AndroidHealthClinic

Vakantie Usa

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 aug 2005
Berichten
6.153
Waardering
2
He allemaal

Ik zit met het volgende probleem en dacht ik ga het hier eens neerzetten!

Graag zou ik naar the usa willen gaan! zou dan Newyork willen aan doen en eventueeel daarna doorvliegen naar L.A. of alleen L.A. aan doen en daar in die regio ook las vegas bezoeken en natuurlijk niet te vergeten the beach muscle beach venice beach! ( moet dat gezien hebben )

Maar nou is het probleem kan geen groepsreis vinden ( en heb ik ook niet z'n zin in ) maar kennissen vrienden etc hebben er het geld niet voor of geen tijd of geen zin of gaan liever met eigen vriend of vriendin!

Dus hierbij een oproep op dit forum?! mensen geintresseerd?

-------------EDIT reactie B3TA-----------------------------------------------

a ja! wat zijn dekosten! ahah ja een meeting eventjes naar venice beach ahahh

goed nou ben 1 keer geweest voor 7 dagen naar usa en dat heeft me allin 1500 euro gekost! en dan heb ik het nog goedkoopr gedaan maar wel met hotel kamers

en met all in bedoel ik vlucht, huur auto de bezine kosten hotels en eten! plus zelfs nog paar aandenken en entre's pret parken ;-) dus al met al valt dat wel mee

IS trouwens een leuk idee! want als je met meerdere gaat dan kun je in youth hostels gaan! met z;n alle dan is de reis kwa vliegen veel goedkoper omdat je met grote groep gaat EN het hotel ( dus een grote kamer met meerdere op 1 kamer ) veel goedkoper!

denk dat je het dan voor veeeel minder kunt doen! en mss kennen mensen hier wel andere die in usa wonen! kunnen we daar slapen ;-)

edit -------------------------

en o ja! krijg al opmerkingen van zielig en zo!!

je moet je voorstellen ben nu al bijna 2 jaar bezig om weer te gaan!
en zoals ik al eerder heb gezegt steeds kunnen ze niet of geen geld of gaan liever met vriend of vriendin en als ik dan op een andere manier dmv reisforum iemand vind dat gaan ze of op een andere tijdstip van het jaar dat ik niet kan! of weer het probleem dat het eigenlijk te duur is en men wilr backpakken en dat gaik toch echt niet doen!

dus niet zielig maar ondertussen wel wanhopig! ;-)
 
Laatst bewerkt:
Mischien dat je er even bij kan zetten wat het ongeveer gaat kosten zodat mensen dat in hun overweging kunnen meenemen? :)

Misschien wat leuks voor de volgende DBB meeting een trip naar venice beach met ze allen! ;)
 
Maar mss is 1500 ook wat veel geld en dat was voor 7 dagen! ik wil nu eigenlijk 2 wekeen! paar dagen DC en NY en dan naar LA voor bezoek las vegas en venice beach! gelijk even hollywood aan doen en zo!

maar sta open voor alle andere ideen!
 
1500 all-in veel geld? Aan een ticket alleen ben je al zo'n 500 euro kwijt (op dit moment).
 
Vind 1500 euro ook erg goedkoop... Heb je dit recent uitgerekend?
 
Ik weet wel dat je voor 400 euro vier dagen in New York zit inclusief hotel.
 
1500 euro All-in is amper te doen, hotels in steden zijn daarvoor te duur.

Ticket met alle opslagen er bij kom je in het seizoen minimaal op 450 euro uit
Hotels in New York kosten als je niet in een dump wilt slapen al snel 80 euro per nacht, hotels Miami zijn wel een stuk goedkoper maar altijd nog 50 euro per nacht. LA iets goedkoper dan New York.
Dan moet je nog vluchten boeken in de USA, tweeof drie vluchten zijn ook al snel 500 euro extra.
Eten en drinken absolute minimum is toch wel 30 euro per persoon per dag, of je moet echt gaan voor fastfood all the time.
Pretparken zijn ook niet echt goedkoop.

Vlucht - 450 euro
Hotels - 400 euro
Interne vluchten - 500 euro
Voeding - 250 euro
Pretparken - 100 euro

Totaal 1800 euro.

Dan heb je nog niks extra's als huurauto's of souvenirs. Vaak kan je dan nog beter een rondreis boeken, ook al zit je dan weer vast aan een schema.

Hostels zijn mogelijk, maar dan gaat er 200 euro af van je hotelrekening, kom je nog steeds op 1600 euro uit. Zonder veel extra's. Als je de kosten deelt van de hotelkamer kom je dan wel op 1500 euro, maar ja dan moet je nog een auto huren en vervoer meerekenen op de plekken dat je geen auto huurt. Taxi van Miami Airport naar Miami Beach is bijvoorbeeld al 30 euro one way.

Ben drie keer in de USA geweest, gerekend naar kosten per dag zijn dat mijn duurste vakanties geweest. Weekje New York kwam uit op 1000 euro per persoon, gedeelde kosten hotel en voeding. Shopping nog niet meegerekend omdat zoiets een persoonlijke keuze is.
 
wanneer zou je dit willen doen dan?
ben op zich best geïnteresseerd :)
 
EricR zei:
1500 euro All-in is amper te doen, hotels in steden zijn daarvoor te duur.

Ticket met alle opslagen er bij kom je in het seizoen minimaal op 450 euro uit
Hotels in New York kosten als je niet in een dump wilt slapen al snel 80 euro per nacht, hotels Miami zijn wel een stuk goedkoper maar altijd nog 50 euro per nacht. LA iets goedkoper dan New York.
Dan moet je nog vluchten boeken in de USA, tweeof drie vluchten zijn ook al snel 500 euro extra.
Eten en drinken absolute minimum is toch wel 30 euro per persoon per dag, of je moet echt gaan voor fastfood all the time.
Pretparken zijn ook niet echt goedkoop.

Vlucht - 450 euro
Hotels - 400 euro
Interne vluchten - 500 euro
Voeding - 250 euro
Pretparken - 100 euro

Totaal 1800 euro.

Dan heb je nog niks extra's als huurauto's of souvenirs. Vaak kan je dan nog beter een rondreis boeken, ook al zit je dan weer vast aan een schema.

Hostels zijn mogelijk, maar dan gaat er 200 euro af van je hotelrekening, kom je nog steeds op 1600 euro uit. Zonder veel extra's. Als je de kosten deelt van de hotelkamer kom je dan wel op 1500 euro, maar ja dan moet je nog een auto huren en vervoer meerekenen op de plekken dat je geen auto huurt. Taxi van Miami Airport naar Miami Beach is bijvoorbeeld al 30 euro one way.

Ben drie keer in de USA geweest, gerekend naar kosten per dag zijn dat mijn duurste vakanties geweest. Weekje New York kwam uit op 1000 euro per persoon, gedeelde kosten hotel en voeding. Shopping nog niet meegerekend omdat zoiets een persoonlijke keuze is.

is al wel een tijdje geleden 2003 maar was 7 dagen en echt heb alles bij elkaar gerekend en was 1500 euro kwijt!

heb de vlucht en auto etc via reisburo op internet en hotels zelf geregeld via internet en het was wel off season! ben in florida geweest trouwens! 2 personnen
eten was vrij simple! dat dede we voor weinig in een zaal ( ben de naam kwijt ) waar je kon brunchen!
en normaal eten warm werd in de shopping malls gedaan! daar kun je voor weining ( ;-) ) vanalles eten! je hebt dan een grote hal waar je in het midden kunt zitten en rondom zitten verschillende balies waar je van chinees tot italiaans van groente en fruit! tot kip en fast food! dus dat is het beste wat je kan doen!
jammer dat alleen de bezine nu in usa ok duurder is! :mad:

Vlucht - 450 euro via martinair en www.fly2florida.nl
Hotels - 400 euro via fly2fl en zelf boeken internet
Interne vluchten - 500 euro heb ik toen niet gehad!
Voeding - 250 euro was bij mij minder
Pretparken - 100 euro ik had het geluk een kennis te hebbben die in usa woont en korting kreeg op de parken ;-)

