MuscleMeat

Vakantie naar Egypte

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Ik ga volgende maand met mijn ouders naar Egypte... Moest ik mijn uitgebreide thuisapotheek kunnen aanvullen met sustanons... Dan zou ik daar heel blij zijn. Maar:
ik ben bang om gesnapt te worden op de luchthaven... kent iemand de controles daar?
Zou ik het met de post opsturen?
 
Dat heb ik ook, ik ga op vakantie naar turkeye en wil ook meenemen maar hoe???

Als ze je pakken op de grens ben je de lul, op de turkse grens laten ze je toch gaan omdat het legaal is in turkeye maar in nl?
 
Ik zou het gewoon met de post opsturen. Is gewoon veiliger!
 
gewoon enveloppen meenemen uit nederland voor de zekerheid met van die bubbeltjes. Gewoon niet al te grote pakketten maken, valt op en maakt de pakkans groter.

Verder ken ik genoeg mensen die het het vliegtuig mee in namen, ikzefl zou dit niet durven. Je zet teveel op het spel.
 
Moet je al niet echt veel pech hebben en uitgekozen worden voor volledige controle voordat je gepakt wordt?
Ik bedoel, zo'n vakantievliegtuigen zitten altijd propvol, dus pikken ze er alleen 'verdachte' personen uit... er bestaan toch geen detectiemiddelen voor AS (honden, scanners ofzo)?
 
Zou het niet proberen naar Egypte.
Wij zijn vorig jaar geweest (voor de derde keer), en ze hebben in vergelijking met het jaar daarvoor de controles flink verscherpt. Ze pikken er ook veel mannen uit die er een beetje forser uitzien.
Met de post komt het niet aan, dat halen ze er allemaal uit. Alle post wordt opengemaakt die het land uitgaat.
Laat je niet verleiden door het bij een apotheek in een haarcremepot te stoppen, dat zien ze door de rontgen. Die man raadde het ons ook aan, maar toen Diverin zei dat ze zelf in de rontgen werkt zei ie oh...
Als ze je daar pakken mag je een week in een hele kale omgeving zitten, ben je je ticket kwijt, en zie dan maar weer thuis te komen. Heel vervelend allemaal als dat je gebeurt. Je zal zeker daar niet de eerste zijn die gepakt wordt.

Succes
 
Originally posted by Big Byron
Moet je al niet echt veel pech hebben en uitgekozen worden voor volledige controle voordat je gepakt wordt?
Ik bedoel, zo'n vakantievliegtuigen zitten altijd propvol, dus pikken ze er alleen 'verdachte' personen uit... er bestaan toch geen detectiemiddelen voor AS (honden, scanners ofzo)?

Als je het ergens instopt zien ze het aan de vorm. Er wordt daar zoveel gesmokkeld dat ze er heel scherp op zijn, en elk verdacht uitziend pakketje wordt uitgezocht. Ze scannen je koffers en je handbagage waar je zelf bij staat.
Er is één oplossing, een vriendin meenemen met een kleine borstomvang, en het bij haar in de bh stoppen. Vrouwen mogen ze niet fouilleren, en ze scannen met een metaalscanner, en die reageert daar niet op.
Alleen erg vervelend als ze eruit gepikt wordt, want dan kan zij een tijdje zitten.

Greetz
 
Yep die X-Ray die scant overall doorheen en om voor 100-200 euro goedkoper nou een beetje gevangenis straf op het spel te zetten is niet zo slim. Je kan wel gewoon dianabol in asperine doosjes doen natuurlijk.
 
Tabs kan je gewoon uit de strip halen en in een potje doen van bv Vit c.
 
Originally posted by patrick
gewoon enveloppen meenemen uit nederland voor de zekerheid met van die bubbeltjes. Gewoon niet al te grote pakketten maken, valt op en maakt de pakkans groter.

Verder ken ik genoeg mensen die het het vliegtuig mee in namen, ikzefl zou dit niet durven. Je zet teveel op het spel.

Ik zou minstens 500 sustanons willen meesmokkelen... Moest ik alleen reizen zou ik het er zeker op wagen. Maar als ik in de boeien geslagen word met mams en paps erbij, dat zie ik niet zitten eigenlijk. :(
 
He Pat maar alle post word toch opengegemaakt dan is het toch nutteloos om een enveloppe naar je huis te sturen!!!
 
Succes dan bro, een maatje van mij is in egypte opgepakt en heeft een week vastgezeten en na betaling van losgeld mocht hij pas gaan. Kreeg in die week bijna niets te eten zodat ie flink afviel.
Oh ja en spullen kwijt natuurlijk en persona non grata in egypte vanaf toen.........

Ze vroegen in het begin trouwens 10.000 USD als betaling.....
 
Hmmmmm, 500sustanons, en dat door iemand die een hekel heeft aan dealers.....??? ...owkee. Maar geoffke, ik zou het niet doen. Er kleven echt teveel risico's aan, en wil je geld verdienen kun je het nog altijd beter op de recreatieve drugs houden, grotere afzetmarkt, hogere winstmarges en minder risico's (pak kans in Egypte, of post wordt opengemaakt). En daarbij, wordt je gepakt, je bent zowel met handel in aas als drugs de lul. ;)
 
Originally posted by Juriaan
Dat heb ik ook, ik ga op vakantie naar turkeye en wil ook meenemen maar hoe???

Als ze je pakken op de grens ben je de lul, op de turkse grens laten ze je toch gaan omdat het legaal is in turkeye maar in nl?

Wil je nu al gaan kuren? je traint pas een jaartje ofzo toch?
 
kijk ik weet niet hoe de regels zijn in Egypte, die zullen uiteraard verschillen van landen als Turkijke of Griekenland. Maar ik weet een aantal personen die het wel gedaan hebben in Turkije en Griekenland, dus spullen opsturen per post en zelf meenemen het vliegtuig in.

Ikzelf zou nooit spullen meenemen het vliegtuig in, teveel risico...
 
Originally posted by DJNRG83


Wil je nu al gaan kuren? je traint pas een jaartje ofzo toch?

Ik train nu ongeveer 2 jaar aan één stuk, zonder onderbrekingen, met de juiste voeding en training.
Ik deed al bankdrukken, bicepcurl en dips toen ik 12 was.
 
Ik had het tegen juriaan geoff :)
 
Originally posted by DJNRG83


Wil je nu al gaan kuren? je traint pas een jaartje ofzo toch?

Als ik wil gaan kuren train ik 2 jaar, mijn doel is 85 kilo bij 1.87 m nu ben ik 72 kilo bij 1.87 m dus nog een half jaartje eten en naturell en dan kuren en onderhouden met goed eten en trainen!!!
 
Originally posted by Juriaan
Dat heb ik ook, ik ga op vakantie naar turkeye en wil ook meenemen maar hoe???

Als ze je pakken op de grens ben je de lul, op de turkse grens laten ze je toch gaan omdat het legaal is in turkeye maar in nl?

Het is echt t*fus naar als ze je pakken, maar ga je met je ouders enzo? Ik zou het iig niet proberen om mee te nemen....

Ik was vorig jaar in Turkije, toen deed ik mijn handbagage in dat x-ray machientje en wilden ze zelfs mijn zonnebril controleren. Maar verder geen controle aan/op het lichaam, denk dat als je met je ouders gaat er minder strengere controle is -> je ziet er misschien wat minder verdacht uit.:D
 
Maak een paketje en stuur het naar je zelf op??

Laat wel een arabier de text ed op het pakketje schrijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven