AndroidHealthClinic

Vakantie en cruisen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juar

Cool Novice
Lid geworden
2 nov 2014
Berichten
137
Waardering
3
Zit er aan te denken om voor een maand naar Azie te gaan. Helaas niet Thailand waar de gear voor het oprapen ligt maar Korea of Japan. Probleem is echter dat ik denk ik niet zomaar een vial Test-e mee kan nemen en in Japan zijn injectienaalden alleen al illegaal. Voor anabolen zelf hebben ze een soort gedoogbeleid net als in Nederland. Heb geen zin om na 2 weken allerlei low-test symptomen te krijgen dus wat zou een goede oplossing zijn?
 
Een bottle in je anjer duwen.
 
2 weken? Wat doe je moeilijk?

Zet voor je weggaat test e op dosis voor 2 weken en direct weer zetten als je terug bent.
 
een vakantie cruise door de atlantische oceaan lijkt me heerlijk
 
  • Like
Waarderingen: GruX
2 weken? Wat doe je moeilijk?

Zet voor je weggaat test e op dosis voor 2 weken en direct weer zetten als je terug bent.

Ik ga voor een maand maar ik bedoel het feit dat ik na 2 weken de ester uit mijn lichaam is en ik dan de resterende 2 weken low test symptomen krijg aangezien mijn eigen productie plat ligt
 
Weer geweldig gelezen hierboven
Kun je niet van die trt gel meenemen?
 
Sustanon voordat je weggaat. Zit een langere ester in dan enanthaat, daar kan je sowieso wel méér dan een maand mee vooruit.
 
Een maand?

testosteron undecanoaat
 
nebido halen maar daar ga je ook wel aardig mee schommelen voordat je het onder de knie hebt
 
alsof 1 vial, 2 naalden en een spuitje opvallen in een hele koffer op de xray...
 
Sustanon of test undecanoaat halen en dubbele dosis zetten
 
Back
Naar boven