XXL Nutrition

Vakantie naar Egypte (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Diver2000
Het is medisch bewezen dat AS Verslavend werkt. Dit door de aanmaak van serotinine, wat echt wel op je hersens werkt.. Ik ga er verder niet meer op in omdat ik niet prive zaken ga posten op een internetboard.

greetz
Kan best zijn..maar dan is alles wel verslavend. Het gaat erom dat de werking gewoon veel minder sterk is op vlak van verslaving.
 
Ik denk dat jullie het begrip 'afkicken' trouwens onderschatten, dat heb je bij harddrugs bijv. speed veel erger dan bij pakweg test of deca. (als je bij die laatste al van afkicken kan spreken)
 
Mannen luister, het gaat allemaal maar om één ding,
"een sterke ruggegraat" als je die hebt kun je alles aan (verslaan), je hebt altijd labiele personen die de macht over hun eigen lichaam kwijt raken en er zijn er die de baas over hun eigen lichaam blijven, dat is met alle drugs zo. Vergeet niet dat er mensen zijn die zelfs met de zwaar lichaamlijke drug heroine om kunnen gaan (mensen in pak waar je niets aan ziet en een normale baan hebben en op zijn tijd hun shot zetten!!!) Maar er zijn ook mensen die zeggen dat ze absoluut niet meer van een blowtje af kunnen blijven en dat dat zo'n verschrikkelijk negatief effect heeft op hun dagelijks leven.
Ik denk dat dit ook voor AAS opgaat, de één blijft bij een paar lichte kuurtjes per jaar, de ander gooit er constant een gram test in. "It's all in the mind"

Amen
 
Originally posted by Marcel36
.... het gaat allemaal maar om één ding,
"een sterke ruggegraat" als je die hebt kun je alles aan .... "It's all in the mind" .... Amen ....

Zo is dat het "simpelste" voorbeeld is stoppen met roken, allerlei middeltjes pleisters, naalden, kauwgom en weet ik het allamaal niet.
En dan de mensen die voordat ze er aan beginnen al zeggen "ik weet niet of ik het volhoud hoor" maw dat IS DE MIND !

Als je het ECHT zelf wil dan lukt het "moeiteloos".
Zelf meegemaakt ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser


Zo is dat het "simpelste" voorbeeld is stoppen met roken, allerlei middeltjes pleisters, naalden, kauwgom en weet ik het allamaal niet.
En dan de mensen die voordat ze er aan beginnen al zeggen "ik weet niet of ik het volhoud hoor" maw dat IS DE MIND !

Als je het ECHT zelf wil dan lukt het "moeiteloos".
Zelf meegemaakt ;)

Groet Smalluser :thumb:

Helemaal juist, Zelf trouwens meegemaakt, ben 16-08-02 gestopt met die giftige kloteverslaving die in de volksmond "roken" wordt genoemd.:clap:
 
Vaak is het psychische effect van harddrugs groter dan je denkt. Zoals jij zegt admin is het afkicken van speed erg moeilijk, inderdaad. Maar ook psychisch, op nuchtere momenten kom je in een dip en maakt het je niet meer uit. Ken mensen die recreatief begonnen zijn en nu niet veel waarde meer aan hun eigen leven hechten.

Je ziet mensen die er goed mee om kunnen gaan en het matigen maar ook jongens die elke dag een gram sos van 40-50 euro door een vies pijpje roken om een 5 minuten rush te krijgen.

Ik geloof zelf dat depressiviteit de grootste boosdoener is bij drugsgebruik. (En dan bedoel ik niet tijdens het gebruiken!)
 
Ik geloof zelf dat depressiviteit de grootste boosdoener is bij drugsgebruik. (En dan bedoel ik niet tijdens het gebruiken!)

Ik had het niet beter kunnen zeggen, mijn broer zat in een zware depressie door die drugs, terwijl hij voor hij met drugs begon altijd heel opgewekt iemand was.
 
Nou heren van de laatste twee posts, volgens mij heb je een paar posts over geslagen hoor, begin je weer over die zogenaamde junkies die niet van de troep af kunnen blijven, ik dacht dat dit een site over AAS en BB was en niet over een paar zielige junks zonder ruggegraat die niet van de dope af kunnen blijven.

Ik heb lang genoeg coke gesnoven om te weten waar ik het over heb, recreatief in het weekend een half grammetje, maar als je een beetje een slap persoon bent kun je altijd in de troubles komen dat is dan niet zozeer de schuld van de dope, nee dat doet dat slap persoontje HELEMAAL zelf, er is niemand die bij jou die rommel naar binnen ramt!!
 
Originally posted by Dom!nator
Vaak is het psychische effect van harddrugs groter dan je denkt. Zoals jij zegt admin is het afkicken van speed erg moeilijk, inderdaad. Maar ook psychisch, op nuchtere momenten kom je in een dip en maakt het je niet meer uit. Ken mensen die recreatief begonnen zijn en nu niet veel waarde meer aan hun eigen leven hechten.

Je ziet mensen die er goed mee om kunnen gaan en het matigen maar ook jongens die elke dag een gram sos van 40-50 euro door een vies pijpje roken om een 5 minuten rush te krijgen.

Ik geloof zelf dat depressiviteit de grootste boosdoener is bij drugsgebruik. (En dan bedoel ik niet tijdens het gebruiken!)
Jij weet volgens mij echt niet waar je over praat jochie, hou het lekker bij BB. -afkicken van speed_ doe ff normaal!!.
afkicken van roken is nog zwaarder tjonge tjonge.:mad: :mad: :sob:
 
Mijn broer was en is absoluut geen junkie...een heel normaal persoon.
Ik weet trouwens uit ervaring dat het meestal normale mensen zijn die in de problemen komen door drugs.
Daar hoef je absoluut geen junkie voor te zijn.
Veel jongens die met weed begonnen zijn gingen over naar steeds harder spul..laatst nog reportage op tv van een moeder die haar zoon verloor aan een overdosis...
Was ook rustig en gecontroleerd bezig met drugs (joint, xtc, etc)..of dat dacht hij.
Dit zijn GEEN uitzonderingen. Elke junkie is trouwens ooit een normaal mens geweest, het is de drugs die van een normaal mens een junkie maakt.

Wil je nu eens begrijpen dat het niet kan? Gecontroleerd gebruiken... Het is gewoon onmogelijk, met de beste wil van de wereld niet.

Blijf gewoon van die rotzooi af, dat is het enige wat ik aan deze thread nog wil toevoegen.

Thread gesloten, dit heeft niets meer met as te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven