XXL Nutrition

Vakantie Oostenrijk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ultimategainer

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 aug 2012
Berichten
727
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
97kg
Hallo allemaal, morgen ga ik op vakantie naar Oostenrijk, en dat betekend dus ook automatisch een weekje rust. Maar hoe doen jullie het dan met het eten etc.? want aan je voedingsschema houden op vakantie gaat bijna niet. Is het erg als je een weekje is niet aan een voedingsschema houd? hoe doen jullie het dan met je koohlydraten / eiwitten en vetten? En maakt het echt uit een weekje niet aan je voedingsschema houd? Ik wil namelijk geen spiermassa verliezen als ik in Oostenrijk ben..
 
Ik denk niet dat je van een weekje rust spiermassa gaat verliezen. Als je jezelf niet uithongert, en wat eiwitrijke producten probeert te nuttigen zou ik me echt niet druk maken. Het is niet dat je na een weekje niet trainen weer opnieuw kan beginnen ofzo

Geniet gewoon van je vakantie!
 
1. Genieten van je vakantie.
2. Enigszins "goed" proberen te eten als je daar tijd voor kunt vinden (ongeveer op onderhoud en met genoeg eiwitten maar ook vetten en koolhydraten).
3. Genieten van je vakantie :D
 
Bedankt voor de tips! En ja gelukkig is er een uitgebreid buffet, dus ik zal zekerweten goed kunnen eten. Ik heb gelukkig al veel kennis opgedaan qua voeding enzo. Dus het zal wel goed komen!
 
je kan altijd wat pompen , tricep dips, sit-ups, ... doen op vakantie. en voeding: je kan in resaurants iets kiezen wat het meeste proteinen heeft en minder vetten enzo. ook kan je uit een buffet (indien aanwezig) het 'beste' eruit kiezen.

veel plezier in oostenijk!
 
@tom vd, Ik ga een weekje rusten, dat komt net goed uit omdat we op vakantie gaan. Ik heb al 4 maanden geen weekje rust genomen, dus het word weer is tijd om mijn lichaam optimaal te laten herstellen. ;) Misschien dat ik wel ga deloaden want in ons hotel hebben ze namelijk ook een fitness zaal.
 
ok, zoalang je genoeg eet is er geen afname in spieren denk ik.
 
Een weekje maakt helemaal niets uit.
 
mischien een minimaal verschil maar zeker niet iets dat je zelf merkt
 
Je zal echter alleen maar gaan groeien, rustweek na een lange tijd trainen zal je doen groeien
 
Back
Naar boven