AndroidHealthClinic

Vakantie Usa

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
mosfet zei:
DUDE, geef eens de link van de site waar je daaraan komt!!
Wil dit al zo lang doen, maar dacht nooit dat het zo goedkoop kon! :eek:
ja ook wil ik ook wel eens hebben kunnen we samen gaan :rolleyes:
 
he boogie! je hebt er wel zin in! nou stuur eens een pm dan kunnen we zien hoe wat etc
 
Ben geweest op Muscle beach Venice en dat was echt kicken!! Iedereen stond te kijken kreeg veel aanspraak en kreeg zelfs van (waarschijnlijk homo) een berg foto's opgestuurd naar nederland. Ben wel onwijs verbrand na 3.5 uur trainen in de volle zon :D
 
g-men zei:
Ben geweest op Muscle beach Venice en dat was echt kicken!! Iedereen stond te kijken kreeg veel aanspraak en kreeg zelfs van (waarschijnlijk homo) een berg foto's opgestuurd naar nederland. Ben wel onwijs verbrand na 3.5 uur trainen in de volle zon :D
wow man! gaaf! dus je hebt er ook echt getrained! want ik heb gekeken en volgens mij vragen ze best veel als je als buitenstaander er wilt trainen1 wanner ben je er geweest en hoeveel koste dat

en scan die fotos in man! of heb je ze al digitaal gaaf man posten

of.... zijn het fotos die we liever niet zien van jou en die ? homo ? :D
 
mosfet zei:
DUDE, geef eens de link van de site waar je daaraan komt!!
Wil dit al zo lang doen, maar dacht nooit dat het zo goedkoop kon! :eek:

De folder ligt op m'n werk. Dinsdag heb ik 'n link voor je.
 
Ik wil ook graag weer eens naar de US, maar financieel en qua tijd zit dat er nu ff echt niet in helaas.
 
Zelda zei:
Ik wil ook graag weer eens naar de US, maar financieel en qua tijd zit dat er nu ff echt niet in helaas.
**** man balen!
 
Begin zowat te geloven dat er iemand is die zich heel graag met mij wil identificeren. Een echt wanna-be. :D
 
Reisje USA. Ben net terug van mijn vakantie: 3 weken VS, 1week LA, 3 nachten Vegas en 11 dagen San Diego. prijs: all in, overnachting, maaltijden, vervoer, universal studios en vliegticket: minder dan 2000€. Vliegticket kostte 800€, wat nu in september slechts 500€ meer is.

En stel jullie niet te veel voor van muscle beach, ga maar kijkje nemen in Gold's Gym das veel beter. Of ga gratis trainen in World Gym, dat heb ik gedaan, zalige toestellen. Wil je per se toch naar Muscle Beach, ga dan op een zondag. Venice Beach wordt wel gesloten om 20u, dan is het tijd voor de gangs, dus als je wat ijzer in je body wil kan je wel effe voor wat night swimming gaan.
 
Marky zei:
Begin zowat te geloven dat er iemand is die zich heel graag met mij wil identificeren. Een echt wanna-be. :D
uh? zie jou nu pas voor het eerst kwa naam dus NEEwil je ook naar usa dan of zo?
 
Otonio zei:
Reisje USA. Ben net terug van mijn vakantie: 3 weken VS, 1week LA, 3 nachten Vegas en 11 dagen San Diego. prijs: all in, overnachting, maaltijden, vervoer, universal studios en vliegticket: minder dan 2000€. Vliegticket kostte 800€, wat nu in september slechts 500€ meer is.

En stel jullie niet te veel voor van muscle beach, ga maar kijkje nemen in Gold's Gym das veel beter. Of ga gratis trainen in World Gym, dat heb ik gedaan, zalige toestellen. Wil je per se toch naar Muscle Beach, ga dan op een zondag. Venice Beach wordt wel gesloten om 20u, dan is het tijd voor de gangs, dus als je wat ijzer in je body wil kan je wel effe voor wat night swimming gaan.
he gaaf man! ****nig klote dat we niet eerder even wat hadden gechat! dan hadden we samen kunnen geweest zijn! mss! ;)

en dus het is wel te doen voor 2000euro.... maar 500 euro meer nu in september? het is toch geen hoogzisoen meer?
 
lijkt me ook wel vet, maar meer dan 700 euro kan ik niet dokken voor een vakantie
 
ja en wij gaan met the Trip meedoen CQ, dus jij kan helemaal niet belhamel!
 
boogie zei:
ja en wij gaan met the Trip meedoen CQ, dus jij kan helemaal niet belhamel!

inderdaad, maar the trip kan zeer goed in america worden gehouden!(dat lijkt me serieus de leukste optie, lekker gevaarlijk zonder geld hitchhiken op route 666)
 
CQ_Demolisher zei:
inderdaad, maar the trip kan zeer goed in america worden gehouden!(dat lijkt me serieus de leukste optie, lekker gevaarlijk zonder geld hitchhiken op route 666)
hee trip? is dat gratis?? :D

dan wil ik ook mee THE trip USA
 
Markywannabee zei:
hee trip? is dat gratis?? :D

dan wil ik ook mee THE trip USA
mm, ik weet het niet
Boogie en ik zijn namelijk speciaal geselecteerd voor the Trip
 
dat klopt. we zijn op basis van humor, coïtus-appeal en charisma geselecteerd :)
 
boogie zei:
dat klopt. we zijn op basis van humor, coïtus-appeal en charisma geselecteerd :)
:kots: :D :D

ahahahaaahhaha

tuurlijk! en hoe ben je echt binnen gekomen? hoeveel moeten neerleggen of slapen met wie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven