XXL Nutrition

Vakantie weinig aparatuur

Bezoekers in dit topic

Belg 24

Cool Novice
Lid geworden
23 jan 2021
Berichten
109
Waardering
39
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
22%
Goede avond, ik ben dus op vakantie en zit met een probleem De sportschool die ze hebben is heel klein misschien 2 oefeningen per spiergroep. Voor de rest hebben ze geen lossen dumbels. Dus heeft het zin om 10 setjes voor een oefening te doen aangezien er geen andere zijn en ik toch me aantal sets per spiergroep moet halen. Bedankt alvast voor de gene die hier een antwoord op weet.
 
Hoe lang ben je op vakantie?
 
Air Squats, optrekken en opdrukken kun je ook zonder gewichten.
gewoon pompen met die hap
 
Kunt ook dag ticket kopen voor een lokale gym. 9 vd 10 hotel gyms zijn vaak cardio only of DBs tot 20kg, laat staan dat ook vaak 50% vd machines “defect” zijn.
 
Kunt ook dag ticket kopen voor een lokale gym. 9 vd 10 hotel gyms zijn vaak cardio only of DBs tot 20kg, laat staan dat ook vaak 50% vd machines “defect” zijn.
Jaa precies wat je zegt..
 
Niet te druk maken. Doe gewoon een paar dagen wat je leuk vindt maar pak vooral ook lekker een week rust. Dat gaat je lichaam goed doen.
Jaa daar zit ook wel wat in, maar omdat ik hier wel elke dag paar biertjes drink niet dronken ofzo. Wil ik geen spier verliezen dus dacht train gwn 5 x per week erbij. Dan zal het wel mee vallen.
 
Jaa daar zit ook wel wat in, maar omdat ik hier wel elke dag paar biertjes drink niet dronken ofzo. Wil ik geen spier verliezen dus dacht train gwn 5 x per week erbij. Dan zal het wel mee vallen.
Goed eten bij je Bier en je verliest geen Spier. Niet in 10dgn.
Je verliest spieren door ze geen rust te geven of door te weinig te eten.
 
Lees je eigen topic nog eens....
Voor elke 10 dagen weg en biertjes gieten hoef je niet telkens een nieuw topic te maken....
 
ik zou je niet druk maken lekker genieten van de vakantie en thuis weer knallen :D no gains lost
 
Lees je eigen topic nog eens....
Voor elke 10 dagen weg en biertjes gieten hoef je niet telkens een nieuw topic te maken....
Mij bericht ging eerste instantie niet over alcohol etc. Maar of het slim is op een oefening bijvoorbeeld 10 x te doen aangezien er weinig andere manieren zijn of dat wel zin heeft.
 
 
Wij tilden willekeurig mensen op en hebben daar best leuke momenten meegemaakt. Een keer het hoofd van mijn maat onder een Engels rokje zien verdwijnen en 10 squats zien doen. Het was een rokje, de dame kon alleen geen 'je' achter dus wij vonden het een geweldige prestatie.

Weet alleen niet of dat in deze tijd nog op prijs gesteld word :D
 
Back
Naar boven