MuscleMeat

Vakantie naar Egypte (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Floyd
Hmmmmm, 500sustanons, en dat door iemand die een hekel heeft aan dealers.....??? ...owkee. Maar geoffke, ik zou het niet doen. Er kleven echt teveel risico's aan, en wil je geld verdienen kun je het nog altijd beter op de recreatieve drugs houden, grotere afzetmarkt, hogere winstmarges en minder risico's (pak kans in Egypte, of post wordt opengemaakt). En daarbij, wordt je gepakt, je bent zowel met handel in aas als drugs de lul. ;)

Ik heb een hekel aan rec.drugdealers. ;)
 
whahaha, we hoeven het ook niet overal met elkaar eens over te zijn. ;)

ps.
Niet doen.
 
Originally posted by Floyd
whahaha, we hoeven het ook niet overal met elkaar eens over te zijn. ;)

ps.
Niet doen.

Moest je zelf verslaafd zijn geweest aan harddrugs dan zou je wel anders praten.
 
Als je verslaafd raakt aan een harddrug ligt dat niet aan het spul, maar aan jezelf. En je kunt de dealer niet de schuld geven dat jij verslaafd bent, had je die zooi niet moeten kopen. Er zijn altijd uitzonderingen, maar zeldzaam.

En alsof er geen mensen verslaafd kunnen zijn aan anabolen. Ik heb gehoord dat je van dianabol ook een soort kick kan krijgen, al enkele uren na gebruik. En door de test voelt iemand zich toch altijd kiplekker, trainen gaat goed, etc etc.... Ik zie heel veel overeenkomsten met cocaine.
 
AS zijn lichamelijk niet verslavend! Geestelijk ergens wel.
Gebruik van drugs begin bij je eigen beslissing maar soms weet je niet dat je drugs in je krijgt, als iemand anders dat voor je doet, zoals dealers.
 
Klopt, dat zijn dus die zeldzame uitzonderingen waar ik het over had. Maar hoe vaak zou hij dat moeten doen, en bovendien zou je dan zelf niks doorhebben?..... bij kleine kinderen is dat gewoon fout. die weten niet beter.

Maar ik vind het heel erg gemakkelijk om een dealer de schuld te geven. En het zou inderdaad beter zijn als we ze niet hadden gehad, maar meneer wil wel 500sustanons importeren. Hoe verklaar je dat dan.
Bovendien, wie was degene die laatst een thread had geschreven met de boodschap dat alles k*t was en hij zijn ampullen had weggeflikkerd...... dus hoe bedoel je een lekkere depresieve bui...... Waar zou dat door kunnen komen dan....
 
Uit je antwoord maak ik op dat je helemaal niet weet hoe harddrugs in mekaar zitten. Je kan het voor jezelf niet uitmaken,... je denkt de hele dag en nacht aan drugs... Het maakt je gewoon gek.
Na een weekje of 3 was ik behoorlijk verslaafd en kon ik voor mij voor mij zelf niet uitmaken wat goed of slecht was.
De roes van speed en cocaïne is onbeschrijfelijk en voor mij zo verslavend dat ik nooit meer een dancing binnenstap.
Mijn hele vriendekring van vroegen zijn nu speed of cocaïneverslaafden. Het zijn precies uitgemergelde lijkjes...
Ik ga hier verder niet meer op in, want ik wil die tijd zo vlug mogelijk vergeten.
 
100% gelijk heb je Geoff, mijn eigen broer heeft net hetzelfde meegemaakt, iemand die geen harddrugs heeft gebruikt begrijpt gewoon niet wat voor effect dat op je heeft.
 
Geoffke ga je nog steeds met je mammie en pappie op vakantie, heb je geen vrienden ofzo?
 
tsssssss Mijn ouders willen dit jaar ook naar egypte.

Mijn vriendin en ik gaan mooi mee. Ik wil ook weleens egypte zien !!! Maakt het ten eerste een stuk goedkoper en bovendien is het weer eens wat anders dan een zon en strandvakantie naar Spanje. (zuipen doe ik toch niet)

En geoffke, je kan het altijd nog tussen je bilnaad steken :D natuurlijk niet zoveel maar wel wat. Bolletjes slikken ofzo :D

nee maar serieus, zou je je boxer volladen met pillen, zou dat echt gefouilleerd worden ?
 
Originally posted by admin
100% gelijk heb je Geoff, mijn eigen broer heeft net hetzelfde meegemaakt, iemand die geen harddrugs heeft gebruikt begrijpt gewoon niet wat voor effect dat op je heeft.

Toch hebben as hetzelfde gevaar. je voelt je geweldig tijdens de kuur, je groeit als kool, bent keihard, sterk, en dan de dip fase na je kuur, velen grijpen dan meteen weer naar as.. harddrugs moet je mee om kunnen gaan. ik neem zelf eens in de zoveel maanden op een party een pilletje, voor de rest doet het me niks.. Het is in beide gevallen met name de geestelijke verslaving die het gevaarlijkst is.. het gevoel van euforie wanneer je pillen op hebt is onbeschrijvelijk.. evenals de gains die je maakt wanneer je kuurt.. hoe sterk je zelf bent bepaald hoe het loopt..
 
Originally posted by Marcel36
Geoffke ga je nog steeds met je mammie en pappie op vakantie, heb je geen vrienden ofzo?

Ja, ik ga nog steeds met mammie en pappie op vakantie... omdat ze mijn reis betalen, en waarom zou ik dan in godsnaam thuisblijven.

Ps: mammie heeft me ook een paar mooie zwembroeken gekocht om op reis te gaan. ;)
 
kijk dat zijn de betere mamies !
en wat die a.s betreft, gewoon opsturen dus. het liefst in een stuk of wat verschillende enveloppe, te versturen op verschillende dagen. Geheid dat er heel wat aan komen !

fijne vakantie en succes !

ciao
 
100 oxy's meegenomen vanuit Turkije .... no problem.
Met Egypte geen ervaring.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by raider
kijk dat zijn de betere mamies !
en wat die a.s betreft, gewoon opsturen dus. het liefst in een stuk of wat verschillende enveloppe, te versturen op verschillende dagen. Geheid dat er heel wat aan komen !

fijne vakantie en succes !

ciao

We hebben een aantal kennissen in Egypte werken. Niets komt daaraan, drop, pindakaas etc.

Het land uit komt ook nooit aan. flesjes met olie as etc. alles wordt opengemaakt en is foetsie.
 
Originally posted by Big Byron
.... Hoe heb je ze meegenomen ? ....

De tabs in een boterhammenzakkie gedaan en in een Vit C bruis buisje gedaan daarna de bruis tabs er weer op.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by soulreaver


Toch hebben as hetzelfde gevaar. je voelt je geweldig tijdens de kuur, je groeit als kool, bent keihard, sterk, en dan de dip fase na je kuur, velen grijpen dan meteen weer naar as.. harddrugs moet je mee om kunnen gaan. ik neem zelf eens in de zoveel maanden op een party een pilletje, voor de rest doet het me niks.. Het is in beide gevallen met name de geestelijke verslaving die het gevaarlijkst is.. het gevoel van euforie wanneer je pillen op hebt is onbeschrijvelijk.. evenals de gains die je maakt wanneer je kuurt.. hoe sterk je zelf bent bepaald hoe het loopt..
Ik ben wel 100% zeker dat dat nog niet in de buurt komt van het gevoel bij harddrugs, spreek uit ervaring van mensen uit mijn directe omgeving.
 
Originally posted by smalluser
100 oxy's meegenomen vanuit Turkije .... no problem.
Met Egypte geen ervaring.

Groet Smalluser :thumb:
Ga je 'drol kuren???
 
Originally posted by admin

Ik ben wel 100% zeker dat dat nog niet in de buurt komt van het gevoel bij harddrugs, spreek uit ervaring van mensen uit mijn directe omgeving.

volledig mee eens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven