MuscleMeat

Vakantie: Planning bulken en cutten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fulkano

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2008
Berichten
294
Waardering
25
Lengte
1m96
Massa
89kg
Vetpercentage
11%
All,

ik ga eind juni op vakantie. Ik was van plan voor die tijd nog even een paar weken te cutten. Ik weet dat ik dan ook veel vocht verlies. Hoeveel dagen voor de vakantie moet ik nog even bulken om mijn spieren weer "op te laten zwellen"? Het liefst plan ik dit zo scherrp mogelijk :-)

gr
Fulko
 
Wat jij wil gaat niet. Je kunt het beste cutten tot aan je vakantie. Op vakantie eet je meestal wel genoeg dus die kilo’s vocht heb je er dan zo weer bij.
 
Thx, alleen ga ik maar vier dagen haha. Dacht zelf aan vier dagen van tevoren weer meer of op onderhoud gaan eten
 
Of gewoon genieten?
 
All,

ik ga eind juni op vakantie. Ik was van plan voor die tijd nog even een paar weken te cutten. Ik weet dat ik dan ook veel vocht verlies. Hoeveel dagen voor de vakantie moet ik nog even bulken om mijn spieren weer "op te laten zwellen"? Het liefst plan ik dit zo scherrp mogelijk :-)

gr
Fulko

1 week voor je vakantie laden met creatine. De aders gaan van je biceps knallen! Succes!
 
Thx, alleen ga ik maar vier dagen haha. Dacht zelf aan vier dagen van tevoren weer meer of op onderhoud gaan eten
Wat is je doel van de vakantie?
zoveel mogelijk chicks scoren?

Waarom zo moeilijk doen voor 4 dagen ipv gewoon even 4 dagen genieten en er dan weer vol tegen aangaan?
 
Haha ben gelukkig getrouwd maar heb hard gewerkt om mijn vadsige voorkomen van vorig jaar te transformeren in een wat mooier voorkomen :-). Leuk om de mensen daarmee te verbazen.

Ik ga sowieso genieten en ga voor die tijd even cutten nog en daarna weer in de bulk.

Thx all
 
Back
Naar boven