AndroidHealthClinic

Vakantie Usa

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Homer17 zei:
Ah ok :D Succes en veel plezier dan :D
maar de vraag is of dat nu nog gaat lukken dit jaar! ik ga niet alleen! maar kan ook nog niemand vinden! zoals ik al eerder schreef ze hebben of geen geld of geen tijd of geen liever met eigen vriend of vriendin
 
EricR zei:
Off-season maakt ook nog verschil inderdaad, New York is een stuk goedkoper off-season. Ben misschien zelf wat meer luxe gewend, zie een vakantie toch als een belevenis. Wil dan niet bezuinigen op voeding bijvoorbeeld.

Gewoon midden in je cut op vakantie gaan. Scheelt weer een paar centen. ;)
 
Mijn ma is Amerikaanse...dus dan ga je er vaker heen :D
Ik ga ook al weer in de herft 2 weekjes. En dan ergens in het voorjaar +komende zomer weer denk ofzo.
 
IKKE zei:
Mijn ma is Amerikaanse...dus dan ga je er vaker heen :D
Ik ga ook al weer in de herft 2 weekjes. En dan ergens in het voorjaar +komende zomer weer denk ofzo.
mmm ok herfst dat is nog dit jaar toch ;-)

mm nog plaats vrij? :D

waar woonde je moeder dan ?
 
Tickets NYC naar LAX zal je wel kunnen krijgen voor 200 euro of zo maar dan moet je nog rekening houden met taxes. Meestal ook ruim van tevoren boeken, beschikbaarheid is net zo laag als hier met budget maatschappijen. Ik weet uit ervaring dat het vrij lastig is om een aansluitend schema op te stellen. Off-season wat makkelijker maar ook dan vliegen de budget plekken er snel uit.

Houd dus altijd rekening met extra kosten als je een budget opstelt. Overal het goedkoopste mee uit willen zijn lukt toch niet.
 
Markywannabee zei:
mmm ok herfst dat is nog dit jaar toch ;-)

mm nog plaats vrij? :D

waar woonde je moeder dan ?

Ik vertrek 7 sept, maar jij mag niet mee. :P
 
axestream zei:
Ik vertrek 7 sept, maar jij mag niet mee. :P

??? :mad: :gosh: :bawling: :sob: :sad: :fire: :no:

JAMMEERRRRR snik snik! had dat eerder gezegt! dan had ik mee kunne boeken :D

he maar waar ga je heen?
 
Je kan op een hoop dingen besparen zonder dat je het weet.
Bijvoorbeeld voor de "natuurparken" grandcanyon , zion, brice,yo-s etc.. kan je netjes elke keer een kaartje kopen a 10 tot 20 dollar. Maar je kan ook gewoon een pas kopen voor een jaar voor alle parken voor 50 dollar.Dat heb je er heel snel uitgehaald.
 
axestream zei:
Ik vertrek 7 sept, maar jij mag niet mee. :P
ben niet deze post gestart om te horen dat andere gaan en ik lekker niet mee kan grrrrrrr :(
 
Markywannabee zei:
??? :mad: :gosh: :bawling: :sob: :sad: :fire: :no:

JAMMEERRRRR snik snik! had dat eerder gezegt! dan had ik mee kunne boeken :D

he maar waar ga je heen?

Hampton Beach, New Hampshire, dus ik vlieg naar Boston en dan is het zo'n 40 min rijden. Er zitten twee Gold's Gyms op een kwartierje rijden van Hampton, dus daar ga ik zeker een kijkje nemen. Eentje in Portsmouth, NH en de ander in Salisbury, MA. Als je wilt komen trainen hoor ik 't wel. :D
 
axestream zei:
Hampton Beach, New Hampshire, dus ik vlieg naar Boston en dan is het zo'n 40 min rijden. Er zitten twee Gold's Gyms op een kwartierje rijden van Hampton, dus daar ga ik zeker een kijkje nemen. Eentje in Portsmouth, NH en de ander in Salisbury, MA. Als je wilt komen trainen hoor ik 't wel. :D

"Als je wilt komen trainen hoor ik 't wel"

ahaaahahahahha grapjas!
 
Trainen daar nou een beetje huge lui of zijn er veel pussies? In die film van Cutler zie ik wel een paar keer wat van die n00bs trainen, via de spiegel zie je ze hun oefeningetjes doen met hun 30cm armpjes, plus dat die gyms er erg modern uit zien.

Ga dan gezellig naar Las Vegas. Vraag een telefoonboek en zoek op waar de heren bb'ers wonen en ga gezellig op de koffie. Als je aan de deur komt moet je zeggen dat je van de DEA bent :thumbup:
 
je moet naar Koloseum Gym van Milos Sarcev. Daar trainen beesten hoor!

@Marky: ja, die Axe is me dr eentje!
 
Markywannabee zei:
"Als je wilt komen trainen hoor ik 't wel"

ahaaahahahahha grapjas!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

No more soup for you! :yell:
 
zoals ik al zei; die Axe is me dr eentje!
Die kun je dr wel bij hebben!
 
MightyDuck zei:
Trainen daar nou een beetje huge lui of zijn er veel pussies? In die film van Cutler zie ik wel een paar keer wat van die n00bs trainen, via de spiegel zie je ze hun oefeningetjes doen met hun 30cm armpjes, plus dat die gyms er erg modern uit zien.

Ga dan gezellig naar Las Vegas. Vraag een telefoonboek en zoek op waar de heren bb'ers wonen en ga gezellig op de koffie. Als je aan de deur komt moet je zeggen dat je van de DEA bent :thumbup:

Maakt dat echt wat uit wie er trainen? Als die db's lekker zwaar zijn en er goede machines staan maakt het mij helemaal niks uit. :)
 
axestream zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

No more soup for you! :yell:
mm
wie is dat op foto?? en ken hem niet dus snap de grap ook niet helaaS?
 
Markywannabee zei:
mm
wie is dat op foto?? en ken hem niet dus snap de grap ook niet helaaS?

oh jij n00b! ;)

Nooit naar Seinfeld gekeken?
 
Mans zei:
oh jij n00b! ;)

Nooit naar Seinfeld gekeken?
mmm tja als ik toevallig de tv aan heb staan ( bijna nooit het geval ) ja dan zie ik wel eens siengfield meestal beetje saai vind ik dat !? maar weet nog niet wie dat is en zo?
 
Mans zei:
Ik weet wel dat je voor 400 euro vier dagen in New York zit inclusief hotel.

DUDE, geef eens de link van de site waar je daaraan komt!!
Wil dit al zo lang doen, maar dacht nooit dat het zo goedkoop kon! :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven