MuscleMeat

Vakantie: Indonesie

Bezoekers in dit topic

tito raymond

Contest Winner 2005
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
0
Ik ga deze zomer op vakantie naar Indonesie. Dan zou ik willen weten wat kan je daar goed eten voor je eiwitten. Ik zat zelf aan sate te denken en ook bapao's. Wat zijn nog meer suggesties?
Als iemand in dit land nog meer is geweest, zou ik dan graag willen weten wat je er allemaal goed kan eten.

kip en vis he. Sate bevat veel vet en bapao veel suiker en relatief weinig vleesmaar hey, je bent wel op vakantie he. althans das mijn gedachte daarover dat je dan niet al te nauw op je eten hoeft te letten. Des te scherper ben je als je terugbent. hoeveel weken ga je dan?

Natuurlijk alle kipgerechten! Zoals bijv. Ajam Pedis (kip met licht pittige saus), Ajam Red Kerry(kip met zeer pittige saus), Ajam Ananas (kip met zoetzure saus) etc.

En de visgerechten als Ikan Boemboe Bali (vis met licht pittige zoete saus), Ikan Pepesan (vis in pittige gembersaus) etc.

Dan heb je nog de sambal goreng telor (gekookte eieren in pittige saus).

Over het algemeen is de Indonesische keuken niet vet, dus ik zou gewoon lekker veel gaan eten. De Daging (= rundvlees) gerechten zijn ook zeer goed! En zoals Dandy ook al zegt... je bent dan op vakantie, dus ik zal me niet al te druk maken.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ja doe ik ook maar zal toch wel proberen zoveel mogelijk eiwitten te nemen. Maar kan je daar ook nog wat trainen?
Het is niet zo dat ik daar 3x per week ga trainen, maar zal trainen gewoon te lang missen als je 6 weken weg bent

Je hebt daar wel gyms jah... als je op zoek gaat dan vind je ze wel.

Lekker flink junken daar! heb ik ook gedaan op mijn vakantie!

ik ben straks 2 weken weg, dan heb ik gewoon vakantie en ga ik niet moeilijk doen om een gym te vinden of genoeg proteine binnen te krijgen.

Terug
Naar boven