XXL Nutrition

vakantie op ongelukkig moment gepland (terug op 13 weeks out)

Bezoekers in dit topic

enrico

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
2.468
Waardering
12
Beste wedstrijdatleten,
2 tot 14 juli ga ik op vakantie naar kroatië, het gaat echt een feestreisje worden dus alcohol zal in die periode wel vloeien, het probleem echter is dat wanneer ik terug ben ik 13 weken erop een wedstrijd gepland heb, nu heb ik het geluk dat ik zeker niet meer dan 8 weken nodig heb om droog te komen, ik kan het zelfs op 6 maar deze keer ga ik voor 8, maarrr er moet geen tekening bij gemaakt dat ik wel wat spiermassa zal verliezen, ik wil ook niet de saaie piet gaan uithangen want ik ga samen met een meisje waar ik eigenlijk helemaal gek op ben.
wat kan ik doen, zouden jullie doen?
volledig rust pakken die 2 weken, of toch op de niet fuif-dagen toch wat gaan trainen al is het maar op onderhoud?
of wedstrijd uit stellen?
ik ben op de moment nog goed progressie aan het maken, ben op het moment zo'n 95kg maar tegen het verlof zal ik zeker 100+ met acceptabel vet% zijn :)
 
neem gewoon ghb in een shampoofles mee ofzo

maar het beste is gewoon lekker nuchter jezelf zijn en los gaan, maar dat kan bijna niemand lijkt wel....
 
Gewoon zo goed mogelijk combineren. Zolang je zorgt dat je wel beetje blijft eten, neem een tabletje VitB met minimaal 1 ltr water voor het slapen na een avond stappen enslaap daarna een uur of 8. Dan blijft de schade echt wel redelijk beperkt. Een paar weken goed genieten en los gaan is misschien de perfecte ontspanning en basis om daarna 8 weken kei hard te bikkelen. Suc6!
 
neem gewoon ghb in een shampoofles mee ofzo

maar het beste is gewoon lekker nuchter jezelf zijn en los gaan, maar dat kan bijna niemand lijkt wel....

van nature uit ben ik een vrij geremd persoon, en dat meisje met wie ik op reis ga verjaart daar ook en ja daar hoort een feestje bij he ...
ik drink amper maar op verlof wil ik mezelf toch wel eens wat gunnen :) het is al 3 of zelfs 4jr geleden dat ik nog eens echt op verlof ben gegaan :) (dwz langer dan 3 dagen van huis)
 
Gewoon zo goed mogelijk combineren. Zolang je zorgt dat je wel beetje blijft eten, neem een tabletje VitB met minimaal 1 ltr water voor het slapen na een avond stappen enslaap daarna een uur of 8. Dan blijft de schade echt wel redelijk beperkt. Een paar weken goed genieten en los gaan is misschien de perfecte ontspanning en basis om daarna 8 weken kei hard te bikkelen. Suc6!

ik neem ook gewoon shake enzo mee om op zijn minst men eiwit inname hoog genoeg te houden :)
 
Geniet er gewoon van kerel. BB is niet je beroep. Lekker gek doen en dat meisje de tijd van haar leven geven!
 
Geniet er gewoon van kerel. BB is niet je beroep. Lekker gek doen en dat meisje de tijd van haar leven geven!

X2

Zie het gewoon als een rust week.
Je lichaam is goed uitgerust, kan alleen maar in je voordeel werken als je weer gaat trainen. Zorg gewoon dat je tijdens de maaltijden die je neemt voldoende proteine tot je neemt.
 
Welke wedstrijd is da man? Deze keer wil ik er wel eens bij zijn!

Grtzzz
 
Gewoon maximaal aan de ghb man toch word je nog lekker geil van ook... meenemen in een shampoo fles doe ik ook altijd nog nooit last mee gehad, geen spierverlies en je bent nog losser dan met alcohol !!!
En ook niet onbelangerijk je verliest niet je eetlsut zoals met alcohol dus de volgende dag weer maximaal vreten :D
 
gewoon maximaal aan de ghb man toch word je nog lekker geil van ook... Meenemen in een shampoo fles doe ik ook altijd nog nooit last mee gehad, geen spierverlies en je bent nog losser dan met alcohol !!!
En ook niet onbelangerijk je verliest niet je eetlsut zoals met alcohol dus de volgende dag weer maximaal vreten :d

+1
 
Back
Naar boven