Totaal 1800 euro. dus 1500 euro inclisief kleine dingen als 2 tshirts en wat kleine aandenken! eten! hotels vlucht! en huur auto en benzine! plus ook nog tolweg
 
Laatst bewerkt:
boogie zei:
wanneer zou je dit willen doen dan?
ben op zich best geïnteresseerd :)
nou ik wil dat dit jaar nog doen! komende of de maand ernaa of zo!

ik weet wel niet of ik met een freaky bodybuilder wil gaan ;-) kost zo 3 zitplekken inplaats van 2 :D
 
Maar goed! mss idd een idee ;-) DBB event! venice beach!
 
De bedoeling is een vlucht te boeken met united die naar DC gaat! daar eruit en DC bezoeken en dan een rit naar NY om daar paar dagen te blijven dan terug naar DC om dan verder te vliegen naar LA ( LAX ) en dan met auto verder alles afleggen ! etc!

maar mss is dat wat te duur! dus zit zelf te denken aan of NY of LA
 
Als ik jou was zou ik dan (mits je het te duur vindt) gewoon ff doorsparen, en het dan écht goed doen. Want 1600-2000 is niet niks, en als je dan met een niet helemaal voldaan gevoel thuiskomt zou het sonde zijn.
 
nou geld dat kan nu wel! het is nu of nooit eigenlijk ook! want denk niet dat ik volgens jaar het geld er nog voor heb
 
Markywannabee zei:
nou geld dat kan nu wel! het is nu of nooit eigenlijk ook! want denk niet dat ik volgens jaar het geld er nog voor heb

Ah ok :D Succes en veel plezier dan :D
 
Een reis naar de oostkust is natuurlijk een stuk goedkoper dan de westkust. Als je nog rekening moet houden met een huurauto en de vlucht New York - LA of Las Vegas dan zit je al snel op 350 euro per persoon. Waarbij dan ook nog iedere keer rekening moet houden met vervoer van en naar het vliegveld. In New York prima te doen met de metro en een skytrain maar LA wordt het een taxi.

Off-season maakt ook nog verschil inderdaad, New York is een stuk goedkoper off-season. Ben misschien zelf wat meer luxe gewend, zie een vakantie toch als een belevenis. Wil dan niet bezuinigen op voeding bijvoorbeeld.
 
IK zou LA lekker overslaan, is maar een k*tstad. Alleen santa monica is wel leuk.
Ik ben al 10+ keer in de US geweest op vakantie dus mocht je nog reisadvies willen hebben :P
 
EricR zei:
Een reis naar de oostkust is natuurlijk een stuk goedkoper dan de westkust. Als je nog rekening moet houden met een huurauto en de vlucht New York - LA of Las Vegas dan zit je al snel op 350 euro per persoon. Waarbij dan ook nog iedere keer rekening moet houden met vervoer van en naar het vliegveld. In New York prima te doen met de metro en een skytrain maar LA wordt het een taxi.

Off-season maakt ook nog verschil inderdaad, New York is een stuk goedkoper off-season. Ben misschien zelf wat meer luxe gewend, zie een vakantie toch als een belevenis. Wil dan niet bezuinigen op voeding bijvoorbeeld.

tja idd bij mij is een vakantie ook een belevenis en dan is voeding niet belangrijk ( wel op letten natuurlijk niet vet eten ) want eten kan je overal en als je vakantie om het eten gaat ! nou dan vraag ik me beetje af waarom je gaat!

maar goed!ik heb begrepen vaniemand uit usa dat een binnenland ny -lax 200 dollar kost dus das stuk minder dan 350 euro!
 
IKKE zei:
IK zou LA lekker overslaan, is maar een k*tstad. Alleen santa monica is wel leuk.
Ik ben al 10+ keer in de US geweest op vakantie dus mocht je nog reisadvies willen hebben :P
al 10keer daar geweest en 23 jaar pas? wow! als je zo vaak gaat waarom ga je nu dan niet mee ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven