MuscleMeat

Vakantie Usa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
boogie zei:
bord voor de kop?
ja mss dat hij dat bedoelt

maar toch dan snapt hij het niet! want als deze topic niet af en toe boven aan staat door en neiuwe post leest niemand hem meer
 
hey cq ik heb dat 'the trip meisje' nog even gesproken en we moeten volgende week donderdag om 13.00 ons even melden bij de studio. Dan maken we ook kennis met het andere team etcetera. Je krijgt hier ook nog wel brief over, maar ik denk ik zeg het even.
 
boogie zei:
hey cq ik heb dat 'the trip meisje' nog even gesproken en we moeten volgende week donderdag om 13.00 ons even melden bij de studio. Dan maken we ook kennis met het andere team etcetera. Je krijgt hier ook nog wel brief over, maar ik denk ik zeg het even.
ja tuurlijk een pm sturen is te veel moeite! maar dat is het ook niet ;-) jij wilt gewoon mij laten weten dat jullie aan the trip meedoen zodat ik jaloers kan zijn als jullie ook nog naar usa gaan met the trip :cool:
 
EVEn een update! pascal van hier op het forum vond het nodig vanwegen die plank voor de kop die ik zogezegt niet begreepp mij bad karma te geven alleen omdat hij me dom vond! en zo terwijl hij nieteens medoet in dit forum!

ik vraag me af wie er hier dom doet maar ok!

welke rede is er nu om bad karma te geven! in dit forum?? wie snapt het
denk eerder een gefrustreerd kereltje die dat moet doen zoals....
 
maak je niet gerust, die pascal is gewoon een eikel.
 
CQ_Demolisher zei:
maak je niet gerust, die pascal is gewoon een eikel.
je blijkbaar!

ik kreeg zelfs de op merking toen ik hem daarover een pm stuurde dat hij veel meer post had gemaakt dan mij dus hij wist wel beter wanneer hij iemand wel of niet mocht bad karma of niet geven!

bah wat een onzin! maar goed klein gefrustreerd kereltje dus das duidelijk!
 
Markywannabee zei:
je blijkbaar!

ik kreeg zelfs de op merking toen ik hem daarover een pm stuurde dat hij veel meer post had gemaakt dan mij dus hij wist wel beter wanneer hij iemand wel of niet mocht bad karma of niet geven!

bah wat een onzin! maar goed klein gefrustreerd kereltje dus das duidelijk!

En zo verwacht je dat iemand met je op vakantie gaat :D

Ik zou me juist uberlief gedragen en alles tolereren en alles en iedereen over me heen laten lopen als ik jou was :thumbs: Maak je iig meer kans batiboy ;)
 
Homer17 zei:
En zo verwacht je dat iemand met je op vakantie gaat :D

Ik zou me juist uberlief gedragen en alles tolereren en alles en iedereen over me heen laten lopen als ik jou was :thumbs: Maak je iig meer kans batiboy ;)
'

nou ! ik ga niet op vakantie met personen zoals die pascal! dan heeft het echt geen zin want dat zou geen leuke vakantie dan zijn!

dus ga echt niemand zijn reet likken of veer in hun kont steken
ik blijf gewoon real en eerlijk! en heb mijn mening mensen die dat niet kunnen leiden moet je dan ook niet mee op vakantie gaan zou zonde van je eigen vakantie zijn! dat klikt dan totaal niet

o ja? batiboy was da?
 
Homer17 zei:
Ali G, Aaiiiggghhttt
uh?! he leuk dat je een eigen taal hebt maar als ik het niet begrijp! wat duidelijk zo is! kun je mss dan even het in ABN hier schrijven? wat is bati boy en waarom ali g??? ben echt geen ali g hoor!
 
:roflol: Om te beginnen ben je al een raar figuur als je zomaar met mensen die je niet kent op vakantie wilt gaan. Ten tweede als je dan negatieve karma krijgt waarom ga je er dan überhaupt pm's over sturen? En ten 3e als ik dan ook nog zo lief ben om terug te pm'en hoe erg is het dan dat je zelfs mijn pm's niet begrijpt? Want ff btw you've totally missed the point, want het ging niet over het aantal posts maar over de tijd dat ik al lid was hier. In hoelang ben ik nou al lid? 1,5 jaar ofzo, leer je de regels heel wat beter kennen als in een paar weken.

