XXL Nutrition

vakantie

Bezoekers in dit topic

martok

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
184
Waardering
0
:dunno: wat gaan jullie doen in de vakantie periode??zwaar door trainen,niks of wat?ikzelf dacht een paar weken weg te gaannaar een oord waar ik in iedergeval wel kan trainen
 
Ik neem meestal 2 weekjes rust, meer niet, maar aangezien ik al een tijdje niet heb getraind ivb met een blessure, ga ik deze vakantie gewoon door met trainen, want ik ga toh niet op vakantie.


gr rob
 
Trainen!! :lifter: :fu: :D




































[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ga al 6 maal na elkaar naar Siclie. Mn zus woont daar en mag er elke vakantie naartoe. In het lokale dorpje in de buurt is een fitness aanwezig, das altijd gemakkelijk. Als je geen fitness in de buurt hebt wanneer je op reis bent, en je wilt toch blijven trainen, dan kan je natuurlijk nog altijd het volgende doen.
Als je lef hebt kun je altijd je dumbbells mee opt strand nemen.. Niet??
 
Ik zal weinig op vakantie gaan, opgespaarde vakantiegeld word gebruik om de wagen of weer van muziek te voorzien of spuiten van hem of ander motorblok. Net wat dan mijn voorkeur geniet. Dus ik blijf gewoon doortrainen want het geld dat ik normaal had gebruikt heeft al een bestemming en toch misschien beter om gewoon door te gaan.
 
eerst maar eens ff droogtrainen voor de zomervakantie. verder werken in strandtent. en naar Spanje 2 weken relaxen, ik hoorde dat ik een sportschool in het hotel heb, dus dat zou wel lekker zijn :D

als de zon schijnt als vandaag doet dat verlangen naar de zomer :cool:
 
maar ff goed doortrainen! :) Kan denk geen eens een week zonder.
 
doortrainen natuurlijk en klaar maken voor (hopelijk) de verhuizing naar Duitsland (op kamers en studie)

Ik kan ook niet zonder trainen
 
Droog(er)trainen, en ff niet zo veel bulken dat mijn maag niet zo groot is! Ik wil niet alleen een droge, maar ook een platte buik!

Als ik op vacantie ben train ik gewoon een weekje niet echt. Bietje opdrukken en crunches, maybe wat improviseren met beschikbare gewichten (koffers, tafels en stoelen :))
 
Ik neem 2 weekjes rust om er daarna week met 200 % er tegen aan te gaan !

ciao
 
Net nieuwe kozijnen in huis laten plaatsen en in mei komt er een nieuwe keuken. Heb nog ff geen geld voor vakantie. Waarschijnlijk augustus-sept lekker een paar weken duiken in Egypte. Hotel heeft een fitness-centrum dus kan daar kalm aan door trainen
 
train gewoon door... 10 dagen benk op vakantie .. das een kleine 2 weken niet trainen...

vorige vakantie heb ik dat een klein beetje gecompenseerd met veel zwemmen :)
 
k ga 2 weken weg. en wil gewoon lekker doortrainen anders zal t allemaal zo slap aanvoelen en dar heeft dandyman geen zin in.
maar t zal wel bij gebrek aan sportschool blijvne bij crunches, opdrukken en alternatieven zoals een emmer met water als dumbbell gebruiken. maar enerzijds zal t wel goed zijn om 2 weekies niks te doen om vervolgens als een beest dat 2 weken niks te vreten heeft gehad de sportschool binnen te stormen.
 
gebruik de vakantie lekker om te relaxen.
ga wel elke dag zwemmen
 
Back
Naar boven