MuscleMeat

vakantie...........Niagara Falls!!

Bezoekers in dit topic

klusmier

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005
OP
K

klusmier

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005
ik zit nu in Canada, net 20 km ovewr de grens met de USA!

de rivier Niagara ligt net op de grens van de USA en Canada, de eigenlijke watervallen liggen op USA grondgebied, zuidelijke deel van de foto is Canada.

bedoeling van deze korte trip is dat mijn vakantie in de States weer met 3 maand verlengd kan worden, zodat ik niet helemaal terug hoef naar Curacao!
;)
:o

Giuseppe

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 mrt 2004
Lengte
1m78
Massa
80kg
oh je cheat een beetje :P

OP
K

klusmier

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005
oh je cheat een beetje :P

eigen schuld van die Amerikanen, moeten ze het maar niet te moelijk willen maken voor mensen die WEL willen werken............workpermit aan laten vragen kost ook tijd, dus op deze manier verleng je dat een beetje...........en door (illegaal) te werken kun je ook nog eens je vakantie bekostigen!
:D

.........van het illegaal verdiende geld geef ik overigens wel netjes mijn tienden aan de kerk.
;)

Giuseppe

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 mrt 2004
Lengte
1m78
Massa
80kg
lol, waar het hart van vol is .... :D

Exige

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
19 jan 2005
.........van het illegaal verdiende geld geef ik overigens wel netjes mijn tienden aan de kerk.
;)

Interessant, daar had ik toevallig vandaag op m'n werk een discussie over met een paar collega's, maar daar zal ik dit topic niet door vervuilen.

Puike trip, ben benieuwd naar de foto's.

Marky

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
27 jun 2003
eigen schuld van die Amerikanen, moeten ze het maar niet te moelijk willen maken voor mensen die WEL willen werken............workpermit aan laten vragen kost ook tijd, dus op deze manier verleng je dat een beetje...........en door (illegaal) te werken kun je ook nog eens je vakantie bekostigen!

;)

Dit meen je gewoonweg niet. :roflol:

Illegaal werken is anderen hun aandeel en brood van hun bord grissen. Staat lijnrecht tegenover evenwichtige verdeling en je eigen hebzucht opzij schuiven zoals Christus het vanuit z'n hart heeft gesymboliseerd.

Er is genoeg voor ieder's behoeften Klus, maar niet voor ieder's hebzucht. Juist een Christen hoort individueel die vuistregel te handhaven gedurende z'n leven.

Zet je zelf nou eens niet vraagtekens bij die katholieke afromers? Ook al vrijwillig, de kans dat er een scheef tand van jou geld naar de hoeren gaat acht ik smerig groot.

Het Christendom als paraplu, misschien dat ik er ook maar eens aan begin. Het liefst als dominee die tienermeisjes hun zonden mag aanhoren. In zo'n hokkie, broek op m'n kieeen en geen 45 cent per minuut.

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 apr 2005
Volgens mij ben jij over 5 jaar overal op aarde al een keer geweest :D

christG

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 jan 2004
Lengte
1m83
Massa
85kg
Foei Klus! Dat illegale gedoe, da's zo'n beetje hetzelfde als liegen. Zie maar dat je later niet in de hel terecht komt!

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
*60 Niagara Falls karma puntjes

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Dan ga je naar Niagara Falls, maak je foto's met je GSM. Makes sense.

TheNose

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2005
Waar is Elladushi nu eigenlijk? Wordt zij nu thuis op de antillen elke dag door een grote neger "onderhouden"? ???

Ano_43562

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
7 nov 2007
Lengte
1m92
Massa
104kg
Vetpercentage
13%
ziet er leuk uit!

marjolein46

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 nov 2007
Lengte
1m73
ik zit nu in Canada, net 20 km ovewr de grens met de USA!

de rivier Niagara ligt net op de grens van de USA en Canada, de eigenlijke watervallen liggen op USA grondgebied, zuidelijke deel van de foto is Canada.

bedoeling van deze korte trip is dat mijn vakantie in de States weer met 3 maand verlengd kan worden, zodat ik niet helemaal terug hoef naar Curacao!
;)
:o

En Ella dan?

cutler

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 mei 2007
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
Ik kijk uit naar de foto's. Al was het inderdaad verstandiger een echte camera mee te nemen bij dit soort mooie natuurverschijnselen ;)

Clein

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
23 jan 2005
Lengte
1m50
Massa
150kg
Vetpercentage
> 50%
"klusmier travel" de reporter van dbb.:D

ben benieuwd naar je pics illegale.:P

BackInAction

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 jul 2008
Lengte
1m85
Massa
115kg

;)

voor diegene die het nog niet wisten waarom christenen dit gebruik in ere houden:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Aflaat

houston

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jun 2005
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
Gaan we het nog mee maken dat Klusmier de bak indraait?:D illegaal werken pfff en dat noemt zich dan een Christen.:roflol:

lobstar

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 apr 2007
Leuke vakantie, en mooi dat jij de hypocrisie van het geloof weer illustreerd. Geloof komt voort uit egoisme.

Naar boven