XXL Nutrition

Vakantie naar Egypte (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
'k vind het wel zwaar klote,... dat ik daar sustas voor 50 cent kan kopen, maar dat ik ze niet kan meenemen.
Het is zoals tussen 10 blote wijven zitten, en dat je er niet aan mag komen. :(
 
Op vakantie voor 3 maanden en daar kuren? Heb je toch al het voordeel van 1 goedkope kuur... als het al mogelijk is natuurlijk.
 
Originally posted by admin
Op vakantie voor 3 maanden en daar kuren? Heb je toch al het voordeel van 1 goedkope kuur... als het al mogelijk is natuurlijk.

Ik ga maar voor 10 dagen
 
Ik heb een keer wat spulletjes opgestuurd vanuit Turkye. Ik heb losse ampullen in een zak gedaan met allemaal verschillende soorten snoepjes en toen in een bubbeltjes envelope. Op de scanner lijkt een ampul dan op zo'n snoepje in zo'n zak. Als test heb ik de eerste dag gelijk zo'n zak opgestuurd naar een vriend van mij en hem laten bellen zodra het aankwam. Vervolgens de rest opgestuurd. Ik weet niet of dit vanuit Egypte lukt maar is zeker de moeite om te proberen met een klein beetje spullen.
 
3 enveloppen met 10 ampullen is wel te doen toch mensen?
 
Geoffke, laten we erover ophouden als het slechte gevoelens naar boven haalt.

Maar wat betreft harddrugs; weet er alles van. Uit eigen ervaring.
 
Originally posted by Geoffke
'k vind het wel zwaar klote,... dat ik daar sustas voor 50 cent kan kopen, maar dat ik ze niet kan meenemen.
Het is zoals tussen 10 blote wijven zitten, en dat je er niet aan mag komen. :(
Ja Geoffke en dat nog wel in die mooie nieuwe zwembroek.:cool:
 
stop gewoon wat in je handtasje... dan blijft het lekker rustig hier
 
Originally posted by Floyd
Geoffke, laten we erover ophouden als het slechte gevoelens naar boven haalt.

Maar wat betreft harddrugs; weet er alles van. Uit eigen ervaring.

Dan weet jij ook dat dianabol niet te vergelijken is met regelrechte dope.
 
Originally posted by ErEf
stop gewoon wat in je handtasje... dan blijft het lekker rustig hier

Wat bedoel je daar nu mee? ??? Last van Roidrage Eref?
 
Tjah, het is allebei rotzooi, en je wordt van beide niet beter. En met gezond verstand kun je prima met beide vormen omgaan. Beetje jammer dat je van drugs niet bepaald slimmer wordt en dat AAS vaak met kanker in verband wordt gebracht. ;)
 
En met gezond verstand kun je prima met beide vormen omgaan.

1ding is zeker: jij hebt nooit harddrugs gebruikt! Daar ben ik zeker van.

Wat een gelul man, als je harddrugs gebruikt DAN HEB JE GEEN GEZOND VERSTAND MEER hoe kan je het dan gebruiken?

Sorry voor de caps maar dit moest even duidelijk staan.

Steroiden hebben geen of weinig effect op de hersenen zoals recreatieve of harddrug dat doen. Daarom kan je met roids wel verstandig omgaan. Omdat je dan nog wel gezond verstand hebt.

Trouwens ik weet wat voor een hel het is hoor, ik heb al verschillende mensen gekend uit mijn familie, maar ook van verder weg. Niemand kan harddrugs onder controle houden.


En voor het geval dat je de agressieve uitwerking van testosterone aanhaalt, zelfs dat is niet te vergelijken met wat een LSD trip met je doet!
 
?

Ben ik dan geniaal? Denk het niet..... ik heb diverse soorten harddrugs gebruikt, geen hero en LSD. En ik heb er gewoon niet meer zoveel zin in. Ik ga minder naar die feestjes, en om een avondje bij vrienden te zitten en de hele avond allerlei verschillende soorten snoepgoed te consumeren, dat doe ik niet meer. En nu doe ik het echt zelden. En zo gaat het in mijn hele vriendenkring. En een paar goede maatjes van me hebben een jaar lang elk weekend gebruikt, doordeweeks, ghb, xtc, coke, speed, paddo's, en nu?.... ze hebben er niet zoveel zin meer in. De lol is ervan af......

wat betreft heroine en LSD, das gekkewerk. En dat je daar zowiezo al mee begint, tjah, vind ik persoonlijk heel erg dom. Daar heb ik het dus niet over, want dat heb ik nooit gebruikt, en ga ik nooit gebruiken. Maar xtc, coke, ghb vallen ook onder 'harddrugs'......

En een verslaafde wordt je zelf, met medewerking van de drugs. Niet door de drugs..... fact!
 
Ja je zet het zelf in gang...maar eens je bezig bent is het de drugs die baas word over jou.
En afkicken is een hel...

Afkicken van AS is niet zo moeilijk..als je een beetje karakter hebt.
 
Als ik op een feest zie hoeveel mensen daar een pilletje slikken, ook uit de hogere klasse denk ik dat ze gerust wel verstand hebben. Wat is het verschil tussen af en toe( eens per 2 of 3 maanden) een pilletje te slikken op een feest of tussen 3 maanden lang 1000 mg test in je ass te spuiten. Allebei kan het verslavend werken. AS doet hetzelfde als bv XTC, Bij allebei wordt de aanmaak van serotinine verhoogd. Hierdoor voel je je prettig en gaat alles lekker. Door die verhoging kunnen ook AS verslavend werken en komen na hun kuur veel mensen in een depressieve bui. ze missen de blijde stof.

Ik denk dat het verschil heel klein is.

Ik zal nooit een spuit met hero gebruiken maar op een feest wil ook ik wel eens een pilletje gebruiken.

greetz
 
Originally posted by Diver2000
Als ik op een feest zie hoeveel mensen daar een pilletje slikken, ook uit de hogere klasse denk ik dat ze gerust wel verstand hebben. Wat is het verschil tussen af en toe( eens per 2 of 3 maanden) een pilletje te slikken op een feest of tussen 3 maanden lang 1000 mg test in je ass te spuiten. Allebei kan het verslavend werken. AS doet hetzelfde als bv XTC, Bij allebei wordt de aanmaak van serotinine verhoogd. Hierdoor voel je je prettig en gaat alles lekker. Door die verhoging kunnen ook AS verslavend werken en komen na hun kuur veel mensen in een depressieve bui. ze missen de blijde stof.

Ik denk dat het verschil heel klein is.

Ik zal nooit een spuit met hero gebruiken maar op een feest wil ook ik wel eens een pilletje gebruiken.

greetz


Wat je zegt over xtcpilletjes dan kan je gelijk hebben. Xtc en speed worden met mekaar vergeleken... Maar in werkelijkheid ligt dit anders.

Bijv. Neem 3 dagen per week 1 g speed. Doe dit voor 3 weken lang.
Wedden dat je na week 3 door blijft gaan?!

Admin en andere mensen die in hun directe omgeving met harddrugs te maken gehad hebben weten wat harddrugs is.
Je hoofd slaat op hol, je denkt de hele dag en nacht aan drugs, je gaat je ouders bestelen voor geld... Het is een regelrechte hel. Het is echt zeer triestig. Ik heb het meegemaakt.
Zou je je ouders en vrienden bestelen voor as? 'k denk het nie.

As en harddrugs zijn 2 verschillende dingen. Als je as spuit kan je voor jezelf uitmaken dat je wat rust wil inlassen. Als je geen rust wil inlassen is dit een keuze door je hersenen, en niet door je lichaam.
Als je wil stoppen met harddrugs dan kan je voor jezelf niet uitmaken of je stopt... je lichaam is baas over je hersenen.
 
Heey ik wil niet mijn leven hier gaan posten maar ik denk dat ik wel weet waar ik over praat en Floyd ook. Dan weet je denk ik wel genoeg. Ik weet ook dat Harddrugs goed onder controlle te houden is mits het in je hoofd goed zit.

Ik weet heel goed dat Drugs je hoofd op hol brengen maar dat zie ik in mijn omgeving ook gebeuren door AS.
 
Ik weet ook dat Harddrugs goed onder controlle te houden is mits het in je hoofd goed zit.
Je hoofd is niet in orde op harddrugs, nooit ook niet als je ff stopt.
Heb het van dichtbij meegemaakt.
Misschien op xtc ja, als je het bij een paar pilletjes houd. (maar xtc is een van de lichtere harddrugs)
Geloof me nu maar , steroiden werken vooral op je spieren, minder op je hersenen, gewoon omdat ze andere receptoren binden.
Drugs zijn gemaakt om met je hersenen te klooien, het is als een computer met een of ander virus dat alles wereklijk door mekaar gooit.

Als je dit niet gelooft dan ben je zeer naïef. Doe maar eens een trip met LSD of paddo's, als iemand je dan zegt dat de wereld vergaat, dan geloof je dat!

Nou dat wil ik wel eens met steroiden zien gebeuren.
Mijn broer en mijn maat waren tegelijkertijd aan het gebruiken. mijn broer gebruikte speed , xtc en soms paddo's en cocaine.
Mijn maat gebruikte test, dbol en winny.
Terwijl mijn broer volledig doorflipte en wanneer hij stopte een verschrikkelijke afkick had, was me maat een normaal persoon, ook toen hij stopte.
Beiden hebben een normaal verstand en werden eerder beïnvloed door hun omgeving dan door zichzelf.

Vraag maar aan elke neuroloog en endocrinoloog zij zullen je met hulp van statistieken en eigen ervaring zeggen dat de recreatieve harddrugs veel verslavender en gevaarlijker zijn dan de doping in de sport.
Er vallen nog altijd meer doden met overdadig alcohol en drug gebruik dan met steroiden/doping gebruik (aanzienlijk zelfs)

De doping in de sport is gewoon psychisch verslavend voor sommigen omdat ze graag snel groot willen worden. Maar dat is hun eigen beslissing, niet die van de doping.
 
Het is medisch bewezen dat AS Verslavend werkt. Dit door de aanmaak van serotinine, wat echt wel op je hersens werkt.. Ik ga er verder niet meer op in omdat ik niet prive zaken ga posten op een internetboard.

greetz
 
Ik snap je punt wel Admin. Maar...De mensen die verslaafd raken aan de drugs, die hebben of de meest verschrikkelijke dingen meegemaakt, of en zelfs dan, ben en blijf je nog altijd zelf baas van wat jij in je lichaam stopt. Dus het komt er eigenlijk op neer, dat je verslaafd wordt door je eigen zwakheid, je gebrek aan verstand etc etc..... Dan is het je eigen schuld. En ik ken ook mensen die dagelijkse, maar dan maanden lang speed snoven, onder meer om wakker te worden omdat hij de ochtendkrant moest lopen, op school, omdat hij anders in slaap viel..... resultaat 25kg lichter, maar is gestopt, kreeg een meisje....niks aan het handje. Ik ken ook die kanslozen die nog steeds elke dag sos snuiven. Tjah, das hun probleem.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat bij verstandig recreatief gebruik, je geen problemen 'hoeft' te hebben. Ik denk dat Diver hetzelfde bedoelt.

trouwens, het is onderbouwd, want zo'n 70% van de houseparty bezoekers zegt te gebruiken. en 30% van de clubbezoekers. Dat zijn echt enorm veel mensen. nog een weetje, 10% v/d amsterdamse bevolking schijnt coke gesnoven te hebben.

Maar volgens mij begrijpen we elkaar niet, onder recreatief gebruik bedoel ik gewoon af en toe een pilletje, sommige nemen een snuifje, de ander z'n flessie ghb.....etc etc.

Onder recreatief gebruik versta ik niet de mensen die echt veel doordeweeks gebruiken. Dat zijn junks.

laterz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven