AndroidHealthClinic

Vakantie liefdes ....

Bezoekers in dit topic

Tjalle

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 sep 2004
Berichten
2.897
Waardering
5
Hele vakantie achter meid aangelopen we deden alles samen waren de hele tijd samen maar omdat ik geen alcohol heb gedronken had ik niet die push in de rug om mijn move naar haar te maken. Dus hele vakantie achter haar aangelopen en jammer genoeg mezelf er niet toe kunnen zetten haar te kussen.

In de vliegtuig terug merkte ik pas dat ik haar echt wel super leuk vond.. stom van me GVD kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan maarjah misschien dacht ik dat ik nederland wel in contact met haar kon komen ik dus smsjes sturen. Zij bleef nog een paar dagen langer op vakantie dus kon haar alleen via sms bereiken. naja ze vond de afstand tussen onze woonplaatsen wel ver 139 km .. maar ze zag wel hoe het zou lopen. naja toen ze thuis kwam dus meteen op msn tegen haar gezegd hoe gek ik wel niet op haar was en kreeg als antwoord.. " Ik denk dat het niet wederzijds is omdat ik je niet goed genoeg ken" ik achteraf blij dat ik geen blauwtje gelopen had krijg ik vandaag van haar vriendin te horen ze was met haar vriendin op vakantie. Waarom ik niet op haar af was gestapt deze vakantie. Waarop ik antwoorde dat ik de indruk kreeg dat het niet wederzijds was. En toen vertelde ze me dat ze graag had gewild dat ik haar had gezoend en dat ze me een hele leuke jongen vond etc.

Ik kan me nu dus wel zelf voor de kop schieten heb dus deze vakantie een hele mooie kans voorbij laten gaan op een leuke avond...

Moraal van dit verhaal: In de vakantie moet je die alcohol restrictie gewoon negeren en gewoon alcohol drinken.. kun je tenminste fatsoenlijk op een meid afstappen.

iig volgende week hebben we een bbq/gourmet met hun en misschien dat we daarna nog uitgaan dan zal ik maar de stoute schoenen aan moeten trekken.

Tipo ;)
 
Hey joh, zonder drank moet dat toch ook lukken?
Als het echt niet gaat dan kan je altijd nog moed indrinken.

Wel je ‘move‘ maken hoor. Misschien is het wel de liefde van je leven?
 
TIP : geen alcohol nodig hebben om te durven zoenen .. dan kom je nog wat verder ;)
 
Drink al 1,5 jaar niet meer maar normaal had ik er niet echt moeite mee om naar een dame/meisje toe te stappen bij haar had ik gewoon echt ander gevoel ik had het gevoel dat het niet wederzijds zou zijn en blauwtje lopen is wel het gene wat ik niet wilde... misschien dat je als je alcohol drinkt toch iets sneller daar scheit aan hebt :)
 
wat geeft het nou om een blauwtje te lopen, het is 5 minuten genant en daarna is het weer gewoon, liefde kan nu eenmaal niet atijd wederzijds zijn.

NEE HEB JE EN JA KUN JE KRIJGEN :D

ga ervoor en veel succes
 
Verleg je grenzen, ga gewoon op je doel af en wees godverd geen pussy.

Alcohol nodig om een move te durven maken naar een meisje...

Wat een onzin

Bij deze een virtuele schop voor je hol

*kick*

Volgende keer train je van te voren, drink je savonds lekker wat water en cola light en ga je die move maken, hoor je me !!!!

En nu geen gezeur meer, verwacht een successtory volgende keer :D
 
leGionellz zei:
Verleg je grenzen, ga gewoon op je doel af en wees godverd geen pussy.

Alcohol nodig om een move te durven maken naar een meisje...

Wat een onzin

Bij deze een virtuele schop voor je hol

*kick*

Volgende keer train je van te voren, drink je savonds lekker wat water en cola light en ga je die move maken, hoor je me !!!!

En nu geen gezeur meer, verwacht een successtory volgende keer :D

Naja kheb die alcohol crap ook niet nodig als ik succes heb horen jullie het :)

Ga gewoon weer op de Scheitaan toer ;)
 
Moraal van dit verhaal is dat je ná de vakantie juist meer jezelf bent en dus nu écht aan de slag gaat! Opa ontmoette ooit op vakantie in Ibiza een Duitse waarmee niks gebeurde. Totdat ik ná de vakantie haar een verrassingsbezoekje (ouders waren op de hoogte) bracht.

Leuke tijd gehad.
Enne, 139km wat IS dat nou man? Wat heeft de jeugd van tegenwoordig?
Die boeren-instelling van 'als het buuten mn durp is is het te ver weg' moet es afgelopen zijn!
 
k heb zo vaak blauwtje gelopen.. maar ook heel vaak niet :D

tis gewoon leuk om te doen, ook als je een meisje niet leuk vind


ik zou gewoon de baco uithangen tegen haar op msn.. lief zijn.. enzo.. hih..
komt dan vast wel goed
 
DBC01 zei:
Moraal van dit verhaal is dat je ná de vakantie juist meer jezelf bent en dus nu écht aan de slag gaat! Opa ontmoette ooit op vakantie in Ibiza een Duitse waarmee niks gebeurde. Totdat ik ná de vakantie haar een verrassingsbezoekje (ouders waren op de hoogte) bracht.

Leuke tijd gehad.
Enne, 139km wat IS dat nou man? Wat heeft de jeugd van tegenwoordig?
Die boeren-instelling van 'als het buuten mn durp is is het te ver weg' moet es afgelopen zijn!

Tnx opa :) je hebt weer helemaal gelijk zoals gewoonlijk achja liefde maakt blind he
 
DBC01 zei:
Wat heeft de jeugd van tegenwoordig?
Die boeren-instelling van 'als het buuten mn durp is is het te ver weg' moet es afgelopen zijn!

he he sommige mensen hebben gewoon moeite om op de harde pad te komen he, zo ben ik een paar weken geleden voor het eerst in den-haag geweest :o


maar 139 km is natuurlijk best een afstand als je alleen in bezit van een fiets :D
 
De trein is een uitkomst Joyce.

Weet je wat het is? Die jeugd is te lui om de trein te pakken en 140km verderop uit nken te gaan maar als ze studánnnnt worden dan moeten ze ineens allemaal een OV hebben! :mad: Verspilde zaken!
 
een blauwtje lopen op vakantie? dat boeit toch geen ene **** man, niemand kent je.
die alcohol heb je ook echt niet nodig hoor.
 
Back
Naar boven