En je lijkt me ook nogal wat gefrustreerd als je je druk gaat zitten maken over 10 karma puntjes op een forum.
 
precies! je moet er ook een btje aan wennen aan die pascal (dat gebeurt dus als je langer lid bent) :D Zo weet ik nu bijv. dat er 66% kans is dat de volgende negatieve karma weer van Pascal komt ;)

verder een beste kerel hoor, alleen jammer van dat vlaggetje op zn jas :D
 
boogie zei:
precies! je moet er ook een btje aan wennen aan die pascal (dat gebeurt dus als je langer lid bent) :D Zo weet ik nu bijv. dat er 66% kans is dat de volgende negatieve karma weer van Pascal komt ;)

verder een beste kerel hoor, alleen jammer van dat vlaggetje op zn jas :D

Heb je net vandaag positieve karma gegeven sukkel ;) En dat vlaggetje is ook wel een hele oude he :p
 
boogie zei:
precies! je moet er ook een btje aan wennen aan die pascal (dat gebeurt dus als je langer lid bent) :D Zo weet ik nu bijv. dat er 66% kans is dat de volgende negatieve karma weer van Pascal komt ;)

verder een beste kerel hoor, alleen jammer van dat vlaggetje op zn jas :D

En maak daar maar 100% kans op negatieve karma van :D
 
Pascal zei:
:roflol: Om te beginnen ben je al een raar figuur als je zomaar met mensen die je niet kent op vakantie wilt gaan. Ten tweede als je dan negatieve karma krijgt waarom ga je er dan überhaupt pm's over sturen? En ten 3e als ik dan ook nog zo lief ben om terug te pm'en hoe erg is het dan dat je zelfs mijn pm's niet begrijpt? Want ff btw you've totally missed the point, want het ging niet over het aantal posts maar over de tijd dat ik al lid was hier. In hoelang ben ik nou al lid? 1,5 jaar ofzo, leer je de regels heel wat beter kennen als in een paar weken.

En je lijkt me ook nogal wat gefrustreerd als je je druk gaat zitten maken over 10 karma puntjes op een forum.
zeer opmerkelijk!!
Als je de post leest ( wat ik wel verwacht van een ervaren poster zoals jij ) had je gelezen dat ik niet zomaar met iemand op vakantie ga maar natuurlijk hierbij met mensen in kontakt wil treden en elkaar dan wat leren kenne om te zien of het zin heeft om op vakantie te gaan! en over zomaar mensen er zijn ook groeps reizen waarbij je ook met wild vreemde op reis gaat! is maar wat! jij verstaat onder vreedm ( beetje vreemd van je maar ok )

verder ik stuur een pm omdat ik de rede van de negateive karma belachelijk vond en het daar niet bij laat zitten

den derde!! je ben zo onduidelijk als de pest als je zelfd vergeet en dat ten 4e er maar even bij in je eigen PM zet dat je al 4000 post hebt en dus daarom wel beter weet etc! dus niks over al 1,5 jaar!!!

dus mister wiseguy! rest my case
 
Markywannabee zei:
zeer opmerkelijk!!
Als je de post leest ( wat ik wel verwacht van een ervaren poster zoals jij ) had je gelezen dat ik niet zomaar met iemand op vakantie ga maar natuurlijk hierbij met mensen in kontakt wil treden en elkaar dan wat leren kenne om te zien of het zin heeft om op vakantie te gaan! en over zomaar mensen er zijn ook groeps reizen waarbij je ook met wild vreemde op reis gaat! is maar wat! jij verstaat onder vreedm ( beetje vreemd van je maar ok )

verder ik stuur een pm omdat ik de rede van de negateive karma belachelijk vond en het daar niet bij laat zitten

den derde!! je ben zo onduidelijk als de pest als je zelfd vergeet en dat ten 4e er maar even bij in je eigen PM zet dat je al 4000 post hebt en dus daarom wel beter weet etc! dus niks over al 1,5 jaar!!!

dus mister wiseguy! rest my case

Met 4000 posts doelde ik op het actiever zijn hier en dus beter weten hoe de gang van zaken hier is als iemand die nog geen maand lid is en 150posts ofzo heeft...En dat was omdat jij me ging vertellen waarom ik wel en niet karma mag geven :rolleyes: Best leuk zo'n discussie om het geven van negatieve karma (lijkt wel een doodzonde hier gek).
 
Pascal zei:
Met 4000 posts doelde ik op het actiever zijn hier en dus beter weten hoe de gang van zaken hier is als iemand die nog geen maand lid is en 150posts ofzo heeft...En dat was omdat jij me ging vertellen waarom ik wel en niet karma mag geven :rolleyes: Best leuk zo'n discussie om het geven van negatieve karma (lijkt wel een doodzonde hier gek).
maar er maar even een apparte post van

watn zou fijn vinden als men hier ontopic bleef! is tenslotte mijn vakantie
:eek:
trouwesn als ik niemand vind in sept dan ga ik gewoon alleen GVD bah word er gek van
 
Ontopic: ik wil wel mee maarja kan geen oppas vinden :dunno:

Dit is echt een hele leuke draad :grinny:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven