Fitness Seller

Vakantie Egypte!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Om even terug te komen op Egypte. Een man bij ons op de sportschool (type dikzak) gaat 4x per jaar terug naar Egypte (in de buurt van Cairo) voor een week of 8 om zijn familie te bezoeken. Hij vertrekt volgende week woensdag.
Hij zou eventueel wel spullen mee willen nemen. Mijn vragen zijn:

- Wat is daar allemaal verkrijgbaar aan as.
- Welke benamingen (engels?)
- En hoe zit het met de (gunstige) prijsverhouding met as
die je hier bij de gemiddelde as-boer in Nederland haalt?
- En de kwaliteit (fakes?)

GrtZ!
 
heb ondertussen zelf ff bodypage getjekt.

maar wat is hier nog van waar?[Link niet meer beschikbaar]
 
Diver, ik denk dat jij hier meer over kan zeggen. kan jij me verder helpen? volgende week vliegt mijn mannetje namelijk....
 
1 ampul sustanon nile 250mg kost 0,50 eurocent
 
Het zijn dezelfde ampullen die je in NL koopt, enkel hier weet je zeker van dat ze legit zijn!!
Kom net zelf uit Polen waar ik 4EURO voor 5 Omna's betaalde...
 
Waarom gaan we niet met z'n allen 3 maanden naar egypte op trainings kamp ....... genoeg tijd voor een kuurtje lijkt me ?
 
Ook in de apotheek kunnen vervalsingen liggen!
Wees niet zo naief dat alles wat in een apotheek ligt echt zou zijn, want we hebben het hier wel over een derde wereldland!!!!!
 
Originally posted by Gespierd Stuk
Ook in de apotheek kunnen vervalsingen liggen!
Wees niet zo naief dat alles wat in een apotheek ligt echt zou zijn, want we hebben het hier wel over een derde wereldland!!!!!

Daar ben ik ook bang voor. daar willen ze maar al te graag geld verdienen. Heb lopen zoeken naar pics van as uit Egypte. kon enkel de 'nile' sustanon vinden.
Kan iemand misschien wat pics posten van zijn
Egyptische 'sapjes'? mag ook via pm.

Rond welke gemiddelde prijs ligt de Sustanon 250 (per ampul)hier in Nederland ?? ???
 
Back
Naar boven