm El Sheik en heb dringend hier advies nodig en hoop op iemand zijn ervaring en/of wijsheid te kunnen rekenen.
Aangezien het verleden op dit super forum heeft uitgewezen dat je hier een goed advies kan verwachten..
Zal ik elke checken of iemand gereageerd heeft....

Blijf het ijzer sjouwen tot je er bij neer valt en groei!!!
Vergeet niet te eten en de rust.. haha

Teddy from Sharm El Sheik EGYPTE

Wij komen ieder jaar in Egypte om te duiken. Stonden ook te praten met iemand in de apotheek en hij verzekerde ons dat hij ook iemand kon bij de douane en dat het geen probleem is. Nou vergis je niet. Er zijn de laatste jaren heel veel controlles en er worden een hoop toeristen gepakt met as. Kost je wel een week in de cel daarzo en je mag daarna je eigen vliegreis terug betalen. Op sturen werkt ook niet. We kennen een paar nederlanders die werken in egypte en niets komt aan, niet als je het uit Egypte wegstuur en ook niet als wij iets naar Egypte sturen.

Dus als je risico wilt lopen moet je het vooral mee proberen te nemen uit Egypte
 
De douaniers in Egypte zijn door en door corrupt.
Zelfs als ze je stekken met 2000 amps, geef ze 100 dollar en je mag verderreizen met je as.
Ik ben vorig jaar naar Egypte geweest en de controles daar zijn een lachertje.
 
daarom zien wij ieder jaar zoveel mensen die er uit worden gepikt en worden meegenomen naar een aparte kamer en worden er zoveel tassen opengemaakt.

2e punt als je er 1 hebt die zich laat omkopen heb je mazzel, de meeste laten zich niet omkopen en dan zit je langer dan 1 week hoor
 
Ennuh Egypte is geen moslimland voor de mensen die dat denken.
 
Ik zou het gewoon in een grote envelope doen en naar huis sturen
 
Originally posted by Nigger
Ennuh Egypte is geen moslimland voor de mensen die dat denken.


Huh???
Ik heb daar zelfs nog mee de rammadan beleefd in december...
Geef eens wat meer uitleg hierover...
Ik heb trouwens totaal niks tegen het moslimgeloof als je daarop doelt...?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Geoffke
De douaniers in Egypte zijn door en door corrupt.
Zelfs als ze je stekken met 2000 amps, geef ze 100 dollar en je mag verderreizen met je as.
Ik ben vorig jaar naar Egypte geweest en de controles daar zijn een lachertje.


Heb je dat zelf gezien dan? van die steekpenningen?
 
Is geen strak moslim land, wonen allerlei geloven door elkaar heen, maar het grootste deel is wel moslim.
 
toch is het vaag dat ze die spullen gewoon in een apotheek verkopen :p alsof het asperintjes zijn :D
 
zowiezo zou ik iemand meenemen die NIET traint en absoluut niet groot oogt en hem/haar dat spul mee laten nemen en apart door die douane lopen. Ik denk dat ze zo'n persoon minder snel pakken dan iemand die flink uit de kluiten is gewassen!!!
 
Originally posted by Diver2000
Is geen strak moslim land, wonen allerlei geloven door elkaar heen, maar het grootste deel is wel moslim.


Toch zou ik het daar niet doen...
 
ik ga naar spanje, zou ik daar wat "echt spul" kunnen meenemen, ik reis met de bus.
 
Vergeet het maar in Spanje, althans de regio Catalunya waar jij 100% zeker heengaat.

Je kan wat Clomid kopen, HCG was afgelopen aug. moeilijk te krijgen wegens stock-vermindering, ephedra...misschien nog net maar ook Clen is op de lijst gekomen.

Zie mijn post elders waar ik e.e.a. heb uiteengezet over de geschiedenis van AAS-verkoop aan particulieren in Spanje.
 
beter naar een ander land gaan, kilo coke halen voor 2,500 EURO en vervolgens meenemen, als je toch wilt gaan smokkelen!!! Met de 22,500 winst, kan je behoorlijk wat AS kopen...
 
Originally posted by jweigeman
beter naar een ander land gaan, kilo coke halen voor 2,500 EURO en vervolgens meenemen, als je toch wilt gaan smokkelen!!! Met de 22,500 winst, kan je behoorlijk wat AS kopen...


Inderdaad.... maar oppassen in curacoa, daar is de gevangenis ook geen pretje....
 
Hoezo,heb je er ervaring mee dan ?

<gr rob12345>


Originally posted by Oom Oli



Inderdaad.... maar oppassen in curacoa, daar is de gevangenis ook geen pretje....
 
Back
Naar boven